SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nee, hij denkt volgens mij dat ik met nobele doelen Crack verdedig omdat ik denk dat ze dat zelf niet kan. Wat meer zegt over zijn denkwijze dan iets anders.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat een reden om te beginnen met katten?
Iedere man hier wil toch in Crack haar broekje? Snap er niks meer van nu.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, hij denkt volgens mij dat ik met nobele doelen Crack verdedig omdat ik denk dat ze dat zelf niet kan. Wat meer zegt over zijn denkwijze dan iets anders.
Wat dacht je van gewoon een keertje schoonmaken en proberen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blender, die moet ik nog 1 hebben staan in een doos. Maar misschien toch maar kijken naar een nieuwe. Of kun je na ruim een jaar er geen gebruik van hebben gemaakt er nog steeds goed gebruik van maken???
Na de verhuizing dus.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon een keertje schoonmaken en proberen?
Die bederven doorgaans niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Blender, die moet ik nog 1 hebben staan in een doos. Maar misschien toch maar kijken naar een nieuwe. Of kun je na ruim een jaar er geen gebruik van hebben gemaakt er nog steeds goed gebruik van maken???
Waar is die dan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:07 schreef sacha het volgende:
Tja, als @:UitStraling er niet is moeten jullie elkaar maar de hersens inslaan
Ik mis hem welquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:07 schreef sacha het volgende:
Tja, als @:UitStraling er niet is moeten jullie elkaar maar de hersens inslaan
Nee, okee. maar worden de messen niet eerder bot of minder scherp oid als je ze zolang niet gebruikt en werkt het systeem nog wel enzo..quote:
Die broekjes passen mij niet zo goed denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere man hier wil toch in Crack haar broekje? Snap er niks meer van nu.
Godver, dat klinkt geil.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die broekjes passen mij niet zo goed denk ik.
Wat was in hemelsnaam de druppel na 736 dagen zuigposts plaatsen?quote:
Het is een mysteriequote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was in hemelsnaam de druppel na 736 dagen zuigposts plaatsen?
Geen idee en zolang bans niet besproken mogen worden,zullen we dat nooit weten...quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was in hemelsnaam de druppel na 736 dagen zuigposts plaatsen?
ik gooi even een lijntje uit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee en zolang bans niet besproken mogen worden,zullen we dat nooit weten...
Door zijn naam zekerquote:
Ik lees het verder wel in de Den Haag KSC appgroep.quote:
Ik ontken dit ferm!quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere man hier wil toch in Crack haar broekje? Snap er niks meer van nu.
Jaja, jij wil vooral aan haar armen zitten.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees het verder wel in de Den Haag KSC appgroep.
Jou ook hoorquote:
Sow.quote:
Bedankt dat je voor me opkomt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen missen dimmy ook, dus mag best.
Volgende week istie er gewoon weer om met iedereen ruzie te zoekenquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
Moet de TT niet "will it turbojoekster?” zijn?
is dit een sex speeltje?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
@:crack_
Bij de dekamarkt lagen er ook magic bullets
Ik denk niet dat je een blender bij je geslachtsorganen wil, maar ik wil niet kinkshamenquote:
Waarom niet?quote:
Ik voorzie een FOK! reality show waarin Dimmy en US met elkaar strijden om hun terugkeer naar de KSC. Zou kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen missen dimmy ook, dus mag best.
Omdat omdatquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dat is toch de officiële KSC term
Wel met livestreamquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een FOK! reality show waarin Dimmy en US met elkaar strijden om hun terugkeer naar de KSC. Zou kijken.
Zekerquote:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat omdatik wilde refereren aan die filmpjes
Je kan er piemOls in stoppen als je er eentje kwijt wil.quote:
Team Dimmyquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een FOK! reality show waarin Dimmy en US met elkaar strijden om hun terugkeer naar de KSC. Zou kijken.
Zou me niks verbazen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Hebben ze daar ook wel eens een blender geblenderd?
Diggy?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dex is alleen om kinderen te baren!
Niet verwachtquote:
Ik heb gewoon een groot hart.quote:
Levensgevaarlijkquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leef nog.quote:
Past netquote:
Joh, FOK! zou niet leuk zijn (imho) zonder diverse persoonlijkheden of typetjes.quote:
quote:
Deed jij maar eens iets met alle tips die mensen jou geven. Maar ik vrees dat we nog 20 jaar naar die grijsgedraaide jankspeelplaat moeten luisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je snapt kennelijk nog steeds niet dat te horen krijgen dat je gedrag onacceptabel is, een gunst naar jou toe is. Want als je zo doorgaat wil niemand meer met je praten behalve de mensen die je kneuzengedrag uitmelken voor hun eigen vermaak.
yes!quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Owner of a Turbodjoekst Heart [ afbeelding ]
moest lachenquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deed jij maar eens iets met alle tips die mensen jou geven. Maar ik vrees dat we nog 20 jaar naar die grijsgedraaide jankspeelplaat moeten luisteren.
Waarom precies iemands onnodig afzijkgedrag verdedigen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deed jij maar eens iets met alle tips die mensen jou geven. Maar ik vrees dat we nog 20 jaar naar die grijsgedraaide jankspeelplaat moeten luisteren.
Dat is liefquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Joh, FOK! zou niet leuk zijn (imho) zonder diverse persoonlijkheden of typetjes.
En ik ben vrij vergevingsgezind aangelegd.
Als je goed duwt past alles.quote:
Met die PI neemt men het toch niet serieusquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom precies iemands onnodig afzijkgedrag verdedigen?
Werden mensen maar eens serieus genomen. Dan was er niet zoveel gedoe in de wereld.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met die PI neemt men het toch niet serieus
Ik verdedig zijn gedrag niet. Ik bekritiseer jouw tenenkrommende moralistische geleuter.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom precies iemands onnodig afzijkgedrag verdedigen?
Die antwoord ga ik niet bevragen!quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, jij wil vooral aan haar armen zitten.
Te serieus zorgt ook voor gezeik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werden mensen maar eens serieus genomen. Dan was er niet zoveel gedoe in de wereld.
Dat doe je maar op de wc.quote:
Klopt, dat doe ik al heul lang daar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doe je maar op de wc.
Zou ook wel licht verontrustend zijn geweest als je zou zeggen 'waarom daar? ik doe het altijd gewoon in de voorraadkastquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik al heul lang daar.
Ja, of in de waterkoker.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook wel licht verontrustend zijn geweest als je zou zeggen 'waarom daar? ik doe het altijd gewoon in de voorraadkast'
Achter het fornuisquote:
Dat kan niet hierquote:
Je hebt geen fornuis?quote:
Op het fornuis?quote:
Goed gedaan man. Applaus.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdedig zijn gedrag niet. Ik bekritiseer jouw tenenkrommende moralistische geleuter.
Zit vast tegen de muurquote:
Even de kitrand lossnijden danquote:
Tegen die tijd heb ik al geplast hoorquote:
Dan ga ik hem echt niet gebruiken hoor..quote:
Waarom maak je je nou eigenlijk zo druk, zwabbertje?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Goed. Ik zal m'n mond er over houden verder. Veel plezier met karzai, want dat gaat vast alleen maar beter worden.
Brammetje pindasaus is goedgekeurdquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterke reactie, Zwab. Zelf verzonnen?
Dank jequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan ga ik hem echt niet gebruiken hoor..
MK is te lief om haar hart te verblenderen...
wat moet er beter worden en van wie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
Goed. Ik zal m'n mond er over houden verder. Veel plezier met karzai, want dat gaat vast alleen maar beter worden.
O, ben je geweest? In Eindje?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Brammetje pindasaus is goedgekeurd![]()
Ik maak me niet druk. Maar ik voldoe niet aan de standaard van Buda om iemand op zijn irritante gedrag te mogen wijzen. Wat een soort logica is waar ik me verder niet me ga bemoeien.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom maak je je nou eigenlijk zo druk, zwabbertje?
O, oke. Nou, nieuw onderwerp dan maar?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Maar ik voldoe niet aan de standaard van Buda om iemand op zijn irritante gedrag te mogen wijzen. Wat een soort logica is waar ik me verder niet me ga bemoeien.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
komma vergetenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit na te kijken. Berekent een jongen doodleuk dat het zonnepaneel een rendement heeft van 83,3%.
Dat er dan ook geen belletje gaat rinkelen dat dit niet kan kloppen...
Pffft, geen zin meer. Ga morgen wel verder.
Als mijn spaarrekening nou eens zo'n rendement zou hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit na te kijken. Berekent een jongen doodleuk dat het zonnepaneel een rendement heeft van 833%.
Dat er dan ook geen belletje gaat rinkelen dat dit niet kan kloppen...
Pffft, geen zin meer. Ga morgen wel verder.
ja leuk, even een mooi weer foto zoekenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
O, oke. Nou, nieuw onderwerp dan maar?
AQ de man van weinig woorden en veelquote:
Of van een struisvogel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ja leuk, even een mooi weer foto zoeken
Kwijt?quote:
Oh ik kan wel woorden gebruiken, zal ik het doen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AQ de man van weinig woorden en veel‘s
WAT ZIT DAAR VOOR BEEST JOHquote:
Je mag best iemand op zijn gedrag wijzen. En ik mag daar weer iets van vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Maar ik voldoe niet aan de standaard van Buda om iemand op zijn irritante gedrag te mogen wijzen. Wat een soort logica is waar ik me verder niet me ga bemoeien.
Wacht, ik moet me hier mentaal even op voorbereiden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik kan wel woorden gebruiken, zal ik het doen?
Ja, hier in het winkelcentrum.quote:
Ik wil er eentjequote:
Wij hebben al een tijdje een thuisbatterijquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:lospedrosa moet ik al een hippe thuis batterij kopen of nog even tot 2027 wachten.
Wil wat leuks kopen van mijn vakantiegeld.
Vond je het de prijs waard?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, hier in het winkelcentrum.
hij was weer open zag ik vandeweek. Dus vandaag langs geweest..
Nee onderop lijkt een kleine gremlin te zitten. Een zwart klein gizmo’tjequote:
We willen allemaal wel eens watquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
das zielig, ze gedijen het best in een heterogene groep
Ik ben me daar pas in aan het verdiepen want die worden nu wel interessant, met lagere accu prijzen en meer winst op de dynamische markt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:lospedrosa moet ik al een hippe thuis batterij kopen of nog even tot 2027 wachten.
Wil wat leuks kopen van mijn vakantiegeld.
Poepseks.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wacht, ik moet me hier mentaal even op voorbereiden.
Ehm. Neenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Poepseks.
En? Was het alles waarover je gedroomd hebt?
Ben bang dat ik blind aan het worden ben.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee onderop lijkt een kleine gremlin te zitten. Een zwart klein gizmo’tje
Twee donkere ogen en orenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bang dat ik blind aan het worden ben.
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben me daar pas in aan het verdiepen want die worden nu wel interessant, met lagere accu prijzen en meer winst op de dynamische markt.
Neem er eerst een thuis om mee te oefenen.
Je kunt ook lekker op luxe vakantie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo’n plug and play ding zou hier al voldoende zijn in principe.
Batterij is goedkoper.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook lekker op luxe vakantie.
Wat hebben jullie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelen
Ik stel graag teleur.quote:
Niet geluktquote:
Stapelenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja zoiets hebben wij ook. En je kan ze stapelen
Een homewizzzardquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Batterij is goedkoper.
[..]
Wat hebben jullie?
Komt omdat je toch al lage verwachtingen van mij hebt, dat is niet eerlijk.quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt omdat je toch al lage verwachtingen van mij hebt, dat is niet eerlijk.
Wil je nu zeggen van niet dan?quote:
Ik weet niet meer wat ik wil zeggenquote:
Kun je niet gewoon zo'n dieselgenerator nemen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eens even rondsnuffelen. Zou er liefste een hebben die ook offgrid kan werken.
Laatst ook eens naar gekekenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon zo'n dieselgenerator nemen?
Is de leeftijd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik wil zeggen
1400 euro voor 2,7kW zie ik. Daar zou ik eens een berekening op los moeten laten hor lang het duurt voor ik dat heb terugverdiendquote:
Kloptquote:
Zit je alleen natuurlijk wel weer met brandveiligheid omdat je ergens een vat diesel moet verstoppenquote:
Volgens mij is diesel wel redelijk veilig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je alleen natuurlijk wel weer met brandveiligheid omdat je ergens een vat diesel moet verstoppen
we kochten hem voor 1200 ongeveer. Beetje lastig rekenen want hij staat de hele dag van alles te doen. We gaan uit van 72 cent per dag. Dus dat zou 5 jaar zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1400 euro voor 2,7kW zie ik. Daar zou ik eens een berekening op los moeten laten hor lang het duurt voor ik dat heb terugverdiend
https://marstek-power.eu/(...)US-SERIES-AC-COUPLEDquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1400 euro voor 2,7kW zie ik. Daar zou ik eens een berekening op los moeten laten hor lang het duurt voor ik dat heb terugverdiend
Nu ik naar die homewizard gezocht heb krijg ik al automatisch reclames van meerdere merkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://marstek-power.eu/(...)US-SERIES-AC-COUPLED
1600 euro voor 5 en een beetje hier.
MOOI..quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
extra kat?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
Nee is mijn vorige kat. Die woont bij een goede vriend van me omdat ze in dit huis ongelukkig werd toen we waren verhuisd.quote:
cutequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nu ben ik weer thuis.
Heb je mijn huidige kat ook al eens gezien?quote:
JALAPENO PROP TIJDquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee is mijn vorige kat. Die woont bij een goede vriend van me omdat ze in dit huis ongelukkig werd toen we waren verhuisd.
Jij vindt een puntpaprika nog te sterk johquote:
volgens mij nog nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je mijn huidige kat ook al eens gezien?(Weet niet of ik dat wel eens in KLB had gepost)
Ja, gevuld met kaasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]Ik dacht al dat ik gek werd omdat ik dacht dat Hedwig veel meer wit had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van wie is de andere kat dan?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die is ook cute
lekker chillenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
[..]wat een luiboei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Uhm van een mod uit ESF.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd omdat ik dacht dat Hedwig veel meer wit had.Van wie is de andere kat dan?
👀quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even hedwig volproppen met pepers
Ik ging maar even teruglezen want ik had al het idee dat ik iets miste.quote:
[..]*gooit muisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep... alsof ik spoken en geesten ziequote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook als je heel moe bent dat er van alles lijkt te bewegen in je ooghoeken?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yep... alsof ik spoken en geesten zie
Nee. Wel kramp in mijn kuiten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook als je heel moe bent dat er van alles lijkt te bewegen in je ooghoeken?
ja, dat heb ik vooral na 22.00quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]struikelen over dingen die er niet zijn
daar hoef ik niet heel moe voor te zijnquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Nee, als ik heel moe ben dan raakt een van mijn neusgaten verstoptquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
gaat niks dood, altijd groen/in bloeiquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks heb ik mn hele huis vol LEGO planten en bloemen.
Dat komt meestal eerder doordat je te weinig water hebt gedronkenquote:
zitten ook leuke tussenquote:
Hoeft niet, ook vermoeidheid zelf kan dat veroorzaken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt meestal eerder doordat je te weinig water hebt gedronken
Niet vermoeid raken danquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft niet, ook vermoeidheid zelf kan dat veroorzaken.
Haha nou slaap lekker dan maar!quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga eindelijk een keer slapen als het donker is :p
"Eet u slang?"quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Heb nog gegoogled wat ik kan vinden over wat er tijdens zo'n interview wordt gevraagd
Ze horen allebei wel bij KSC vind ik. Maar zou wel kijken naar die reality show.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
met snacksquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze horen allebei wel bij KSC vind ik. Maar zou wel kijken naar die reality show.
Met dit weer moet je wel blijven gieten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:43 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
mooi weer
mijn reanimatie planten bank dinges, voor alle plantjes welke een 2e of 3e kans krijgen omdat mijn tuin kennelijk niet lief genoeg is...
ja dat, sommigen verplaatsen zichzelf, anderen hebben dat vermogen niet en mogen aan het infuusquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Met dit weer moet je wel blijven gieten.
Maar je haalt ze dus uit de tuin om ze weer een nieuwe kans te geven? Als ik het goed begrijp?
Ah.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat, sommigen verplaatsen zichzelf, anderen hebben dat vermogen niet en mogen aan het infuus
Goed idee wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet ook eens gaan slapen trouwens.
Voor mij ookquote:
Hey! Iddquote:Op donderdag 22 mei 2025 06:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en volgende week maar 3 dagen(als het goed is)
Doe is ff een hand voor je mond johquote:
Ik rook een hint van knoflook volgens mij.quote:
Je mag een fanclubje gaan opzetten denk ikquote:
quote:Zo zullen de meeste mensen ook wel gehoord hebben van de nationale bij-, vlinder- of vogeltelling, maar niet die van de mollen, vleermuizen of spinnen.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-missen-een-fanclub
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik rook een hint van knoflook volgens mij.
ben zo zenuwachtig CE.serieus. Zeker nu na mijn ervaring op het vliegveldquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wanneer is het verhoor op de ambassade ballie?
ja terwijl vleermuizen zo leuk zijn. Nou eigenlijk de vliegende hond maar die heb je hier niet neequote:Op donderdag 22 mei 2025 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag een fanclubje gaan opzetten denk ik
[..]
Wat is er gebeurd op het vliegveld?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben zo zenuwachtig CE.serieus. Zeker nu na mijn ervaring op het vliegveldVolgende week donderdag.
Had advies gevraagd in zo'n visa group op fb. En de meeste denken dat ze willen dat ik inlog in mijn bank app om te bewijzen dat ik dat geld ook heb. Ik moet er heen om te bewijzen dat ik idd in Nederland ben zoals opgegeven. Ze zullen misschien wat in het thai aan mij vragen
moet je langs komen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben zo zenuwachtig CE.serieus. Zeker nu na mijn ervaring op het vliegveldVolgende week donderdag.
Had advies gevraagd in zo'n visa group op fb. En de meeste denken dat ze willen dat ik inlog in mijn bank app om te bewijzen dat ik dat geld ook heb. Ik moet er heen om te bewijzen dat ik idd in Nederland ben zoals opgegeven. Ze zullen misschien wat in het thai aan mij vragen
Je bankrekening zal wel belangrijkste zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik terug kwam uit japan en bij immigration op bangkok aankwam begonnen ze heel snel thai tegen mij te praten en ik raakte in paniek en had gewoon een braidfreeze en toen dachten ze dus dat ik nooit naar thaise les was geweest. Ze zeiden ook : you should speak thai by now!!! en dat ik het verkeerd deed en dus voor die DTV moest gaan wat ik nu heb aangevraagd.quote:
nou dat is dan ook het makkelijkstequote:Op donderdag 22 mei 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bankrekening zal wel belangrijkste zijn.
Ze willen vooral dat je centjes naar Thailand brengtquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bankrekening zal wel belangrijkste zijn.
nou dan hoop ik dat ze mij die 5 jaar geven en niet een 6 maanden visaquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen vooral dat je centjes naar Thailand brengt
En je laat zien dat je in NL bent. Gewoon vertellen dat je hier was om een extra huis te kopen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is dan ook het makkelijkste
Ah, die ervaring. Ik dacht dat je er een nieuwe ervaring bij had. Snap je zenuwen wel. Komt vast goed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik terug kwam uit japan en bij immigration op bangkok aankwam begonnen ze heel snel thai tegen mij te praten en ik raakte in paniek en had gewoon een braidfreeze en toen dachten ze dus dat ik nooit naar thaise les was geweest. Ze zeiden ook : you should speak thai by now!!! en dat ik het verkeerd deed en dus voor die DTV moest gaan wat ik nu heb aangevraagd.
oh das wel een geruststellingquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die ervaring. Ik dacht dat je er een nieuwe ervaring bij had. Snap je zenuwen wel. Komt vast goed.En anders komen @:Haags en ik je persoonlijk ophalen als je ze je vasthouden bij de ambassade.
ja ik ben echt hier. Heb ook over niets gelogen of zoquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je laat zien dat je in NL bent. Gewoon vertellen dat je hier was om een extra huis te kopen.
Dat ze vragen hoe je heet en je direct in tranen uitbarst en vertelt dat je ooit wiet heb gekocht toen je 17 was.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
nou ben gewoon niet goed met dit soort dingen. Soort van faalangst ofzo
Of ze worden plots heel moralistisch 'no miss bitterbal, you only go to Thailand for money, you no go for the people'quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan hoop ik dat ze mij die 5 jaar geven en niet een 6 maanden visa
En anders laat ze de klotekut maar stikken in dat vervelende nare parasietenland van zequote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou me er niet al te druk om maken. Je voldoet toch aan de voorwaarden van het visum?
Wiet was geloof ik wel een dingetje bij die Thai, een paar jaar terug kreeg je gelijk de doodstraf bij een jointje en tegenwoordig mag je het op elke hoek van de straat kopen en gebruikenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze vragen hoe je heet en je direct in tranen uitbarst en vertelt dat je ooit wiet heb gekocht toen je 17 was.
Heb ballie zojuist ge'dm'd of ze naar haar eerstvolgende reis naar Thailand weer wat zakjes coke wil meenemen. Benieuwd hoe goed de spyware van de Thaise overheid is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou me er niet al te druk om maken. Je voldoet toch aan de voorwaarden van het visum?
ja het is een vereiste idd dat je in het land blijft zolang je aanvraag loopt. Sommige mensen vliegen idd weer naar Thailand en als ze dan de goedkeuring hebben doen ze een visa run om het visum te activeren.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ze gewoon willen controleren of je niet gewoon stiekem een uitgaande vlucht geboekt hebt maar toch nog steeds in het land bent.
en misschien moet je vertellen over waarom je muay thai zo leuk vind.
ja nou precies datquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze vragen hoe je heet en je direct in tranen uitbarst en vertelt dat je ooit wiet heb gekocht toen je 17 was.
jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja hoop echt dat ze dat terugdraaien want zit constant in die stinklucht van mensenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wiet was geloof ik wel een dingetje bij die Thai, een paar jaar terug kreeg je gelijk de doodstraf bij een jointje en tegenwoordig mag je het op elke hoek van de straat kopen en gebruiken
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ballie zojuist ge'dm'd of ze naar haar eerstvolgende reis naar Thailand weer wat zakjes coke wil meenemen. Benieuwd hoe goed de spyware van de Thaise overheid is.
Werkenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
kan ook dat ze denken dat ik illegaal daar werk
Op de ambassade gewoon glashard ontkennen dat je daar bent.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben echt hier. Heb ook over niets gelogen of zo
Zou wel wat zijn als ze ineens over fok beginnenquote:
Welke van mijn 500.000 kwaliteitsposts wilde je het over hebben, officer?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als ze ineens over fok beginnen
"EXPLAIN THIS!"quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als ze ineens over fok beginnen
Dan gewoon ja knikken en even lachen, niks aan de hand.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:40 schreef aeque het volgende:
Al kan het wel zijn dat je dan denkt dat ze je uitschelden. "Fok you?"
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werken![]()
Dan moet je gewoon heel hard lachen.
'u eet al ons eten op waardoor de lokale bevolking in hongersnood zit'quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke van mijn 500.000 kwaliteitsposts wilde je het over hebben, officer?
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:40 schreef aeque het volgende:
Al kan het wel zijn dat je dan denkt dat ze je uitschelden. "Fok you?"
misschien is dat het wel jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'u eet al ons eten op waardoor de lokale bevolking in hongersnood zit'
Ik zou me meer zorgen maken over die ettelijke duizenden posts over dat ledematenhandeltjequote:Op donderdag 22 mei 2025 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'u eet al ons eten op waardoor de lokale bevolking in hongersnood zit'
Bitterbulk.quote:
Het regent hierquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer gruwelijk nat worden vandaag. Hopelijk doet de kachel het
Dan moet je gewoon antwoorden dat het niet aan jou ligt maar aan het feit dat er dode beestjes in de sojasaus zitten.quote:
Dat ze er een lijstje vermissingszaken van het eiland bij pakken waar ze nog geen dader voor hebben kunnen vindenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over die ettelijke duizenden posts over dat ledematenhandeltje
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon antwoorden dat het niet aan jou ligt maar aan het feit dat er dode beestjes in de sojasaus zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |