Over de Noordse Mythologie vind ik sltijd mooiquote:
Ik denk vanavond te gaan uit het werkquote:
O dat kan ook natuurlijk. Misschien heb je dan wel zinquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk vanavond te gaan uit het werk
Hoe heet het boek, ga ik die even zoeken op mijn Ereaderquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Over de Noordse Mythologie vind ik sltijd mooi
Lees jij veel?quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe heet het boek, ga ik die even zoeken op mijn Ereader
Helaas bij netbal ookquote:
Wat is netbal?quote:
Halloquote:
drakin in LIT / Wat lees je nu? #93 Lezen in de voorjaarszonquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe heet het boek, ga ik die even zoeken op mijn Ereader
Zijn buitjes gelukkig.quote:
Hoiquote:
O je bent met meerdere boeken tegelijk bezig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
drakin in LIT / Wat lees je nu? #93 Lezen in de voorjaarszon
Proostquote:
O leuk, had er nog nooit van gehoord.quote:
Lekker Drakin, had net een bakkie op, maar er kan er nog wel een inquote:
Thnx, kan hem zo niet vinden in de kobo appquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
drakin in LIT / Wat lees je nu? #93 Lezen in de voorjaarszon
Ja dit boek heb ik vorig jaar nieuw gekocht, heeft ook prachtige illustraties.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent met meerdere boeken tegelijk bezig.
Ik las vroeger ook heel veel maar kan mijn concentratie er niet meer bijhouden. Ben ik twee bladzijdes verder denk ik, wat heb ik nu eigenlijk gelezen
Ik denk dat deze het beste tot zijn recht komt in de papieren uitgave.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx, kan hem zo niet vinden in de kobo app
Een luisterboek kan ik mij helemaal niet op concentreren gek he.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dit boek heb ik vorig jaar nieuw gekocht, heeft ook prachtige illustraties.
Ik heb nog een luisterboek en nog een boek op de ereader
Dat kan ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:37 schreef Lovely het volgende:
Ik lees soms ook twee boeken, ene keer dat boek en dan wie die boek
O echt, kom je dan niet in de waar met de verhaallijnenquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:37 schreef Lovely het volgende:
Oh dat kan ik wel.. maar soms volg ik ook eerst 1 serie.. zeker als die maar 6 of 8 afleveringen heeftquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
Zelfde als twee series kijken.
Ik kijk eerst een serie uit en dan pas de volgende.
Hier liggen overal boeken, maar ol ereader en als luisterboek kan maar 1 tegelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:37 schreef Lovely het volgende:
Nee valt wel mee, als ik weer een bladzijde of twee lees, weet ik wel waar het over gaat..quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, kom je dan niet in de waar met de verhaallijnen
Ik raak dan in de war.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel.. maar soms volg ik ook eerst 1 serie.. zeker als die maar 6 of 8 afleveringen heeft
Ik lees nu een boek die is wel spannend.. vanmiddag maar weer even mee verder..quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier liggen overal boeken, maar ol ereader en als luisterboek kan maar 1 tegelijk.
Volgende week begin ik in een horror/fantasy een keer
Ook daar ben ik in teveel verschillende tegelijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel.. maar soms volg ik ook eerst 1 serie.. zeker als die maar 6 of 8 afleveringen heeft
A zo. Wel fijn dat je dat kanquote:Op donderdag 22 mei 2025 10:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, als ik weer een bladzijde of twee lees, weet ik wel waar het over gaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |