Niet persoonlijk bedoeld, maar wat is hier nou zo leuk aan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Welke van de 2?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maar wat is hier nou zo leuk aan?
Ik zal eerlijk zijn, ik heb dus niet naar de tekst geluisterd.
Maar de muziek is zo saai, stompzinnig en eentonig.
De tweede. Eerste heb ik niet eens beluisterd.quote:
Het is een liedje over de liefde. De teksten hoeven niet filosofisch te zijn. Ze is wel goed te verstaan, maar dat bedoel jij waarschijnlijk niet met mompelen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
De tweede. Eerste heb ik niet eens beluisterd.
Wat is hier nu zo leuk aan? Er wordt niet eens gezongen, ze mompelt maar wat.
Klopt. Ik vind dus dat mooie teksten horen bij mooie melodieën.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar smaken verschillen uiteraard. Vooral wat betreft muziek.
Klopt als een bus. Ik associeer liefdesliedjes nog steeds met violen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is een liedje over de liefde. De teksten hoeven niet filosofisch te zijn. Ze is wel goed te verstaan, maar dat bedoel jij waarschijnlijk niet met mompelen.
De bedoeling van het nummer is vooral dat het melodieus en feelgood moet zijn. Als het niet iemands genre is, dan zal het ook nooit melodieus voor die persoon zijn. Aangezien het een echte klassieker is, is het voor veel mensen wel een aangenaam nummer.
Maar smaken verschillen uiteraard. Vooral wat betreft muziek.
Subliemquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:45 schreef Shii het volgende:
Midge Ure sings Fade To Grey
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:33 schreef Ama het volgende:
System Of A Down - B.Y.O.B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |