Of een dino.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:35 schreef rival het volgende:
Over dode dingen gesproken.
Ik kwam gisteren botten tegen toen ik in de tuin aan het graven was. Ik denk een hond of kat oid.
ik zou me kapot schrikken maar ergens ook wel cool?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:35 schreef rival het volgende:
Over dode dingen gesproken.
Ik kwam gisteren botten tegen toen ik in de tuin aan het graven was. Ik denk een hond of kat oid.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh die manna ken ik niet. Ik bedoeldedie kwam ik als eerste tegen inderdaad, doet mij denken aan de kermisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja vroeger waren sigaretten een soort 1e levensbehoefte, maar die chocolade is ook wel leuk. Denkbdat als ik echt honger heb, ik toch liever iets voedzamers in mn pakket heb. Die snoepjes zitten vaak in van die kermisspeeltjes
En chocola wordt volgens mij best vaak gegeven omdat het makkelijk is en super veel energie bevat. Oke ik wil dit nu niet gaan googlen voordat ik nog verder ben afgeleid maar dacht dat het ook werd uitgedeeld in het leger om die redenen
En ook vet kut, er werden op begeven moment voedselpakketen gedropt met het vliegtuig maar:quote:Met alleen voedseldroppings was men er niet, want men had bijvoorbeeld in de bij Rotterdam gelegen dropzone Terbregge al 4000 man nodig om de voedselpakketten van de velden af te halen.
Baby darling doll face honey
Nou ja in het plantsoen kan de natuur er dingen mee doen en in de prullenbak gaat het maar stinken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom zou je die in het plantsoen gooien en niet gewoon in de prullenbak?
Energieker dan misschien. Ik kreeg het altijd voor een voetbalwedstrijd. Lagen er wat pakjes.quote:
DOPINGDOPINGDOPINGquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Energieker dan misschien. Ik kreeg het altijd voor een voetbalwedstrijd. Lagen er wat pakjes.
Ohja, dat zou best kunnen inderdaad. Zo'n beest is ook relatief snel weggewerkt in de zomerquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zodat andere dieren de lijkjes op kunnen eten? Mieren en andere insecten zullen er misschien wel blij mee zijn. Maar ik zou het ook in de container gooien
gft prullenbak dan hequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja in het plantsoen kan de natuur er dingen mee doen en in de prullenbak gaat het maar stinken.
👀quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een foto voor je maken.
Ik ga ze niet in m'n eigen prullenbak gooien nee.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja in het plantsoen kan de natuur er dingen mee doen en in de prullenbak gaat het maar stinken.
Hier op werk gaat die schaal ook in 1 dag leeg. Volgens mij nemen mensen dat mee naar huis ofzo. Gierebakken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatste snoepje kan soms weken blijven liggenbij ons begint men nu te leren dat er iedere week gratis fruit ligt dus je hoeft niet meteen vijf stuks te pakken zodat die bak na een uur alweer leeg is
![]()
En ja daaromals je het niet lekker vond dan is het ook geen gemis dat je minder geniet van bepaalde dingen maar is wel makkelijker, denk ik
quote:Een dode vogel in de tuin kun je niet bij de GFT-bak gooien, maar wel begraven of in een zak bij het restafval.
oh, ja dat bedoel ik. Nee eigenlijk niet hahatjesquote:
jup, hier ookquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Hier op werk gaat die schaal ook in 1 dag leeg. Volgens mij nemen mensen dat mee naar huis ofzo. Gierebakken.
Ja oke, het zou beter zijn als ik dol was op allemaal gezonde dingen
mijn hamster heb ik ook ergens random begraven in een parkjequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:46 schreef Ama het volgende:
Toen één van mijn ratten ineens was overleden op een zaterdagavond in de zomer heb ik hem ook bij de bosjes hier in de straat begraven.
Klopt dit mag ook niet maar had weinig zin om dat beestje in de koelkast te leggen en het was warm buiten dus ik wou er eigenlijk ook gewoon vanaf hoe hard het ook klinkt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn hamster heb ik ook ergens random begraven in een parkjedat mag volgens mij helemaal niet
![]()
Ik vond het ook niet prettig.quote:
Ik denk dat ik daarvoor nog niet diep genoeg zat. (niet dat ik daar verstand van heb ofzo)quote:
Vond het vervelend dat ik met iemands dode huisdier bezig was. En ik vond het egoīstisch van de degene die het daar begraven heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou me kapot schrikken maar ergens ook wel cool?
Ik dacht aan zo'n prullebakquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat zou best kunnen inderdaad. Zo'n beest is ook relatief snel weggewerkt in de zomer
[..]
gft prullenbak dan heal weet ik niet hoe die van jullie er uit zien, als die niet ondergronds zijn dan zou ik dat ook weer niet zo snel doen
Maar ik doe het niet, want ik wil niet gezien worden met een hand vol fruit. Dan ben ik er ook eentjequote:Op donderdag 22 mei 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jup, hier ook
echt schijtirritant want daardoor heb ik af en toe de gedachtengang dat ik dat ook moet doen 'anders heb ik niks'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ik wil dat beest niet langer bewaren dan nodig, dood is doodquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt dit mag ook niet maar had weinig zin om dat beestje in de koelkast te leggen en het was warm buiten dus ik wou er eigenlijk ook gewoon vanaf hoe hard het ook klinkt.
zou ik ook doen, wat is eigenlijk de bedoeling? Dat je al die beestjes echt weggaat brengen naar de dierenarts ofzo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vee ligt allemaal bij m'n ouders in de tuin
Hmm, lieve gedachtegangquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet prettig.
[..]
Ik denk dat ik daarvoor nog niet diep genoeg zat. (niet dat ik daar verstand van heb ofzo)
[..]
Vond het vervelend dat ik met iemands dode huisdier bezig was. En ik vond het egoīstisch van de degene die het daar begraven heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |