Dan moet je een TR plaatsen :’).quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik heb weleens vijf racisten gementioned en gelokt om een punt te maken.
Toen iemand zei dat er geen racisme in NWS was en ik binnen 2 minuten vijf doodsverwensingen aan bevolkingsgroepen had gevonden
Oh dat doe ik ook regelmatig hoor, als het te ver gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:50 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dan moet je een TR plaatsen :’).
Ik ben het eens met je betoog over hoe Israëlische propaganda alle ruimte krijgt hier op FOK! De nieuwe ban van @VoMy komt vooral door crewbash, als je net één dag terug bent kun je beter geen mods (die hier dus ook blijken mee te lezen) vergelijken met een Oostenrijkse SS-Hauptsturmführer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:yvonne en @:Danny laten helaas wel weer zien welke positie FOK inneemt in hele discussie over Israëlische genocidale praktijken.
Tot nu toe zijn de usual suspects in NWS en POL dagelijks bezig met Israëlische propaganda door elk nieuwsbericht wat ook maar enigszins kritisch is op Israël af te schilderen als fake.
FOK was altijd de plek waar je de randjes kon opzoeken. Het mocht schuren. Het mocht pijn doen. Maar dat is sterk veranderd. Elke dag juichen om weer tientallen dode Palestijnen, gewoon met een kogel door hun kop. Hun verhongeren. Hun bombarderen zonder reden. Geen probleem.
Zeg je er wat van? Weg jij. Ik zou jullie willen uitdagen om eens uit te leggen hoe jullie dit goed willen praten?
Verschuil je niet achter 'bans worden niet besproken'... Of wachten jullie ook nog 5 jaar voordat definitief vastgesteld is dat het genocide is voordat je het pas mag benoemen hier...
For the record: Caroline van der P. komt niet uit de Ach-terhoek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:26 schreef Fretwork het volgende:
Oh Kerrolain, die kwam ook uit de Achterhoek toch? Laten we die dan maar doen.
Je zal maar ongeneeslijk ziek zijn en een verhaal van de meest ongezonde Nederlander als troost krijgen
Ja dat was mijn punt ook een beetje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:54 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
For the record: Caroline van der P. komt niet uit de Ach-terhoek.
Normaal had ook jarenlang een Brit in de bandquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja dat was mijn punt ook een beetje.
Demtah is een koninkrijk op zich, en ander Salland
Terechte crewbash die voortkomt uit favoritisme voor een bepaald gedachtegoed door de moderatoren in kwestie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je betoog over hoe Israëlische propaganda alle ruimte krijgt hier op FOK! De nieuwe ban van @:vomy komt vooral door crewbash, als je net één dag terug bent kun je beter geen mods (die hier dus ook blijken mee te lezen) vergelijken met een Oostenrijkse SS-Hauptsturmführer.
Verder bespreken we geen bans.
- Toch maar even een knip want voor je het weet ben ik de enige overgeblevene hier -quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je betoog over hoe Israëlische propaganda alle ruimte krijgt hier op FOK! De nieuwe ban van @:vomy komt vooral door crewbash, als je net één dag terug bent kun je beter geen mods (die hier dus ook blijken mee te lezen) vergelijken met een Oostenrijkse SS-Hauptsturmführer.
Verder bespreken we geen bans.
Nazi's moeten ALTIJD benoemd worden. Nazi's moeten ten alle tijden gehaat worden worden en met (fysiek) geweld bestreden worden. Nazi's mogen nooit en te nimmer het gevoel krijgen dat ze geaccepteerd worden of enige vorm van veiligheid ervaren. Opdonderden met dat softe gedoe. De enige goede nazi is een dode nazi.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kritiek prima, maar als je mensen gaat vergelijken met nazi's geef je ze een stok om mee te slaan en daar maken ze dankbaar gebruik van. User @:vomy maakt het ze ook altijd heel erg makkelijk door in iedere post ontzettend persoonlijk te worden, dat hij na 100 bans nog niet snapt dat hij juist daardoor de mond wordt gesnoerd is verbazingwekkend.
Ik was wel teleurgesteld dat de eerste woorden niet werden opgevolgd door 'maar nu ga ik aangifte doen!'quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kritiek prima, maar als je mensen gaat vergelijken met nazi's geef je ze een stok om mee te slaan en daar maken ze dankbaar gebruik van. User @:vomy maakt het ze ook altijd heel erg makkelijk door in iedere post ontzettend persoonlijk te worden, dat hij na 100 bans nog niet snapt dat hij juist daardoor de mond wordt gesnoerd is verbazingwekkend.
Maar stiekem ben je het wel met me eens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld dat de eerste woorden niet werden opgevolgd door 'maar nu ga ik aangifte doen!'
Edit: sowwww, einde tijdperk @:Pistolero incoming
Voor Uno-x-Uno moet ik nog even wachtenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Er gaan veel namen doorgestreept kunnen worden na vandaag vermoed ik zo maar even.
Paar kleine aanpassingen zodat de essentie bewaard blijft maar ze je niets kunnen maken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nazi's moeten ALTIJD benoemd worden. Nazi's moeten ten alle tijden gehaat worden worden en met (fysiek) geweld bestreden worden. Nazi's mogen nooit en te nimmer het gevoel krijgen dat ze geaccepteerd worden of enige vorm van veiligheid ervaren. Opdonderden met dat softe gedoe. De enige goede nazi is een dode nazi.
Wanneer we dat niet meer mogen of kunnen doen is het einde zoek en kunnen we definitief een streep zetten door de mensheid. Uit dat licht, weg die mensheid.
/meltdown
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paar kleine aanpassingen zodat de essentie bewaard blijft maar ze je niets kunnen maken.
Wacht maar, over een tijdje worden wij hier ook verbannen als wij kritiek op het Baskenland uiten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.![]()
In WLR hebben we ten minste nog een Grote Leider die waakt over zijn mensen.
Oer lelijke vlag hebben ze natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wacht maar, over een tijdje worden wij hier ook verbannen als wij kritiek op het Baskenland uiten.
Met zoveel abandons wordt het lastig om degradatie te ontlopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Er gaan veel namen doorgestreept kunnen worden na vandaag vermoed ik zo maar even.
Ik zou niet zeggen dat hij het anderen makkelijk maakt. Ik was na zijn recentste frontale aanval op mij wel oprecht even bang dat die gast binnenkort op mijn stoep zou staan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niet zo zielig doen. Hij kan intens zijn, maar dit is ook een ferme overdrijving.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat hij het anderen makkelijk maakt. Ik was na zijn recentste frontale aanval op mij wel oprecht even bang dat die gast binnenkort op mijn stoep zou staan.
Prima dat je met elkaar van mening verschilt, maar in dit debat is het einde al een hele tijd zoek.
Ik ben ook nog niet verbannen hier.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wacht maar, over een tijdje worden wij hier ook verbannen als wij kritiek op het Baskenland uiten.
Ik ben er ook nog steeds ondanks boeren..quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet verbannen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |