SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
dat is idd wat ik heb begrepenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus als die 2 gb op is kan ik weer 2 gb krijgen ?
hmmm oke: want wilde zo netflixen maar dat durf ik nu niet meerquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is idd wat ik heb begrepen
ik zal eens nazoeken
Ohhhhhquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
Waarom krijg ik 20 GB per dag, ik heb toch Unlimited?
Je start elke dag met 20 GB en die kan je zo vaak als je wil gratis aanvullen.
Ja, je hebt gewoon onbeperkt internet. Maar we willen voorkomen dat het netwerk onnodig belast wordt. Dat doen we zo: bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Geldig in Nederland. Zijn die GB's bijna op? Dan sturen we je een sms'je en kan je zo vaak als je wil gratis 2 GB-aanvullers activeren. Zo kan iedereen Unlimited blijven internetten. Wel zo fijn. Lees meer over Unlimited.
Hoe kom jij toch altijd aan dit soort nieuwtjes. Maar nee ik kan niet zeggen dat ik notificaties op mijn telefoon krijg voor dit soort vunzighedenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it heb je de nieuwe bikinifotos van Sophie Turner gezien?
PostNL de mijnequote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
DHL houdt mijn pakketje weer eens gegijzeld en ik ben ziedend
Hier ga ik GEEN antwoord op geven!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch altijd aan dit soort nieuwtjes. Maar nee ik kan niet zeggen dat ik notificaties op mijn telefoon krijg voor dit soort vunzigheden
Uiteraard ga ik wel METEEN kijken!
Maar geen groot fan. Lijkt me qua persoonlijkheid wel leuke meid overigens. Die is na GoT ook niet heel erg meer in de picture he. Alleen wat Marvel films volgens mijquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it heb je de nieuwe bikinifotos van Sophie Turner gezien?
Logisch tochquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
Waarom krijg ik 20 GB per dag, ik heb toch Unlimited?
Je start elke dag met 20 GB en die kan je zo vaak als je wil gratis aanvullen.
Ja, je hebt gewoon onbeperkt internet. Maar we willen voorkomen dat het netwerk onnodig belast wordt. Dat doen we zo: bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Geldig in Nederland. Zijn die GB's bijna op? Dan sturen we je een sms'je en kan je zo vaak als je wil gratis 2 GB-aanvullers activeren. Zo kan iedereen Unlimited blijven internetten. Wel zo fijn. Lees meer over Unlimited.
Misschien mogen ze het niet uitleveren vanuit de douane?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Check mijn toffe holografische Joost sticker, heb er ook eentje op mijn telefoonhoesje al een tijdje.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en leuk om te delen waar je van houdt
krijg je soms ook leuke gesprekken van
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik dan morgenavond erg slecht slaap
Ofwel door de spanning ofwel door daadwerkelijke bijwerkingenScheelt wel dat je dit van te voren weet maar godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ga je ook echt helemaal nadenken of je iets voelt
quote:![]()
Volgens mij wel maar dan moet ik wel zn buik negeren want dat vind ik echt yeano.
Heb jij ooit een crush?
Baby darling doll face honey
Oh, vind dat ze er nog nooit zo goed uit heeft gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geen groot fan. Lijkt me qua persoonlijkheid wel leuke meid overigens. Die is na GoT ook niet heel erg meer in de picture he. Alleen wat Marvel films volgens mij
Van al dat materialisme blijf je depressief!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
ja dat is erg verstandig om die wel goed te hebben staan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke, moet mijn fiets nog wel even goed afstellen hoor. En wennen, die houding is zo anders
Ohja dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al geloof ik dat ze on Tomb Raider gecast is.
Zadel is makkelijk, helemaal naar benedenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is erg verstandig om die wel goed te hebben staan.
niet nodig, erg lelijke tattoos en een rare okselquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch altijd aan dit soort nieuwtjes. Maar nee ik kan niet zeggen dat ik notificaties op mijn telefoon krijg voor dit soort vunzigheden
Uiteraard ga ik wel METEEN kijken!
Ik wilde die oksel niet benoemenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet nodig, erg lelijke tattoos en een rare oksel
zal wel door de ozempic zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde die oksel niet benoemenmaar dat is toch geen natuurlijke oksel?
Of de boosterquote:
Sansaquote:
Echt zo’n vrijgevochten opmerkingquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van al dat materialisme blijf je depressief!
we proberen je alleen te helpenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Echt zo’n vrijgevochten opmerking
Hallo meneerquote:
Als ik er vanuit ga dat die nacht en zaterdag beroerd gaan worden kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niceen leuk om te delen waar je van houdt
[..]
Scheelt wel dat je dit van te voren weet maar goddan ga je ook echt helemaal nadenken of je iets voelt
[..]![]()
Volgens mij wel maar dan moet ik wel zn buik negeren want dat vind ik echt yeano.
Heb jij ooit een crush?
Jij slaat aan bij het woord stoma?quote:
ohhh met kleurtjes?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:33 schreef FlippingCoin het volgende:
eindelijk eens philips hue lampjes besteld
voor nu ambient en white, even mee spelenquote:
@vrijgevochtenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:28 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Echt zo’n vrijgevochten opmerking
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
voor nu ambient en white, even mee spelen
preciesquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik er vanuit ga dat die nacht en zaterdag beroerd gaan worden kan het alleen maar meevallen
haha, enjoyquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:31 schreef bitterbal het volgende:
klassieker smaakte als vanouds
[ afbeelding ]
wil wel weer terugquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
[..]
haha, enjoyhoe voelt het om hier weer te zijn?
Komt er nog een afscheidsmeet?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:37 schreef bitterbal het volgende:
maar denk dat ik binnen een paar maanden weer terug moet voor dit huis
die zijn 2 keer zo duurquote:
Tot dan!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:37 schreef bitterbal het volgende:
maar denk dat ik binnen een paar maanden weer terug moet voor dit huis
Geen bal uitzwaaienquote:
Dit dus jaquote:
Pedro Pascal is mijn crush.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niceen leuk om te delen waar je van houdt
[..]
Scheelt wel dat je dit van te voren weet maar goddan ga je ook echt helemaal nadenken of je iets voelt
[..]![]()
Heb jij ooit een crush?
Oke Aberanthaquote:
Wie is dat?quote:
Katjequote:
Worden er in deze SC geen series gekeken?quote:
moest even opzoeken maar ohhhhja, die gast. Dat is gewoon forever? Nicequote:
Dan zwaaien we wel vanuit onze huizen naar het vliegtuig als het overkomt.quote:
Jullie vaker samen zien posten en dan zei je het ook niet stuk chagrijn.quote:
hier niet echt nee, en ken namen van acteurs bijna nooit want geen interesse inquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden er in deze SC geen series gekeken?
Niet die dan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
??quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zwaaien we wel vanuit onze huizen naar het vliegtuig als het overkomt.
[..]
Jullie vaker samen zien posten en dan zei je het ook niet stuk chagrijn.
ben jij uberhaupt snel chagrijnig eigenlijk?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Snap hier echt niks van maar het zal wel
Nee is ook geen essentiële informatie verder, maar hoef er meestal ook geen moeite voor te doen het te onthoudenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier niet echt nee, en ken namen van acteurs bijna nooit want geen interesse in
quote:
Hee hee niet zo hequote:en dan zei je het ook niet stuk chagrijn.
Nee, ben ik niet vaak of snelquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij uberhaupt snel chagrijnig eigenlijk?
Nee?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is een serie?quote:
Gaat toch juist goed samen met etenquote:
Geen ideequote:
Eten krijgt al mijn aandachtquote:
Ik zie die namen ook niet zo snel ergens denk ik. Soms wel handig, bij sommige films weet je dat de kans groot is dat ie goed gaat zijn omdat er bepaalde acteurs inzittenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee is ook geen essentiële informatie verder, maar hoef er meestal ook geen moeite voor te doen het te onthouden
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben jij uberhaupt snel chagrijnig eigenlijk?
Moeras kent me langer dan vandaag maar recent weigert ze dat te erkennen en snapt ze mijn grapjes niet meer.quote:
Zo kom je ook echt overquote:
Dit, ik wil mn eten proevenquote:
Verklap nou niet allesquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Moeras kent me langer dan vandaag maar recent weigert ze dat te erkennen en snapt ze mijn grapjes niet meer.
Geleerdquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo kom je ook echt overAltijd al zo geweest of heb je het geleerd?
[..]
Dit, ik wil mn eten proeven
grapjes moeten iets.. grappigs hebben. Of niks moet maar is wel handig voor een grapjequote:Op donderdag 22 mei 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Moeras kent me langer dan vandaag maar recent weigert ze dat te erkennen en snapt ze mijn grapjes niet meer.
Wel goeie eigenschap. Veel mensen hebben door gewoonte de associatie eten en film/serie kijken en daar is lastig vanaf te komenquote:
zeg crackquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grapjes moeten iets.. grappigs hebben. Of niks moet maar is wel handig voor een grapje
Randje van de balk, ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk plintjes over de randjes van de balk in de woonkamer geplaktHeeft wel wat gevloek gekost
Maar ik word al met de nek aangekeken door mijn banden met dts.quote:
Daarom bestaan er ook inside jokes die niet iedereen snapt of hoeft te snappen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
grapjes moeten iets.. grappigs hebben. Of niks moet maar is wel handig voor een grapje
Het begint met willenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goeie eigenschap. Veel mensen hebben door gewoonte de associatie eten en film/serie kijken en daar is lastig vanaf te komen
plintjes zijn naar hequote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk plintjes over de randjes van de balk in de woonkamer geplaktHeeft wel wat gevloek gekost
Niks moet inderdaadquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik word al met de nek aangekeken door mijn banden met dts.
[..]
Daarom bestaan er ook inside jokes die niet iedereen snapt of hoeft te snappen.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Dat is een essentieel onderdeel van het klussenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Zou ook wel extra ogen in m'n nek willenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik word al met de nek aangekeken door mijn banden met dts.
[..]
Daarom bestaan er ook inside jokes die niet iedereen snapt of hoeft te snappen.
Jij bent moeder, je hebt ze al in je achterhoofdquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ook wel extra ogen in m'n nek willen
Lijkt me onaantrekkelijk. Raar zelfs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En röntgenogenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent moeder, je hebt ze al in je achterhoofd
Maar ik hou ook van jou hoor.quote:
Ja? Ik zou daar niet blij van worden gok ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik hou ook van jou hoor.
[..]
Ja? Ik zou daar niet blij van worden gok ik.
Zo spannend is het niet, gewoon de randjes om de koof die om de balk zitquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Randje van de balk, ik ben nieuwsgierig![]()
En hey, netjes. Ben je je huis aan het opknappen of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Vind Pedro op dit moment wel een beetje overused tbh. Die wordt op dit moment vooral gecast omdat je weet dat zijn naam alleen al voor succes zorgtquote:
Vooral omdat het hoekplintjes op het plafond zijn, die kun je niet echt goed klemmenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plintjes zijn naar he
krijgen we een foto?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik een elektrische auto ga kopen.
En omdat het gewoon een toffe peer is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Pedro op dit moment wel een beetje overused tbh. Die wordt op dit moment vooral gecast omdat je weet dat zijn naam alleen al voor succes zorgt
Welke?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik een elektrische auto ga kopen.
Kan ik wel vaker naar hem kijken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Pedro op dit moment wel een beetje overused tbh. Die wordt op dit moment vooral gecast omdat je weet dat zijn naam alleen al voor succes zorgt
Oh dat sowieso. Niks mis met hem verderquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
En omdat het gewoon een toffe peer is.
oh gelukkigquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik hou ook van jou hoor.
[..]
Ja? Ik zou daar niet blij van worden gok ik.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet, gewoon de randjes om de koof die om de balk zit
En niet aan het opknappen, eerder klusjes aan het oppakken die ik al te lang uitstelNetjes! Ik dacht latjes op de vloer, dat leek me niet heel ingewikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bezigBaby darling doll face honey
Mag ik mee crushen op hem of heb je hem liever voor jezelf?quote:
En je weet wat ze uitgevreten hebben.quote:
Nee op de vloer is niet zo ingewikkeld, dat is vooral een beetje vloeken met de verstekzaag meestalquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Netjes! Ik dacht latjes op de vloer, dat leek me niet heel ingewikkeld
Lekker bezig
google kan alleen dit vindenquote:
en daarop is mijn antwoord,.. neequote:Labubu is a brand of plush toys created by Hong Kong designer Kasing Lung and marketed by Pop Mart.
Ik denk van wel. Want genoeg celebs die er niet aan denken om bekend te maken dat ze last hebben van angst/paniek bijvoorbeeld, omdat ze zo perfect mogelijk willen lijken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind de collectieve crush op Pedro Pascal wel apart.
Echt geen nare vent om te zien, maar zo "gewoontjes" wil ik bijna zeggen. Maar misschien daarom wel.
wat?quote:
Golf denk ikquote:
Alleen als ze die ook in minibricks zijn, wil ik er misschien wel 1 kopen en bouwen...quote:
`40 jaar geleden had je de Troetelbeertjes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:19 schreef bitterbal het volgende:
azie super populair maar hier winnen ze ook aan populariteit geloof ik
Furdy's zijn nog steeds leuk. Kitten heeft er tweequote:Op donderdag 22 mei 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
`40 jaar geleden had je de Troetelbeertjes.
Toen de furby's en de tamagotchi's
Toen de Pokémon rage.
En nou dit weer.
Zien er een beetje uit als poppen die je vroegah had. Alleen geen idee hoe ze heten en dus kan ik ze niet opzoeken.quote:
quote:Labubu is ontworpen door Kasing Lung, een Hong Kongse kunstenaar die in Nederland is opgegroeid.
ze staan er echt voor in de rij. zag een filmpje dat ze in amsterdam ook in een rij stondenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Zien er een beetje uit als poppen die je vroegah had. Alleen geen idee hoe ze heten en dus kan ik ze niet opzoeken.
Ziet er uit als speelgoed voor toekomstige seriemoordenaarsquote:
Ah found it!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze staan er echt voor in de rij. zag een filmpje dat ze in amsterdam ook in een rij stonden
nou maak dan je borst maar natquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit als speelgoed voor toekomstige seriemoordenaars
Niet gelezenquote:
Is duur?quote:
Heuj dit had ik vroegahquote:
zorg maar dat klbsc kloonvrij is dan ouwe koraalduivelquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef vrijgevochten het volgende:
En kom aub terug in de klbsc
Hier posten kan echt niet
monchhichiquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Zien er een beetje uit als poppen die je vroegah had. Alleen geen idee hoe ze heten en dus kan ik ze niet opzoeken.
Uiteindelijk nietquote:
Doe dat dan ook nietquote:
@Ama @CherryLipsquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit als speelgoed voor toekomstige seriemoordenaars
Gaat dus nooit gebeuren, jullie geven die klootviool nu dus alle aandacht die hij wenst.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zorg maar dat klbsc kloonvrij is dan ouwe koraalduivel
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat dus nooit gebeuren, jullie geven die klootviool nu dus alle aandacht die hij wenst.
Groei maar paar ballen.
Watjes!
Geef gewoon toe dat jullie een andere fase in jullie leven ingaan tussen deze grijze muizen.
nee we geven juist geen aandachtquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat dus nooit gebeuren, jullie geven die klootviool nu dus alle aandacht die hij wenst.
Groei maar paar ballen.
Watjes!
Geef gewoon toe dat jullie een andere fase in jullie leven ingaan tussen deze grijze muizen.
Had het inmiddels gevonden iddquote:
zin om de Ama's te pestenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar heel erg wakker van ligt inderdaad.
Ja echt verschrikkelijk dit, weet niet hoe ik hier overheen komquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar heel erg wakker van ligt inderdaad.
Als jij seriemoordenaar wil worden dan respecteer ik datquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee we geven juist geen aandacht
en wees liever blij dat ik geen seriemoordenaar word
Snap ik. Zal aan je denken in deze moeilijke tijd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk dit, weet niet hoe ik hier overheen kom
fairquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Als jij seriemoordenaar wil worden dan respecteer ik dat
Ama mag beslissen over mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan pas je hier toch prima tussen grijze muis
Het wordt ook haske laat donkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:35 schreef bitterbal het volgende:
weet niet of ik het ga redden totdat het donker is
quote:
Uhm ben wakkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
even wat cobra's op de gril leggen
Ballie zit toch in Thailand en ligt te slapen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm ben wakker![]()
*update excel lijst
Ik zit ook weer onder dekentjequote:
4quote:
0quote:
Nee bestaat dat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je al bekend met de verwarmde muismat?
Geen? Het is nog gewoon lichtquote:
Nee gewoon een plaid..quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
En ik zit gewoon in t-shirt en korte broek, zonder dekentjes en grillplaten
Flashbacks naar R&P sc nu.quote:
ja ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
0
Denk dst ik naar bed ga voor ze aan moeten
Nog geen lamp aan.. is nog licht genoegquote:
Was ook maar frisjes buiten brrquote:
Dat is wel een hele grotequote:Op donderdag 22 mei 2025 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes![]()
https://www.amazon.nl/gam(...)1&psc=1&gad_source=1
ik in een sportlegging en een trui en heb de capuchon opquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ben je zo warm bloedig?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
0quote:
I'M BEER LOLquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar lekker warm. Heb er hier ook 1 liggen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik in een sportlegging en een trui en heb de capuchon op
Ik zou best een trui aan kunnen, maar dan moet ik weer opstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Maar heb je niks aan, als je op de bank zitquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar lekker warm. Heb er hier ook 1 liggen
Ik heb die van Kater gestolenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou best een trui aan kunnen, maar dan moet ik weer opstaan
Nee nee, dat ben ikquote:
Had vanochtend even een lange broek aan en zelf nog eventjes een jas aan gehad, maar vanmiddag kwam de zon erdoor en ging ik aan de klus dus kon de korte broek weer aanquote:
nee is idd wel voor aan tafelquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar heb je niks aan, als je op de bank zit
begrijp ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vanochtend even een lange broek aan en zelf nog eventjes een jas aan gehad, maar vanmiddag kwam de zon erdoor en ging ik aan de klus dus kon de korte broek weer aan
ja nu wel idd. Ben vandaag ook niet buiten geweestquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:49 schreef Koen66 het volgende:
Vind je het niet ontzettend koud nu @:bitterbal?
is ook fris ineens hier hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu wel idd. Ben vandaag ook niet buiten geweest
Heel de dag bezig geweest, net nog een uurtje gelopen en gegeten, ik ben nog niet afgekoeld voor vandaagquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar heb je niks aan, als je op de bank zit
Je hebt nog een tropen settingquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs niet op het balkon?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je drang om er ook bij te mogen is aandoenlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef vrijgevochten het volgende:
En kom aub terug in de klbsc
Hier posten kan echt niet
Ik heb warmte panty, lange mouwen (en laagjes), een dekentje, en de warmtepomp aanquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
Ja heb net ook een stukkie gelopen, loopt lekkerder dan met 25 gradenquote:
Ah vandaar.. dan duurt het nog evenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag bezig geweest, net nog een uurtje gelopen en gegeten, ik ben nog niet afgekoeld voor vandaag
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb warmte panty, lange mouwen (en laagjes), een dekentje, en de warmtepomp aan
En heb net een kop theeop
Ja jij bent nog een ergere koukleum dan balliequote:Op donderdag 22 mei 2025 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb warmte panty, lange mouwen (en laagjes), een dekentje, en de warmtepomp aan
En heb net een kop theeop
Nee echt niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je drang om er ook bij te mogen is aandoenlijk
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:53 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee echt niet.
Mijn vibratie is echt veel te hoog geworden om mij hier te mengen, alsof je aan de bar zit.
Ik wens jullie echt heel veel plezier en liefde hier.
Je bent hier persona non grata he? Ik wist het welquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:53 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee echt niet.
Mijn vibratie is echt veel te hoog geworden om mij hier te mengen, alsof je aan de bar zit.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent nog een ergere koukleum dan ballie
Neequote:Op donderdag 22 mei 2025 20:54 schreef Koen66 het volgende:
Oh had ik de brug weer eens niet overgedragen vandaag
Jouw trilling zweeft al voorbij de menukaart, langs de bar, richting sterrenstof en zelfreflectie. Toch knap dat je nog woorden vindt in deze dichtheid van menselijkheid. Zelf zit ik nog met één been in de atmosfeer van twijfel en het andere in een kop warme custard pap met krenten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:53 schreef vrijgevochten het volgende:
Nee echt niet.
Nee joh, deze slowchat is gewoon een vergaarbak met buggerlullen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent hier persona non grata he? Ik wist het wel
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jouw trilling zweeft al voorbij de menukaart, langs de bar, richting sterrenstof en zelfreflectie. Toch knap dat je nog woorden vindt in deze dichtheid van menselijkheid. Zelf zit ik nog met één been in de atmosfeer van twijfel en het andere in een kop warme custard pap met krenten.
Misschien hoeven we niet te mengen, alleen even naast elkaar te trillen. Zonder oordeel, zonder nuchterheid, alsof het barleven ook plaats biedt aan wie zich even niet van deze wereld voelt. Mag ik dan jouw glas even vasthouden, zodat jij met beide handen weer verder kunt stijgen?
![]()
![]()
![]()
[..]
Jouw trilling zweeft al voorbij de menukaart, langs de bar, richting sterrenstof en zelfreflectie. Toch knap dat je nog woorden vindt in deze dichtheid van menselijkheid. Zelf zit ik nog met één been in de atmosfeer van twijfel en het andere in een kop warme custard pap met krenten.
Misschien hoeven we niet te mengen, alleen even naast elkaar te trillen. Zonder oordeel, zonder nuchterheid, alsof het barleven ook plaats biedt aan wie zich even niet van deze wereld voelt. Mag ik dan jouw glas even vasthouden, zodat jij met beide handen weer verder kunt stijgen?
![]()
![]()
![]()
Verkeerde snack, dus hoax.quote:
Even danquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ken je Slint?
@:VseslavBotkin
Ja wtf, nooit van gehoord tot ik zo'n filmpje keek over highest rated music waar marquee moon tussenstond welke ik daarvoor grijsdraaide, erg blij mee.quote:
Waren we dat niet al?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee joh, deze slowchat is gewoon een vergaarbak met buggerlullen.
Dus jij kaneel Aber en coin zijn dat vanaf nu
Burgerlullen
Nou ik zal niet ontkennen dat het contract niet groter kan zijn, maar verandering van omgeving is goed voor een mens!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:56 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nee joh, deze slowchat is gewoon een vergaarbak met buggerlullen.
Dus jij kaneel Aber en coin zijn dat vanaf nu
Burgerlullen
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar nu is het officieel!quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren we dat niet al?
Heb reguliere baan, ben getrouwd, heb kind, 2 katten.
Natuurlijk, even landen mag.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Even dan
Ga ik zo weer verder met YouTube filmpjes over een ontwijkende hechtingsstijl
Je hebt weer die blauwe pilletjes in de gracht gegooid he?quote:
als je spiderland goed vind moet je misschien eens leaves turn inside you van unwound checken. heeft een vergelijkbare sfeer en manier van gitaarspelen alleen dan wat minder minimalistisch. beide CD's doen me altijd heel erg aan de herfst denkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wtf, nooit van gehoord tot ik zo'n filmpje keek over highest rated music waar marquee moon tussenstond welke ik daarvoor grijsdraaide, erg blij mee.
Het is ook geen parttime baanquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien werkzaamheden ofzo
maar goed als jij op de brug had gelet koens
NOU JA ZEGquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:00 schreef bitterbal het volgende:
denk dat etto de grootste burgerlul is
Waarom zou de sc dicht zijn?quote:
Wat maakt jou de winnaar?quote:
''Hallo oliebol''quote:
Er is een geitenpad waar je makkelijk Koen kunt omzeilen. Zo ben ik hier ook gekomen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien werkzaamheden ofzo
maar goed als jij op de brug had gelet koens
DE GEIT IS GEMOLKEN!!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is een geitenpad waar je makkelijk Koen kunt omzeilen. Zo ben ik hier ook gekomen.
Tijd voor authenticiteit maatjequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Natuurlijk, even landen mag.
Een ontwijkende hechting, dat is eigenlijk ook een soort vibratie. Maar dan één die steeds nét naast d verbinding trilt. Alsof je in een kamer staat waar iemand je naam zachtjes roept, maar jij jezelf hebt aangeleerd niet te antwoorden voor je zeker weet dat het geen vergissing is.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is een geitenpad waar je makkelijk Koen kunt omzeilen. Zo ben ik hier ook gekomen.
gelijk even in watch later gezetquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:01 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
als je spiderland goed vind moet je misschien eens leaves turn inside you van unwound checken. heeft een vergelijkbare sfeer en manier van gitaarspelen alleen dan wat minder minimalistisch. beide CD's doen me altijd heel erg aan de herfst denken
Ik ben gewoon uitgenodigd door Koen. Brug naar beneden, rode loper, famfare, alles erop en eraanquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah zo..quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan is er wel vaker een vloedgolf nieuwen hier
Destijds was er niet veel immigratie hierquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uitgenodigd door Koen. Brug naar beneden, rode loper, famfare, alles erop en eraan
* Moeraskat kijkt je aan met een glimlach die zowel mild als ondeugend is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tijd voor authenticiteit maatje
Wanneer ze dat voor mij gaan doen dan weet je zeker dat fok aan de beademing ligt en ze zelfs mijn zieltje nodig hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uitgenodigd door Koen. Brug naar beneden, rode loper, famfare, alles erop en eraan
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo..
Nou ik post hier even voor de gezelligheid
Jij bent ook gewoon welkom.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer ze dat voor mij gaan doen dan weet je zeker dat fok aan de beademing ligt en ze zelfs mijn zieltje nodig hebben.
Er hangen ook camera's hequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben gewoon over de brug gelopen, stond niemand
Toen was Koen zeker weer de oplader van z'n laptop aan het zoeken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
iedereen ontwijkt jouquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |