SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brugwachter was zeker even pissenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende: Ik ben gewoon over de brug gelopen, stond niemand
![]()
vluchteling uit nwsquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben gewoon over de brug gelopen, stond niemand
Moet je ze wel aanzettenquote:
quote:
Ook alleen maar omdat jullie subsidie voor me krijgen.quote:
Ja jij hebt mij hierheen gesleurdquote:
Moet ik daar ook inquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
We moeten een nieuw opvangcentra bouwen.
Als je lief bent, mag jij bij mij wonen.quote:
Er is toch een Polenhotel?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
We moeten een nieuw opvangcentra bouwen.
Zit vol denk ik.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je lief bent, mag jij bij mij wonen.
Ik nietquote:
Waar wil jij wonen dan?quote:
Die liep al rond met d'r Faber outfitquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Als dimmie er nog was geweest was er niemand meer binnen gekomen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Ik als gelukszoeker zou daar schijt aan hebben gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:10 schreef bitterbal het volgende:
Maar jij was al in KSCquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik als gelukszoeker zou daar schijt aan hebben gehad.
Scheelt wel dan dimmy ongeveer 3,5 kop groter is dan Faberquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die liep al rond met d'r Faber outfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop