SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wilde sowieso een deel van mijn vakantiegeld gaan investeren in random lego. Dus gewoon op Ali of Marktplaats een paar bakken kopen. Wilde een stadje gaan maken op zolder. Maar een kermis kan ook wel. Maar dan moet ik wel zo'n microfoon met echo hebben anders is het niet echt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet actief, maar heb wel veel lego. Stelde vd week wouter voor dat we beiden een kermis zouden bouwen zoals: Bekijk deze YouTube-video
En dat we foto's maken en DTS mag stemmen wat de mooiste kermis is![]()
![]()
Ik zal mijn zoon eens vragen. Er staat hier nog een krat met lego. Als hij het niet wil hebben voor zijn kinderen mag jij he, wel hebben. Is wel de echte legoquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso een deel van mijn vakantiegeld gaan investeren in random lego. Dus gewoon op Ali of Marktplaats een paar bakken kopen. Wilde een stadje gaan maken op zolder. Maar een kermis kan ook wel. Maar dan moet ik wel zo'n microfoon met echo hebben anders is het niet echt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei. Dat is klote. Sterkte. Hopelijk valt het mee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:10 schreef StevenHyde het volgende:
Komende weken geen hardloopgebrabbel van mijn kant want heb vanavond tijdens hardlopen mijn kuitspier verrekt. Of nouja dat hoop ik want dat is t minst vervelende scenario.
Om mezelf niet in de weg te zitten zonder deze uitlaatklep zal ik maar wat meer gaan fietsen, vreten of bolken.How can I make this topic about me?![]()
Wow dat zou wel super tof zijn Dot!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal mijn zoon eens vragen. Er staat hier nog een krat met lego. Als hij het niet wil hebben voor zijn kinderen mag jij he, wel hebben. Is wel de echte lego![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:28 schreef devzero het volgende:
Met dank aan @:hemarookworst voor de inspiratie en @:aeque voor de opoffering .
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die echo komt uit die mixer. Waarschijnlijk kun je voor een paar tientjes zo iets wel krijgenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso een deel van mijn vakantiegeld gaan investeren in random lego. Dus gewoon op Ali of Marktplaats een paar bakken kopen. Wilde een stadje gaan maken op zolder. Maar een kermis kan ook wel. Maar dan moet ik wel zo'n microfoon met echo hebben anders is het niet echt.
Maar een kermis is niet complet zonder echo in de aankondigen![]()
![]()
Zal het hem donderdag vragen. Dan ben ik daar.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow dat zou wel super tof zijn Dot!
Heel fijn!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal het hem donderdag vragen. Dan ben ik daar.![]()
Daarom! Maar ik heb eigenlijk helemaal niets met kermissen maar goedquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Die echo komt uit die mixer. Waarschijnlijk kun je voor een paar tientjes zo iets wel krijgen
[ afbeelding ]
Maar een kermis is niet complet zonder echo in de aankondigen
Dan bouw ik liever de Efteling na of zo.
Of Walt Disney World Florida. Daar heb ik warme herinneringen aan.![]()
Hij heeft twee dochters. Maar meisjes schijnen lego ook leuk te vinden. Vergeet het hem steeds te zeggen. Dom hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben een aantal keer bij Universal Studios geweest, maar nog nooit bij Disney World in Orlando. Ik heb daar eigenlijk niet veel mee, maar het zal vast een mooi park zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom! Maar ik heb eigenlijk helemaal niets met kermissen maar goed
Dan bouw ik liever de Efteling na of zo.
Of Walt Disney World Florida. Daar heb ik warme herinneringen aan.![]()
Hou je jezelf wel in de gaten?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef KoningWouter het volgende:
Die Epcot bal is denk ik wel te doen in LEGO. Misschien ga ik dat wel maken hierna.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had een tijd terug geluk bij de kringloop. Verkochten ze zakken lego voor 5 euro per stuk. Zaten gewoon random stenen in. Soms loop je tegen een gelukje aanquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso een deel van mijn vakantiegeld gaan investeren in random lego. Dus gewoon op Ali of Marktplaats een paar bakken kopen. Wilde een stadje gaan maken op zolder. Maar een kermis kan ook wel. Maar dan moet ik wel zo'n microfoon met echo hebben anders is het niet echt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja je hebt verschillende soorten LEGO mensen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft twee dochters. Maar meisjes schijnen lego ook leuk te vinden. Vergeet het hem steeds te zeggen. Dom he
Sommigen vinden het bouwen gewoon leuk
Sommigen vinden het neer zetten leuk
en sommigen vinden het leuk om mee te spelen
Was vandaag aan het werk en kwam wat doosjes LEGO Friends tegen. Dat is meer om te spelen, zijn vrij vrouwelijke poppetjes.
Maar inderdaad meisjes vinden het ook wel leuk![]()
![]()
Ah, de TT geeft weer aanleiding tot een poll
POLLIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Universal zijn wij ook geweest, maar vond ik niet zo gaaf als Disney.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keer bij Universal Studios geweest, maar nog nooit bij Disney World in Orlando. Ik heb daar eigenlijk niet veel mee, maar het zal vast een mooi park zijn
Ik vind juist de sfeer dat Disney en de Efteling weten neer te zetten super tof.![]()
Ik heb ook veel gebouwd vroeger met mijn zoon. Vond er zelf niet veel aan. Maar voor hem was dat wel leuk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja je hebt verschillende soorten LEGO mensen.
Sommigen vinden het bouwen gewoon leuk
Sommigen vinden het neer zetten leuk
en sommigen vinden het leuk om mee te spelen
Was vandaag aan het werk en kwam wat doosjes LEGO Friends tegen. Dat is meer om te spelen, zijn vrij vrouwelijke poppetjes.
Maar inderdaad meisjes vinden het ook wel leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik moet wel beetje oppassen nu. Op werk ook al wat eerder weg gegaan omdat ik kapot moe ben.quote:![]()
Ik zeg niets 🤣quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[poll=8903]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat bedoel ik ik ken je ondertussen een klein beetjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik moet wel beetje oppassen nu. Op werk ook al wat eerder weg gegaan omdat ik kapot moe ben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een mooi prijsje! Bij mijn kringloop hadden ze niets en bij de grote kringloop hier verkopen ze ze voor een 10tje of zo maar hebben het ook niet altijd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik had een tijd terug geluk bij de kringloop. Verkochten ze zakken lego voor 5 euro per stuk. Zaten gewoon random stenen in. Soms loop je tegen een gelukje aan![]()
Betaal jij?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hutje op de hei misschien iets voor jou 😉
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Waar heb ik de eer aan te danken om een TT te krijgen?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Gewoon wat boomstammen bij elkaar zoeken en creatief zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net een beetje als mijn moeder. Had ik zo'n bosje LEGO bloemen voor haar gekocht. 5 minuten daarna vroeg ze het bonnetje en wilde het ruilen voor parfum.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook veel gebouwd vroeger met mijn zoon. Vond er zelf niet veel aan. Maar voor hem was dat wel leuk.
Maar mijn pa had ik mijn eigen creatie (super simpel Mondriaan ding) gegeven. Die vond het wel heel leuk en vooral het gebaar. Dat ik zelf iets had ontworpen, besteld en cadeau heb gedaan.![]()
![]()
Omdat je zo lekker ligtquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
Waar heb ik de eer aan te danken om een TT te krijgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, heb de lichten op zolder al uit gedaan. Ga zo lekker naar bed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ik ken je ondertussen een klein beetje![]()
Lastig. Want zowel de matras en het matras zijn toegestaan. Denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[poll=8903]![]()
Is allemaal heel lief van je sowiesoquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Net een beetje als mijn moeder. Had ik zo'n bosje LEGO bloemen voor haar verkocht. 5 minuten daarna vroeg ze het bonnetje en wilde het ruilen voor parfum.
Maar mijn pa had ik mijn eigen creatie (super simpel Mondriaan ding) gegeven. Die vond het wel heel leuk en vooral het gebaar. Dat ik zelf iets had ontworpen, besteld en cadeau heb gedaan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee. Ik kocht het voor mijn zoon. Was geen papa dus dan moet mama het samen met hem doen. Net als voetbal kijken. Bbbbrrrrrrquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Net een beetje als mijn moeder. Had ik zo'n bosje LEGO bloemen voor haar verkocht. 5 minuten daarna vroeg ze het bonnetje en wilde het ruilen voor parfum.
Maar mijn pa had ik mijn eigen creatie (super simpel Mondriaan ding) gegeven. Die vond het wel heel leuk en vooral het gebaar. Dat ik zelf iets had ontworpen, besteld en cadeau heb gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja ze doen ook heel veel voor mijquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is allemaal heel lief van je sowieso![]()
![]()
Hahahah ja voetbal vind ik ook afschuwelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Ik kocht het voor mijn zoon. Was geen papa dus dan moet mama het samen met hem doen. Net als voetbal kijken. Bbbbrrrrrr![]()
![]()
Ik zit trouwens op mijn mobiel en zag dat amy poste en zie dan geen UI. Zo maar ff de laptop opstartenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Verstandigquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, heb de lichten op zolder al uit gedaan. Ga zo lekker naar bed.
Mijn ervaring met de Efteling is heel lang geleden, maar ik vond dat een leuk park. Op een of andere manier, staat die Disney sfeer me niet aan, maar ben er dus nooit geweest. In Universal heb je bv Harry Potter world en dat heeft ook een leuke uitstraling.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Universal zijn wij ook geweest, maar vond ik niet zo gaaf als Disney.
Ik vind juist de sfeer dat Disney en de Efteling weten neer te zetten super tof.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: