abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:20:38 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_217719438
Zo kwam ik laatst in Oostenrijk een voormalig politieagent uit Berlijn in de bediening ergens tegen. Die was er klaar mee in Berlijn, heeft z'n huur opgezegd, en is eenmaal in Oostenrijk aangekomen naar werk gaan zoeken. Had ie blijkbaar snel gevonden.
pi_217719481
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Zo kwam ik laatst in Oostenrijk een voormalig politieagent uit Berlijn in de bediening ergens tegen. Die was er klaar mee in Berlijn, heeft z'n huur opgezegd, en is eenmaal in Oostenrijk aangekomen naar werk gaan zoeken. Had ie blijkbaar snel gevonden.
Als ik de laatste video’s uit Berlijn zie kan ik me dat goed voorstellen.
Duitsland staat aan een vooravond van een flinke raid, en net geen burgeroorlog.
Wil niet negatief doen, maar dat is wel hoe het er nu gaat.
Vakman pur sang
pi_217719523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:19 schreef Plots het volgende:
En @Bart2002 'voorlangs' is gewoon correct.
Ja dikke snikkel voor je. Dit met alle respect natuurlijk. En dat je er boos om wordt is gewoon goed. Laat dat los. Adem in en uit.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_217719563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
in België zeggen jullie toch voorlangs?
Bliksemafleider. We zeggen in NL niet "Buitenom Noorwegen en IJsland". Dat is gewoon niks in dit verband.
pi_217719579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:19 schreef Plots het volgende:

[..]
Dit bedoel is dus.

Wat lul jij nou man?

Het gaat hier niet over chinezen en niet over eten. We zijn niet in China. Sukkel.

Dus jullie zijn asociaal bezig en dan moeten de mensen met een opvoeding en goede normen & waarden vertrekken naar een ander land? Ik vind dat het andersom moet. Rot zelf op naar het buitenland.

Ik ben nog niet klaar hier in Nederland. Daarnaast heb ik al geprobeerd te wonen en werken in het buitenland en dat was het ook niet helemaal.

En @:bart2002 'voorlangs' is gewoon correct.

Ik kan echt niet meer met jullie. Jullie kunnen beter je mond houden en met een grote boog om mij heen lopen. Oprotten, allemaal.. kut aso's.

Ben er klaar mee.
Ik ben een vrouw. Geen man.
Zo jammer dat je ons land wilt verlaten. Het zal zo'n groot verlies zijn.
Zoveel klasse, zoveel stijl, zoveel goede manieren.

Nee, wij zullen jou ontzettend gaan missen. _O-
pi_217719582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:53 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik typ dit vanuit mijn mansion in Dubai. Hier schijnt elke dag de zon en is het mooi wonen.
Mijn werkweek bestaat uit 4 ochtenden wat online marketing managen vanaf mijn laptop en de rest van de tijd vul ik met leven als een god. Ik haal minimaal 50k omzet per maand en hoef hier nauwelijks belasting te betalen, dus je kunt je wel voorstellen dat ik genoeg geld en vrije tijd overhoud om mijn leven kleur te geven.

Vrijheid is geen toeval. Het is een keuze.
Fijn. Maar wat is er te doen qua vrije tijd besteding, kunst&cultuur en sociale contacten e.d.?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217719601
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:53 schreef herverwijderd het volgende:
Ik woon in Limburg en volgens velen woon ik dus al in het buitenland.
Ik vind Limburg een van de mooiste provincies van Nederland.
pi_217719609
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:32 schreef blomke het volgende:

[..]
Fijn. Maar wat is er te doen qua vrije tijd besteding, kunst&cultuur en sociale contacten e.d.?
Volgens mij alleen maar bidden en geld tellen.
pi_217719625
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:32 schreef Hiddendoe het volgende:
Zo jammer dat je ons land wilt verlaten. Het zal zo'n groot verlies zijn.
Zoveel klasse, zoveel stijl, zoveel goede manieren.
Ja het zal een klap geven en een gevoelig verlies zijn. Maar als hij dat echt wil kunnen we dat niet verhinderen uiteraard. Wat moet dat moet. We kunnen hem enkel veel sterkte toewensen en hopen dat het lukt.
pi_217719646
Ik ben al meer dan vijf jaar weg, Nederland vond ik veel te druk.
pi_217719653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:53 schreef InzolVC het volgende:
Daar heb ik dus nog nooit veel over nagedacht. Misschien net over de grens in België. Ik heb een aantal mensen gekend die daar nu dus al enkele jaren wonen.
Ik heb getwijfeld over België.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:44:05 #62
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217719717
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:30 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Bliksemafleider. We zeggen in NL niet "Buitenom Noorwegen en IJsland". Dat is gewoon niks in dit verband.
Ik ben in NL en zeg dit wel, dus dit klopt feitelijk niet :6
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217719723
Ik zelf heb nooit de neiging gehad om te vertrekken uit Nederland.
Naar mijn mening is dit een van de beste landen waar een mens kan wonen. En werken. En weet ik veel wat nog meer.
Het weer is niet altijd ideaal maar toch ook niet weer zo extreem dat je doodgaat van de kou of de hitte.
Natuur in Nederland is inderdaad niet je van het, maar toch zijn er heel veel mooie plekjes in Nederland te vinden.

Als ik dan toch zou gaan verkassen dan zou ik een land of een regio kiezen die een soortgelijk klimaat heeft.
pi_217719763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:44 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik zelf heb nooit de neiging gehad om te vertrekken uit Nederland.
Naar mijn mening is dit een van de beste landen waar een mens kan wonen. En werken. En weet ik veel wat nog meer.
Het weer is niet altijd ideaal maar toch ook niet weer zo extreem dat je doodgaat van de kou of de hitte.
Natuur in Nederland is inderdaad niet je van het, maar toch zijn er heel veel mooie plekjes in Nederland te vinden.

Als ik dan toch zou gaan verkassen dan zou ik een land of een regio kiezen die een soortgelijk klimaat heeft.
Ik vind Portugal mooi, maar heet in de zomer. Mooi in voor- en najaar.
's zomers zijn Scandinavische landen en vooral IJsland mijn favoriet.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217719787
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:46 schreef blomke het volgende:

[..]
Ja, dat bedoel ik. Landen waar nog een duidelijk zichtbaar verschil is tussen de vier seizoenen die ik gewend ben.
Zachte zomerzon en lentebriesjes in de zomer, vrieskou en heel veel sneeuw in de winter.
pi_217719795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:32 schreef blomke het volgende:

[..]
Beetje met de auto's rondrijden. En veel op fok zitten natuurlijk.
pindazakje
pi_217719822
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:44 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik ben in NL en zeg dit wel, dus dit klopt feitelijk niet :6
Dan zou je kunnen zeggen "Behalve dit en deze". Niet "Buitenom" want dat slaat met alle respect nergens op en is gewoon zwaar verkeerd taalgebruik. Het zou kunnen dat jouw "AI assistent" dat zo formuleert. Maar dat is dus hartstikke fout en bewust verneuken van de taal.
pi_217719864
Ik zou best willen, maar dan wel met de lusten van hier! ;-) Zweden, Finland beide erg mooi ware niet dat de taal kut is.. of juist richting thailand of japan... ook mooi, taal ook kut..

Nee ik blijf hier, tenzij de wereld om mij heen vergaat en ik moet verkassen dan is alles mogelijk! :)

Zou wel als ik kon fantaseren als alles mogelijk was, hier willen blijven werken en ergens in the fucking middle of nowhere willen wonen.. maar tja... onmogelijk.. :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_217719871
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:44 schreef Hiddendoe het volgende:
zou ik een land of een regio kiezen die wat (of dat) een soortgelijk klimaat heeft
Oh Mijn Taal. Wat doet iedereen toch. Dit gaat echt niet goed mensuh! :)

We moeten oppassen want als die fouten algemeen gemaakt gaan worden dan wordt het vanzelf goed en formuleren we gelijk aan de AI enkel nog wartaal. En wat dan?
pi_217719884
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:46 schreef blomke het volgende:

[..]
Elk land is mooi, als je er maar oog voor hebt.
Ik haat extreme hitte, dus ik ga nooit in een zuidelijk land wonen.
Dus als ik al zou verkassen dan zou het naar Schotland of Ierland of een van de Scandinavische landen zijn of New England. Noord-oostelijk puntje van Noord-Amerika. Je weet wel, waar veel afleveringen van 'Murder she wrote' zich afspeelden.
pi_217719918
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:56 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Oh Mijn Taal. Wat doet iedereen toch. Dit gaat echt niet goed mensuh! :)

We moeten oppassen want als die fouten algemeen gemaakt gaan worden dan wordt het vanzelf goed en formuleren we gelijk aan de AI enkel nog wartaal. En wat dan?
Geen idee. Heb je wel gezien wat ik schreef tussen de haakjes?
Ik hou ook niet van taal- of spelfouten maar ik weet ook heel goed dat hierdoor nooit een oorlog is gestart.
pi_217719923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:57 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Elk land is mooi, als je er maar oog voor hebt.
Ik haat extreme hitte, dus ik ga nooit in een zuidelijk land wonen.
Dus als ik al zou verkassen dan zou het naar Schotland of Ierland of een van de Scandinavische landen zijn of New England. Noord-oostelijk puntje van Noord-Amerika. Je weet wel, waar veel afleveringen van 'Murder she wrote' zich afspeelden.
Als het hier in Portugal 40 graden is dan is dat gelijk aan 30 in Nederland, de luchtvochtigheid is hier veel lager in de zomer.
pi_217719978
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:01 schreef Managarm het volgende:

[..]
Als het hier in Portugal 40 graden is dan is dat gelijk aan 30 in Nederland, de luchtvochtigheid is hier veel lager in de zomer.
Ik geloof je meteen, maar ik ben bijna 79 en 30 graden is voor mij niet te doen.
Ik wil kunnen ademen zonder dat ik de kamer uitzweet.

Nederland is wat dat betreft toch echt uniek hoor. Ik ken namelijk veel mensen uit tropische en subtropische gebieden en zelfs zij liepen te klagen over de extreme hitte in Nederland.

Wat moet ik hier van denken? Politiek en klimaat twee handen op een buik????
pi_217720122
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:01 schreef Hiddendoe het volgende:
Geen idee. Heb je wel gezien wat ik schreef tussen de haakjes?
Nee tussen de haakjes lees ik nooit.

Maar we moeten erg goed oppassen oudste voor de verloedering. Voordat we het weten zijn het nog wel allemaal correcte woorden maar zonder betekenis en verband. De TS doet daar m.i. erg haar best voor. :)
pi_217720182
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 21:17 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Nee tussen de haakjes lees ik nooit.

Maar we moeten erg goed oppassen oudste voor de verloedering. Voordat we het weten zijn het nog wel allemaal correcte woorden maar zonder betekenis en verband. De TS doet daar m.i. erg haar best voor. :)
Beetje dom maar goed.

Deze verloedering komt van binnen uit. En ik schaam me dood maar dat komt door de mensen uit mijn generatie.
Ik zag destijds heel goed waar het fout zou kunnen gaan. Mijn kreten werden niet gehoord.
Ik heb nooit gewild dat volwassen mannen en vrouwen seks hadden met kinderen of dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')