Nest is nu eigenlijk weg hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar dan.. al is zo'n nest ook wel weer weg te halen..
quote:
Gelukkig maarquote:
quote:
En anders pak ik wel de Flammenwerfer.quote:
Kan auchquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
En anders pak ik wel de Flammenwerfer.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
En anders pak ik wel de Flammenwerfer.![]()
quote:
Zo, komt toch even koud op je dak zoiets.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Je zou er maar staan te kijken.
Ik was echt ver weg gaan staan, maar ze rennen een stukje weg en blijven dan weer staan.
https://www.telegraaf.nl/(...)enoude-toren-instort
Ja het zal je maar gebeuren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo, komt toch even koud op je dak zoiets.
Droog en zon.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:17 schreef Lovely het volgende:
Koud wel buiten met regen en wind
Is ff weer wennen na zoveel dagen mooi weer
Ja hier ook, wel veel wind, er begint zelf hard te waaien.quote:
Hier af en toe een beetje.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, wel veel wind, er begint zelf hard te waaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier af en toe een beetje.
Kijk dan wat een smerig weerStofwolkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hier ook zon en dan weer bewolkt met een regenbui en hagelbuiquote:
Ik vind zon niet erg, als het maar niet zo heet isquote:
eerst pilot bij je collega'squote:Op donderdag 22 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie straks ook fanclub artikelen kunnen kopen van Ambar?
Ik moet zorgen dat ik mag bepalen wat er in het kerstpakket komt en dan krijgt iedereen Ambar merchandisequote:
Ben ik toch blij dat ik jou collega niet benquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet zorgen dat ik mag bepalen wat er in het kerstpakket komt en dan krijgt iedereen Ambar merchandise
De gewone prijs van 194 euro jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]maar heb je hotelkamer voor gewone prijs kunnen boeken?
Ik vermoed van niet denk dat je het over het weer hebtquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:40 schreef aeque het volgende:
Laat ik aan jullie fantasie over of ik het nu over mezelf of het weer heb.
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik toch blij dat ik jou collega niet ben
ALs toch iedereen met een hond of kat zo gek was hadden mensen heel veel sleutelhangersquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb al een ninja turtles sleutelhanger
quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs toch iedereen met een hond of kat zo gek was hadden mensen heel veel sleutelhangers
Of mensen met een kind of kinderen
Valt mij tegen dat jij er niet een hebt met bastogne dinges
How sweetquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]als dat er was dan zou ik die misschien wel aan de sleutelbos doen. Maar niet ipv de ninja turtles want die heb ik nog geen jaar geleden vol trots gekocht bij de xenos
Moeten we hiervoor terugscrollen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:40 schreef aeque het volgende:
Laat ik aan jullie fantasie over of ik het nu over mezelf of het weer heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |