Ik weet niet goed wat ik van hem moet vinden eigenlijk. Ik raak geirriteerd als ik naar hem kijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 1:00
Kan ik me voorstellen dat je hem niet leuk vind. Ben ook niet direct fan maar wel fan van zijn kwetsbaarheid in een stoere mannen scene. Hier bijvoorbeeld. Maar ook in het perfecte plaatje waar hij heel eerlijk was over dat hij niet zomaar random mensen durft aan te spreken op straat vanwege zijn stotteren.
That's what she...quote:
Gewoon überhaupt thuis blijven en bolken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
That's what she...
Nee, nu gekeken, wellicht dat ik toch maar gewoon de trein naar huis pakkan mn hotelkamer nog tot 30 mei annuleren
Dat ga ik doen,quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Gewoon überhaupt thuis blijven en bolken.
Ik doe gezellig mee.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
That's what she...
Nee, nu gekeken, wellicht dat ik toch maar gewoon de trein naar huis pakkan mn hotelkamer nog tot 30 mei annuleren
Onder het genot van een bakkie koffie en een spa roodquote:
Nopequote:Op donderdag 22 mei 2025 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder het genot van een bakkie koffie en een spa rood![]()
Drink jij wel alcohol?
KIjk dat scheelt je een geld en ellendequote:Op donderdag 22 mei 2025 14:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nope
Ben al super gezellig van mijzelf.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-05-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en @:grrrrrrrr niet te vergeten
O dat houdt ook wel tegen denk ikquote:
Ah gelukkig maar dan.. al is zo'n nest ook wel weer weg te halen..quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Meneer de verdelger vermoed dat het eigenlijk sowieso al een ouder nest was wat al een keer verlaten was en nu weer. Enige wat hij eigenlijk heeft gedaan is met een schroevendraaier lopen steken en er kwam geen boze weps uit.![]()
De rest toen even stuk gemaakt en dat was eigenlijk voldoende. Hij blij dat hij niet al z'n spullen had meegesleurd en eerst was komen kijken.
O oké. Gewoon doen wat voor jou uitkomt/ goedvoeltquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nou, een beetje. maar dat is niet de hoofdreden.
zo is dat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oké. Gewoon doen wat voor jou uitkomt/ goedvoelt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |