Het kan ook niet allemaal idd..quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel eens gedaan. Maar ik luister/kijk al YouTube.
Ik zal eens kijken. Ik heb geen ervaring met luisterboeken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had laatst wel een luisterboek die als een soort film was, erg mooie ervaring. Film over geluid zonder beeld en met meerdere vertellers soms in dialoog
quote:
Nee dat weet ik, maar ik heb zoals GG netjes zegt geen geduld voor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar podcast is toch niet alleen nieuwsberichten?
Het begon met gratis een luisterboek app uitproberen en voor een boekenleeschallenge moest ik 1 luisterboek lezen maar die app had je een hele maand dus dan maar een paar boeken meerquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Ik heb geen ervaring met luisterboeken.
quote:
Hey Hemaquote:
Die is vast in een wespennest gevallenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is vast in een wespennest gevallen
Zou zomaar kunnen idd. Die dacht ik zoek wel een andere plek opquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen nog even maar nest zag er nog hetzelfde uit en de koningin was nergens meer te bekennen. Misschien is ze vertrokken omdat ze zich beledigd voelde dat ik al ben gaan bellen terwijl ze nog niet eens klaar was met het nest.
Hoe gaat het nu met ja al wat uitgerust deze vakantie?quote:
Had ik van de week hier meer geluk. Het waren en zes en vannacht wel 10quote:
Het is wel een stuk frisser nu , dat dan weer welquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik van de week hier meer geluk. Het waren en zes en vannacht wel 10
O was vanmorgen om 9 uur al onderweg, vond het wel meevallen met de kouquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is wel een stuk frisser nu , dat dan weer wel
Ik was er ook vroeg uit en het was poncho weer , prima weer maar ook fris zo nu en dan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was vanmorgen om 9 uur al onderweg, vond het wel meevallen met de kou
Maar het is wel iets frisser als van de week
en veel windquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was er ook vroeg uit en het was poncho weer , prima weer maar ook fris zo nu en dan.
Zon dan weer geen zon , drie druppels regen en dan weer droog.
Als het zo warm is is het briesje ook warmquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:58 schreef Lovely het volgende:
Soms wel, zeker als het zo warm is maar dan eigelijk meer een briesje
Ja dan heb je warme wind, dat is niet lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb een keer (ga ik nooit meer doen) met die saharawind en was toen richting 40 graden op een terrasje gezeten.
Was echt een oven gevoel echt vies naar.
Echt erger dan koude wind, daar kan je op kleden, die warmte is killing.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan heb je warme wind, dat is niet lekker
ja ia vies en beneemt je de ademquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Echt erger dan koude wind, daar kan je op kleden, die warmte is killing.
Vind het wel even lekker zo iets frisser.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Een bijkomdag
Wel lekker opzich maar ietsjes warmer ja toe maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |