Haha nou slaap lekker dan maar!quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga eindelijk een keer slapen als het donker is :p
"Eet u slang?"quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:11 schreef bitterbal het volgende:
Heb nog gegoogled wat ik kan vinden over wat er tijdens zo'n interview wordt gevraagd
Ze horen allebei wel bij KSC vind ik. Maar zou wel kijken naar die reality show.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie een FOK! reality show waarin Dimmy en US met elkaar strijden om hun terugkeer naar de KSC. Zou kijken.
met snacksquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Ze horen allebei wel bij KSC vind ik. Maar zou wel kijken naar die reality show.
Met dit weer moet je wel blijven gieten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:43 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
mooi weer
mijn reanimatie planten bank dinges, voor alle plantjes welke een 2e of 3e kans krijgen omdat mijn tuin kennelijk niet lief genoeg is...
ja dat, sommigen verplaatsen zichzelf, anderen hebben dat vermogen niet en mogen aan het infuusquote:Op donderdag 22 mei 2025 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Met dit weer moet je wel blijven gieten.
Maar je haalt ze dus uit de tuin om ze weer een nieuwe kans te geven? Als ik het goed begrijp?
Ah.quote:Op donderdag 22 mei 2025 00:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dat, sommigen verplaatsen zichzelf, anderen hebben dat vermogen niet en mogen aan het infuus
Goed idee wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet ook eens gaan slapen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |