quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:32 schreef Farenji het volgende:
Ik vind het nog steeds totaal onbegrijpelijk dat Tegenlicht is gestopt. Dat programma was het beste en het meest essentiële wat een publieke omroep kon maken. Met relevante en urgente onderwerpen, zeer goede research, en wat ook veel maatschappelijke discussie teweeg bracht, ook met al die meetups.
Programma's die niks op de NPO te zoeken hebben maar veel beter bij de commercielen passen komen nu veel vaker.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef Eightyone het volgende:
NPO 1 gaat binnenkort een horizontale programmering uitzenden, met elke dag een verse aflevering van een of ander bewezen succes (Heel Holland Bakt, Boer Zoekt Vrouw, enzovoort).
Ze lijken er wat bang te worden, door al die bezuinigingsplannen. Deze programma's gaan gegarandeerd scoren. Van mij hoeft het niet, doe mij (afgezien van actualiteiten e.d.) maar gewoon elke dag wat anders. Het zijn ook nog behoorlijk afgekloven formats, die iig ikzelf in de wekelijkse versie weinig meer bekeek.
Je kunt merken dat die kerel die erachter zit (Remco Van Westerloo) van de commerciëlen af komt.
Het lijkt wereldwijd een probleem, onder druk van 'rechts'.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
Politici moeten met hun gore poten afblijven van de publieke omroep!
Omdat een haatdragende partij die niet van onafhankelijk nieuws houdt, moet publieke omroep dan maar verdwijnen?
Slimme bende bijdehande provincialen.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:11 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kijk ff bij 48:00, de NPO compilatie
Onafhankelijk was het idee, zodat het neutraal zou zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:49 schreef spapaars het volgende:
Politici moeten met hun gore poten afblijven van de publieke omroep!
Omdat een haatdragende partij die niet van onafhankelijk nieuws houdt, moet publieke omroep dan maar verdwijnen?
Dat tijdstip zit nu ook al in de horizontale programmering. (nu gelukkig veranderd in 05:00 tot 06;00 uur) Zo zonde.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:29 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Wanneer luister je?
Ik hoor regelmatig delen van tussen 4 en 6 uur, maar omdat ik een matige slaper ben ook weleens delen eerder in de nacht.
Het is inderdaad erg duidelijk dat omroepen als VARA en ON een bepaalde politieke voorkeur hebben.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onafhankelijk was het idee, zodat het neutraal zou zijn.
Dit is absoluut 100% mislukt.
Daarom opgetyft met dit experiment.
Onzin, elke omroep had een kleur.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onafhankelijk was het idee, zodat het neutraal zou zijn.
Dit is absoluut 100% mislukt.
Daarom opgetyft met dit experiment.
Onafhankelijk nieuws.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onzin, elke omroep had een kleur.
En dat zou nu nog steeds zichtbaar mogen zijn.
TV Monument verdwijnt omdat het format met het overlijden van Han Peekel echt vreselijk kut geworden was.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 05:00 schreef Eightyone het volgende:
Wat hebben we nu allemaal, wat op z'n minst voorgesteld is om te gaan verdwijnen/sterk in te krimpen (als er geen stiekeme agenda achter zit, om al die dingen druppelsgewijs naar buiten te brengen)?
-Het Mooiste Meisje Van De Klas
-Keuringsdienst Van Waarde (minder afleveringen)
-Van Roosmalen & Groenteman (minder afleveringen)
-Onderweg Naar Liefde
-TV Monument
-Andere Tijden (ingekort en naar YouTube)
-Blauw Bloed (naar YouTube)
-First Dates (minder afleveringen)
-Brainstorm
-Top 2000: The Untold Stories
En het nieuwste bericht dat naar buiten kwam is dat Plakshot gaat verdwijnen. --> https://www.ad.nl/show/oo(...)ngen-jammer~a5fd4640
(Op de radio verdwijnen btw Van Inkel's Choice en Soul Night.)
Deels heel behoorlijke programma's, helaas.
------------------------
Wat ga je missen, en wat zou er van jou juist wel weg mogen?
Had dit topic niet gezien en zelf deze geopend:quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:01 schreef Eightyone het volgende:
Kassa gaat verdwijnen.
En nog wat meer bij AvroTros en BNNVara.
Edit: Hier staat het uitgebreider: https://www.nu.nl/enterta(...)-en-first-dates.html
Ook Van Roosmalen & Groenteman verdwijnt.
Over overbodige programma's als Beste Zangers (behalve dan voor de kijkcijfers) lees ik weer niks.
En we krijgen dus ook dagelijks Heel Holland Bakt, met bn'ers.quote:Op dinsdag 25 november 2025 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn ook niet de baggerprogramma's die wegbezuinigd worden. Stop gewoon met troep als Beste Zangers.
Kassa is ook zonde dat ie verdwijntquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |