omdat de meeste overdag werken denk?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het overdag zo saai en zorgen jullie voor zoveel entertainment wanneer ik moet slapen
Er was iemand die zichzelf eerder al RelDel noemde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:42 schreef kree het volgende:
maargoed begrijp dit topic is "rigged". en gaat alleen nog maar om rel te maken. OK had al beetje begrepen, damn ga ik toch maar naar die andere enzo, heb hier geen zin in nl. rel maar lekker met jullie zelf hier.
Sorry.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het overdag zo saai en zorgen jullie voor zoveel entertainment wanneer ik moet slapen
Ik koppel een Engels lijkend woord echt niet aan een UI.quote:
ik weet het nog niet, maar heb mezelf min of meer ook zo genoemd wel eens omdat dit topic soms echt saai was.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was iemand die zichzelf eerder al RelDel noemde.
Ik zeg het net hier in een post ervoor....
Je begreep het dus even niet goed.
Maar goed.
Reldel is my middel name.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Er was iemand die zichzelf eerder al RelDel noemde.
Ik zeg het net hier in een post ervoor....
Je begreep het dus even niet goed.
Maar goed.
Uh? wattequote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik koppel een Engels lijkend woord echt niet aan een UI.
Over de frikandel of hema's frikandel?quote:
Het ene was niet naar jou bedoeld. Dat rellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 02:04 schreef kree het volgende:
toch blijf ik dit topic grappig vinden, maar soms he soms is het onwijs oke. en soms ook niet. enne hou ik niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |