En fascisten enablers VVD en NSC zijn er vrolijk mee gaan regeren, blijven stemmen!quote:Op maandag 26 mei 2025 16:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dood- en doodziek. En daar stemmen dus miljoenen mensen op.
Ach, boomer Gary. Doesn't take any crapquote:Op maandag 26 mei 2025 01:07 schreef Szura het volgende:
Definitief einde tijdperk Gary Lineker @:MotD
Fuck de BBC
Wel erg sneu, ook nog met kindje op komstquote:
Ja, komen ook uit een druk concertweekend (Ziggo Dome). Extra heftig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel erg sneu, ook nog met kindje op komst
VVDaids 30 stoeltjes. STABIELE PARTIJ.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/PGKroeger/status/1927341363311321349
@:Pistolero Als medewalger van talkshowellende, hoe groot schat je de kans dat Caroline van der Plas bij een politiek afscheid als constant politiek duider wordt uitgenodigd op TV?
HLN zoekt lotgenotenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel erg sneu, ook nog met kindje op komst
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
HLN zoekt lotgenoten
https://www.hln.be/home/o(...)elijks-mee~a17f6c8f/
Vandaag toch pas? Gisteren zat hij op de Belgische tv waar men het weer voor elkaar kreeg hem als slachtoffer neer te zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Ik lees nu pas trouwens dat beroepsalcoholist Tom W. gisteren bij Jinek zat en ontkende een probleem te hebben met alcohol.
Dat kan ook echt niet.
Schijnt normaal te zijn in België, zei die bij Eva.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag toch pas? Gisteren zat hij op de Belgische tv waar men het weer voor elkaar kreeg hem als slachtoffer neer te zetten.
Je bent überhaupt een ontzettende teringlul als je niet aanwezig bent in de rechtszaal maar vervolgens wel continu op tv verschijnt. Ik gun Tom Waes het hele jaar door hooikoorts.
Zag het inderdaad, was aan het kijken voor de songfestival winnaar. Lekker makkelijk om al die verkeersovertredingen heen lullen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:24 schreef Pistolero het volgende:
Ik lees nu pas trouwens dat beroepsalcoholist Tom W. gisteren bij Jinek zat en ontkende een probleem te hebben met alcohol.
Dat kan ook echt niet.
Oh ja, je hebt gelijk. Meneertje is blijkbaar weer eens aan een mediacampagne bezig om zichzelf in de slachtoffer rol te manoeuvreren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vandaag toch pas? Gisteren zat hij op de Belgische tv waar men het weer voor elkaar kreeg hem als slachtoffer neer te zetten.
Je bent überhaupt een ontzettende teringlul als je niet aanwezig bent in de rechtszaal maar vervolgens wel continu op tv verschijnt. Ik gun Tom Waes het hele jaar door hooikoorts.
Tom W. wilde dolgraag aanwezig zijn, maar het werd hem afgeraden. Maar hij was er wel bij de zitting!1!!quote:Waarom hij maandag niet in de rechtbank verscheen om zijn vonnis te aanhoren, werd hem bijvoorbeeld gevraagd. “Het is niet gebruikelijk in België om er te zijn bij de uitspraak”, zei Waes. “Ik heb het mijn advocaat vijf keer gevraagd, maar het was zijn advies om er niet te zijn. Op de zitting was ik wel geweest, wat ook niet gebruikelijk is in België, dus ik heb me niet weggestoken.”
Volgens de keiharde werker Tom W. heeft Tom W. absoluut geen alcoholprobleem.quote:Waes gaf ook dinsdagavond toe dat het niet de eerste keer was dat hij achter het stuur kroop na alcohol te hebben gedronken. “Ik ga daar niet over liegen. Maar een probleem met alcohol heb ik niet, absoluut niet. Ik werk 330 dagen per jaar, ik heb geen tijd om te drinken. Maar als de druk van de ketel kan, moet ik het beter controleren. Het is jammer dat ik dat op deze manier moet leren, maar het gaat me nooit meer overkomen.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |