Dat doe ik ook wel verschillende series kijken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook daar ben ik in teveel verschillende tegelijk
Wheel of time, robot chicken, Debris, Battlestar Gallactica en What if
Welke?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lees nu een boek die is wel spannend.. vanmiddag maar weer even mee verder..
Ene dag die serie de andere dag weer die seriequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook daar ben ik in teveel verschillende tegelijk
Wheel of time, robot chicken, Debris, Battlestar Gallactica en What if
Ben nu in een spannende boekenserie bezigquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:41 schreef RedShoe het volgende:
Ik kijk eerlijk gezegd liever series dan dat ik boeken lees.
Ben benieuwd wanneer virgin river weer komt. Al moet ik zeggen er wel een beetje klaar mee te zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ene dag die serie de andere dag weer die serie
Kan je lang wachten, is gecancelledquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:43 schreef RedShoe het volgende:
En nog steeds aan het wachten op het vervolg van Sandman
Ik ben met de laatste seizoen gestopt, vind t niks meer aanquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer virgin river weer komt. Al moet ik zeggen er wel een beetje klaar mee te zijn.
Er gebeurd niet zo veel meer daar
Ik heb nu een boek voor 50% gelezen, maar al een paar dagen niet meer geopend.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben nu in een spannende boekenserie bezig
De bol 10 daagse kom ik terechtquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)al/9300000175869828/
Echtquote:
Ja omdat de schrijver zijn handen niet van vrouwen af kon houdenquote:
Ik schrijf korte verhalen, mag dat ook?quote:
Tsjaa. Schering en inslag tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja omdat de schrijver zijn handen niet van vrouwen af kon houden
Dan ben je al op de helftquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb nu een boek voor 50% gelezen, maar al een paar dagen niet meer geopend.
Maar komt wel weer, dan lees ik het wel uit.
Van mij wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik schrijf korte verhalen, mag dat ook?
Klopt had ook na het laatste seizoen was het dit nu.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben met de laatste seizoen gestopt, vind t niks meer aan
Ik schrijf ook wel eens en dan beleef ik knotsgekke avonturen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik schrijf korte verhalen, mag dat ook?
Een heel boek is eigenlijk allemaal korte verhalen achter elkaar zei een schrijver laatst tegen mequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van mij wel.
Ik doe dat ook. Een heel boek schrijven is niet zo makkelijk.
Dat is het mooie van zelf schrijvenquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik schrijf ook wel eens en dan beleef ik knotsgekke avonturen.
Blub
O leuk Mutskequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik schrijf ook wel eens en dan beleef ik knotsgekke avonturen.
Blub
Dat was ook even leren voor mij, soms droom ik weg en moet ik weer terug.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een luisterboek kan ik mij helemaal niet op concentreren gek he.
Ik ga dan van alles doen en weg verhaal
Ik zou dan de helft niet meekregenquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was ook even leren voor mij, soms droom ik weg en moet ik weer terug.
Maar nu lukt het goed.
En over een luisterboek doe je evenlang als een boek lezen, alleen nu kan het tijdens afwassen, eten maken, wandelen of fietsen.
Dus op die momenten luister ik
Shownieuws? Ik heb nooit gewone tv, stom hersenloos gezever.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou dan de helft niet meekregen
Zo hbe ik nu bv shownieuws opstaan en heb de kleine hier die zit te spelen en ik tik hier. Dan krijg ik de helft niet mee wat ze daar zeggen
Nog niet, weet ook niet wat er te vinden is op dat gebiedquote:
Normaal doe ik dat ook. Maar ze zit op de grond te spelen. Dat is een unicum want normaal doen we aan tafel van alles.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Shownieuws? Ik heb nooit gewone tv, stom hersenloos gezever.
Met een kleine zou ik het persoonlijk uit doen en bezig zijn met de kleine, geeft kleine ook rust en niet allemaal extra geluiden om zich heen
Ik ben er ook niet thuis in.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog niet, weet ook niet wat er te vinden is op dat gebied
O dat is al beter. Ik stelde me een dikke lawaai tv voor, Dot op de bank met de telefoon en kind op de grond met speelgoed die geen aandacht krijgt en dat lawaai van de tv hoort.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb trouwens de tv niet aan maar een kleine ipad die hier altijd zachtjes aanstaat met iets.
Vaak ook kinderliedjes
Vind er niets aan om podkast te luisteren. ALs er een bericht in de krant staat en het is een podcast klik ik het wegquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog niet, weet ook niet wat er te vinden is op dat gebied
Bolk terugquote:
Ik had laatst wel een luisterboek die als een soort film was, erg mooie ervaring. Film over geluid zonder beeld en met meerdere vertellers soms in dialoogquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet thuis in.
Nog nooit gehoord ook.
Nee joh. Ik heb eigenlijk nooit tijd voor mij zelf als die kleine hier is. Ze vraagt 1000 % aandacht en zit altijd naast mij of op schoot.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is al beter. Ik stelde me een dikke lawaai tv voor, Dot op de bank met de telefoon en kind op de grond met speelgoed die geen aandacht krijgt en dat lawaai van de tv hoort.
Allemaal prikkels
Hey ggquote:
Totaal geen interesse?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nooit. Geen idee wat ik moet luisteren, en daar heb ik vast ook het geduld niet voor.
Dat dus, heb ik ook niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nooit. Geen idee wat ik moet luisteren, en daar heb ik vast ook het geduld niet voor.
Maar podcast is toch niet alleen nieuwsberichten?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er niets aan om podkast te luisteren. ALs er een bericht in de krant staat en het is een podcast klik ik het weg
Wel eens gedaan. Maar ik luister/kijk al YouTube.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:07 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Totaal geen interesse?
Of gewoon nooit gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |