Kijk in de spiegel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lieverd, die hoofddoeken en baarden interesseert mensenrechten geen zak.
De LBTQ-gemeenschap in Hongarije hoeft nog veel minder van jou te verwachten aangezien je je vooral bezig lijkt te houden met het aanvallen van degenen die voor hen willen opkomen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad belezen, daarom besef ik hoe langer hoe meer dat de LBTQ-gemeenschap in Nederland van types als jij niets hoeft te verwachten
Kijk eens in het Israël topic naar je posts.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom zouden mensenrechten me niet interesseren?
Oh help, de Jetten-webcare is gearriveerd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De LBTQ-gemeenschap in Hongarije hoeft nog veel minder van jou te verwachten aangezien je je vooral bezig lijkt te houden met het aanvallen van degenen die voor hen willen opkomen.
Geef eens quotes.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk eens in het Israël topic naar je posts.
Eh, nee. Solidariteit tonen met mensen in het buitenland die het moeilijk hebben behoort gewoon tot de taakstelling van de kamer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:52 schreef gwn_een_user het volgende:
zolang ze dat van hun eigen geld betalen en in hun vrije tijd, helemaal prima
Oftewel die Hongaarse homo's mogen lekker in de stront zakken van jou.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh help, de Jetten-webcare is gearriveerd.
Een optocht is echter niet een protest.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De vrijheid om te demonstreren is zeker een Europese waarde. Daar is Hongarije mee akkoord gegaan voordat men toetrad.
Nee, ik ben namelijk pro-LGBTQ ongeacht welke politiek correcte religie.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oftewel die Hongaarse homo's mogen lekker in de stront zakken van jou.
Dat zijn kamerleden die in Hongarije willen meelopen met die pride dus ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk pro-LGBTQ ongeacht welke politiek correcte religie.
Probeer het eens.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk eens in het Israël topic naar je posts.
Denk niet dat ie dat zegt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oftewel die Hongaarse homo's mogen lekker in de stront zakken van jou.
Heerlijk...quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zijn kamerleden die in Hongarije willen meelopen met die pride dus ook.
Ik ben je vriend niet buddy.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]wat laag zeg deze.
Eerder andersom, friendo.
nou dan moeten ze letterlijk de halve wereld langs, dan ben je eeuwig bezig en tonnen geld kwijt, terwijl er al zoveel zaken in nederland zijn die aandacht en geld vereisenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eh, nee. Solidariteit tonen met mensen in het buitenland die het moeilijk hebben behoort gewoon tot de taakstelling van de kamer.
Ook daar heeft de politiek gewoon aandacht voor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat zegt.
Maareh, hoe zit het met de lhbti rechten in teheran, riyad en gaza dan? Moet het kabinet daar ook een delegatie naar toe sturen? Of gaat het hier alleen om symbolisch ff lekker te neten tegenover een politieke tegenstander van links?
Het ene land is al onder sancties en het andere land zit bij ons in de unie. Echt heel raar dat ons kabinet niet naar Teheran gaat. Echt heel mysterieus. Hmmm. Ik krab mijn hoofd. Goh.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maareh, hoe zit het met de lhbti rechten in teheran, riyad en gaza dan? Moet het kabinet daar ook een delegatie naar toe sturen? Of gaat het hier alleen om symbolisch ff lekker te neten tegenover een politieke tegenstander van links?
PRECIES, want zorg om mensenrechten kent grenzen...letterlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het ene land is al onder sancties en het andere land zit bij ons in de unie. Echt heel raar dat ons kabinet niet naar Teheran gaat. Echt heel mysterieus. Hmmm. Ik krab mijn hoofd. Goh.
Dit zijn echt volstrekte leugens. Gewoon in je eigen hersenpan verzonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hexagon en z'n deugridders: "We kunnen onze moraal niet opleggen aan andere landen. We zullen de dialoog moeten aangaan met bestuurders van landen waar homoseksuelen van flats worden gegooid. Het zou buitengewoon euro-centrisch zijn de waarden en normen van andere landen, die al zoveel onder kolonialisme en witte onderdrukking geleden hebben, in twijfel te brengen zonder eerst het gesprek aan te gaan".
Ik stel voor dat onze kamerleden een mars in Saudi Arabië gaan organiseren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |