quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk plintjes over de randjes van de balk in de woonkamer geplaktHeeft wel wat gevloek gekost
Dat is een essentieel onderdeel van het klussenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk plintjes over de randjes van de balk in de woonkamer geplaktHeeft wel wat gevloek gekost
Zou ook wel extra ogen in m'n nek willenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik word al met de nek aangekeken door mijn banden met dts.
[..]
Daarom bestaan er ook inside jokes die niet iedereen snapt of hoeft te snappen.
Jij bent moeder, je hebt ze al in je achterhoofdquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zou ook wel extra ogen in m'n nek willen
Lijkt me onaantrekkelijk. Raar zelfs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En röntgenogenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent moeder, je hebt ze al in je achterhoofd
Maar ik hou ook van jou hoor.quote:
Ja? Ik zou daar niet blij van worden gok ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik hou ook van jou hoor.
[..]
Ja? Ik zou daar niet blij van worden gok ik.
Zo spannend is het niet, gewoon de randjes om de koof die om de balk zitquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Randje van de balk, ik ben nieuwsgierig![]()
En hey, netjes. Ben je je huis aan het opknappen of wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Vind Pedro op dit moment wel een beetje overused tbh. Die wordt op dit moment vooral gecast omdat je weet dat zijn naam alleen al voor succes zorgtquote:
Vooral omdat het hoekplintjes op het plafond zijn, die kun je niet echt goed klemmenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plintjes zijn naar he
krijgen we een foto?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik een elektrische auto ga kopen.
En omdat het gewoon een toffe peer is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Pedro op dit moment wel een beetje overused tbh. Die wordt op dit moment vooral gecast omdat je weet dat zijn naam alleen al voor succes zorgt
Welke?quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
Ik denk dat ik een elektrische auto ga kopen.
Kan ik wel vaker naar hem kijken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind Pedro op dit moment wel een beetje overused tbh. Die wordt op dit moment vooral gecast omdat je weet dat zijn naam alleen al voor succes zorgt
Oh dat sowieso. Niks mis met hem verderquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
En omdat het gewoon een toffe peer is.
oh gelukkigquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik hou ook van jou hoor.
[..]
Ja? Ik zou daar niet blij van worden gok ik.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet, gewoon de randjes om de koof die om de balk zit
En niet aan het opknappen, eerder klusjes aan het oppakken die ik al te lang uitstelNetjes! Ik dacht latjes op de vloer, dat leek me niet heel ingewikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bezigBaby darling doll face honey
Mag ik mee crushen op hem of heb je hem liever voor jezelf?quote:
En je weet wat ze uitgevreten hebben.quote:
Nee op de vloer is niet zo ingewikkeld, dat is vooral een beetje vloeken met de verstekzaag meestalquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Netjes! Ik dacht latjes op de vloer, dat leek me niet heel ingewikkeld
Lekker bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |