Voor mij ookquote:
Hey! Iddquote:Op donderdag 22 mei 2025 06:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en volgende week maar 3 dagen(als het goed is)
Doe is ff een hand voor je mond johquote:
Ik rook een hint van knoflook volgens mij.quote:
Je mag een fanclubje gaan opzetten denk ikquote:
quote:Zo zullen de meeste mensen ook wel gehoord hebben van de nationale bij-, vlinder- of vogeltelling, maar niet die van de mollen, vleermuizen of spinnen.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-missen-een-fanclub
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 07:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik rook een hint van knoflook volgens mij.
ben zo zenuwachtig CE.serieus. Zeker nu na mijn ervaring op het vliegveldquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wanneer is het verhoor op de ambassade ballie?
ja terwijl vleermuizen zo leuk zijn. Nou eigenlijk de vliegende hond maar die heb je hier niet neequote:Op donderdag 22 mei 2025 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag een fanclubje gaan opzetten denk ik
[..]
Wat is er gebeurd op het vliegveld?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben zo zenuwachtig CE.serieus. Zeker nu na mijn ervaring op het vliegveldVolgende week donderdag.
Had advies gevraagd in zo'n visa group op fb. En de meeste denken dat ze willen dat ik inlog in mijn bank app om te bewijzen dat ik dat geld ook heb. Ik moet er heen om te bewijzen dat ik idd in Nederland ben zoals opgegeven. Ze zullen misschien wat in het thai aan mij vragen
moet je langs komen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben zo zenuwachtig CE.serieus. Zeker nu na mijn ervaring op het vliegveldVolgende week donderdag.
Had advies gevraagd in zo'n visa group op fb. En de meeste denken dat ze willen dat ik inlog in mijn bank app om te bewijzen dat ik dat geld ook heb. Ik moet er heen om te bewijzen dat ik idd in Nederland ben zoals opgegeven. Ze zullen misschien wat in het thai aan mij vragen
Je bankrekening zal wel belangrijkste zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik terug kwam uit japan en bij immigration op bangkok aankwam begonnen ze heel snel thai tegen mij te praten en ik raakte in paniek en had gewoon een braidfreeze en toen dachten ze dus dat ik nooit naar thaise les was geweest. Ze zeiden ook : you should speak thai by now!!! en dat ik het verkeerd deed en dus voor die DTV moest gaan wat ik nu heb aangevraagd.quote:
nou dat is dan ook het makkelijkstequote:Op donderdag 22 mei 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bankrekening zal wel belangrijkste zijn.
Ze willen vooral dat je centjes naar Thailand brengtquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bankrekening zal wel belangrijkste zijn.
nou dan hoop ik dat ze mij die 5 jaar geven en niet een 6 maanden visaquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen vooral dat je centjes naar Thailand brengt
En je laat zien dat je in NL bent. Gewoon vertellen dat je hier was om een extra huis te kopen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat is dan ook het makkelijkste
Ah, die ervaring. Ik dacht dat je er een nieuwe ervaring bij had. Snap je zenuwen wel. Komt vast goed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik terug kwam uit japan en bij immigration op bangkok aankwam begonnen ze heel snel thai tegen mij te praten en ik raakte in paniek en had gewoon een braidfreeze en toen dachten ze dus dat ik nooit naar thaise les was geweest. Ze zeiden ook : you should speak thai by now!!! en dat ik het verkeerd deed en dus voor die DTV moest gaan wat ik nu heb aangevraagd.
oh das wel een geruststellingquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, die ervaring. Ik dacht dat je er een nieuwe ervaring bij had. Snap je zenuwen wel. Komt vast goed.En anders komen @:Haags en ik je persoonlijk ophalen als je ze je vasthouden bij de ambassade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |