Natuurlijk wel. Je post voor het eerst in deel 10, nadat de knuffels worden gestolen en bekend is dat het asielzoekers zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
Dus? Ik heb hier wel gepost, maar het zijn 2 totaal verschillende onderwerpen. Mijn inziens had het een apart topic kunnen zijn. Het toont geen hypocrisie aan in elk geval
Ja, die komt daar goed mee weg...quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die Joel zal trouwens wel blij zijn dat de negatieve aandacht inmiddels vooral wordt gericht op de knuffeldieven.
Niet iedereeen heeft de tijd en zin om vanaf deel 1 volop te speculeren over hoe en wat en van alles en nog watquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je post voor het eerst in deel 10, nadat de knuffels worden gestolen en bekend is dat het asielzoekers zijn.
Wat er allemaal vantevoren gebeurde, daar was je muisstil. En zo als jou zijn er nog een stuk of 10 users, die altijd bij dezelfde topics gezamenlijk optrekken om de haat tentoon te stellen. Over andere onderwerpen hebben users zoals jij weinig meningen.
Vind ik wel hypocriet.
Dit zeg je alleen omdat die daders in een AZC verblijven!quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet iedereeen heeft de tijd en zin om vanaf deel 1 volop te speculeren over hoe en wat en van alles en nog wat
Jij blijkbaar wel, of het nou over een aanslag, vermissing of moord gaat
Gaat het nu ineens over mij?quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet iedereeen heeft de tijd en zin om vanaf deel 1 volop te speculeren over hoe en wat en van alles en nog wat
Jij blijkbaar wel, of het nou over een aanslag, vermissing of moord gaat
Zo nu en dan komt die user mij persoonlijk beledigen, veel meer heeft ie niet te melden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat die daders in een AZC verblijven!
Gelukkig valt dat jou ook opquote:Op woensdag 28 mei 2025 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je post voor het eerst in deel 10, nadat de knuffels worden gestolen en bekend is dat het asielzoekers zijn.
Wat er allemaal vantevoren gebeurde, daar was je muisstil. En zo als jou zijn er nog een stuk of 10 users, die altijd bij dezelfde topics gezamenlijk optrekken om de haat tentoon te stellen. Over andere onderwerpen hebben users zoals jij weinig meningen.
Vind ik wel hypocriet.
Volgens mij konden die gasten dat heel goed zelf, door het ook nog te filmen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig valt dat jou ook op
Dit topic gebruiken om die haat te verspreiden
Dan ben je niet veel beter dan die gasten die de knuffels gejat hebben
Dan ben je zelf ook hypocriet. nu jij het onderwerp kaapt om je eiigen foutieve denkbeelden te projecteren op mij als persoon.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind ik wel hypocriet.
Asielzoekers en de problemen die daar bij komen kijken zijn ook gewoon een hot topic. Dat moet vooral benoemd blijven worden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind ik wel hypocriet.
Ja moet dat in elk topic?quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:09 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Asielzoekers en de problemen die daar bij komen kijken zijn ook gewoon een hot topic. Dat moet vooral benoemd blijven worden.
Blijkt ook nu weer.
Eens.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:09 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Asielzoekers en de problemen die daar bij komen kijken zijn ook gewoon een hot topic. Dat moet vooral benoemd blijven worden.
Blijkt ook nu weer.
Zullen we dat maar weer doen. Dat andere onderwerp kan in de 6544332 andere topics.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
En als we niet uitkijken gaat deze topicreeks daar ook nog doorheen.
Beter is om terug te gaan naar de zaak zelf i.p.v. door te gaan over de schenders van de herdenkingsplek.
Die begint vanavond om 18:30.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we dat maar weer doen. Dat andere onderwerp kan in de 6544332 andere topics.
Was vandaag de herdenkingsceremonie?
ja, kon het ook moeilijk droog houden. Dit is iets dat me aangrijpt, ook omdat ik uit die buurt kom en af en toe door beerta kwam en heb vlak bij de plek des onheils gewerkt. het is heavy shit.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef -river- het volgende:
Verdomme, daar zit je dan als volwassenen te janken achter je scherm zodra je de wagen ziet met daarin een blauwe en roze kist. Het was een hele mooie herdenking.
Wat ontzettend dapper dat die broer iets zei. Ik zou het niet kunnen. 💔quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:37 schreef -river- het volgende:
Verdomme, daar zit je dan als volwassenen te janken achter je scherm zodra je de wagen ziet met daarin een blauwe en roze kist. Het was een hele mooie herdenking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |