En dan krijgt WNL binnenkort een avondprogramma. De dood komt steeds dichterbij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
We hebben al wel kankerdeskundige Caroline.
Dat programma loopt zelfs al, met de talentloze zoon-van Sam als presentator. Je leeftijdsgenoot Amber schreef er al een column over in de NRC.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dan krijgt WNL binnenkort een avondprogramma. De dood komt steeds dichterbij.
Verwacht geen woord kritiek als Ajax in de winterstop achtste staat, Heitinga en Keizer zijn vriendjes van Valentijn en Verweij.quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is 2025 en er kijken nog bepalende voetbalmensen naar de sport met het idee dat je iemands visie 1 op 1 kunt kopiëren door er leeghoofden neer te zetten.
De T. en co gaan het framen als het omarmen van de visie van Arne Slot, maar je hoeft alleen maar het interview met Arne in het AD te hebben gelezen om te weten dat het een enorme belediging voor hem, zijn familie en heel Bergentheim is.
KUTCLUB
Farioli heeft toch gewoon zelf op een breuk aangestuurd door onmogelijke eisen te stellen. Die heeft allang een nieuwe club, alleen hoeft die nu geen afkoopsom van 5 miljoen op te hoesten.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedankt voor je toelichting. Dat had ik wel mee gekregen. Ik vond het vooral vanuit Ajax onbegrijpelijk dat ze hier zo op sturen. Laat de trainer gewoon doen wat hem het best lijkt. Ik vind het in ieder geval enorm zonde voor Ajax. Met komend seizoen een vergelijkbaar elftal zullen ze rond plek 4/5 eindigen zo.
Laat die dood maar komen. En maak me GVD niet wakker bij het Laatste Oordeel.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dan krijgt WNL binnenkort een avondprogramma. De dood komt steeds dichterbij.
Dankzij het lezen van de cast van The Passion-achtige programma's en Wie Is De Mol kom je altijd weer achter nieuwe 'bekende nederlanders'.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:16 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Laat die dood maar komen. En maak me GVD niet wakker bij het Laatste Oordeel.
[ afbeelding ]
Gurney is ook weg.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
VoMy
Was ook de eerste waar ik naar het profiel ging.
Die zat al op het strafbankjequote:Op donderdag 29 mei 2025 07:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
VoMy
Was ook de eerste waar ik naar het profiel ging.
Je moet er best veel voor doen geloof ikquote:
Ik vond het wel opmerkelijk dat ze zei dat gezondheid het allerbelangrijkste is. Waarom rookt ze dan en waarom is ze dan zo zwaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:26 schreef Fretwork het volgende:
Oh Kerrolain, die kwam ook uit de Achterhoek toch? Laten we die dan maar doen.
Je zal maar ongeneeslijk ziek zijn en een verhaal van de meest ongezonde Nederlander als troost krijgen
Waarom stopt ze de hele bek vol varkensreuzel en beweegt ze niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond het wel opmerkelijk dat ze zei dat gezondheid het allerbelangrijkste is. Waarom rookt ze dan en waarom is ze dan zo zwaar.
Valt mee, geen guurrechts stemmen en je hebt hier een GROOT probleem.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je moet er best veel voor doen geloof ik
Gelijk weer met gestrekt been erin gegaan gok ik zo. Iets met Gaza denk ik zo maarquote:
Zijn post van gisteren in dit topic is verwijderd, zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gelijk weer met gestrekt been erin gegaan gok ik zo. Iets met Gaza denk ik zo maar
Stukje gastmodden hier dusquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zijn post van gisteren in dit topic is verwijderd, zal daar wel mee te maken hebben.
Yvonne heeft ook in de daaropvolgende post van Gurney lopen kalken.quote:
Ja geen idee, ik heb weleens vijf racisten gementioned en gelokt om een punt te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 07:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Valt mee, geen guurrechts stemmen en je hebt hier een GROOT probleem.
Ik zie dat VoMy ook weer gesneuveld is en ook R.I.P. in peace de rant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |