Flauwquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
beschimmeld
bloedsoep
enzo
maar jij mag dat lekker vinden, we shamen niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
niks speciaals maar mijne blend niet zo goed. Al blend ie kei goed voor de prijs denk ikquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Flauwflauwe soep lijkt me ook niet zo'n succes neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.warm water met, ja.
Baby darling doll face honey
Doe dan maar gewoon thee jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
flauwe soep lijkt me ook niet zo'n succes neewarm water met, ja.
OKÉ SORRY HOORquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja no shit, ik wil hem van de appie omdat ie daar in de aanbieding is
Is het een aanrader die magic bullet?quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben ook blij met die compacte, neem ik mee naar m’n werk.
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het een aanrader die magic bullet?
Voor als ik maar 1 diepvriesbanaan wil turbojoeksteren?
sorry, was mezelf niet, had honger, ik ben zwak, EN WIL DIE NUTRIBULLET ZO GRAAAAAGquote:
dat je zo zo blij kan zijn van samengesteld baggervoer schandequote:Op woensdag 21 mei 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry, was mezelf niet, had honger, ik ben zwak, EN WIL DIE NUTRIBULLET ZO GRAAAAAG
maar het had zo moeten zijn denk ik want ging door jou wel weer kijken bij de appie en nu heb ik hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol, watquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat je zo zo blij kan zijn van samengesteld baggervoer schande![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
cuckooooooooquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat heeft dat met turbojoeksteren te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Nice.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks speciaals maar mijne blend niet zo goed. Al blend ie kei goed voor de prijs denk ik![]()
bananenijs met stukjes is opzich lekker, maar liever zonder
ik ga straks mn vlierbloesemsiroop af maken trouwens, ben heel benieuwd
Dus jij haalt nooit meer af ook? Genoteerd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alleen kwaliteit, niet alles is slechtquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus jij haalt nooit meer af ook? Genoteerd.
Een Blokker!quote:
Oh wat genietenquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:49 schreef Ama het volgende:
Zo even naar een vriend, zie ik Kuroi ook weer.
eerst wel, dit gaat echt nergens overquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ze willen een interview op de ambassade
Het is een siroop..quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
schrok van de verhouding1:1 suiker water halp
Gelukkig spreek je thaiquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou man. Daar baal ik wel van want word zo zenuwachtig van dit soort dingen
In Den Haag?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou man. Daar baal ik wel van want word zo zenuwachtig van dit soort dingen
Lekker toetjequote:
Oeiquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:58 schreef bitterbal het volgende:
Je wist niet eens dat het een blender was, hoe weet je dan de kwaliteit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alleen kwaliteit, niet alles is slecht
gewoon mee doenquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je wist niet eens dat het een blender was, hoe weet je dan de kwaliteit.
Uhuh, het loopt een beetje de spuigaten uit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat genieten
[..]
eerst wel, dit gaat echt nergens over
Ja, dat hoort er wel een beetje bij vrees ik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
schrok van de verhouding1:1 suiker water halp
haha ja true, al heb je ook genoeg limonade zonder suikerquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, het loopt een beetje de spuigaten uit.
[..]
Ja, dat hoort er wel een beetje bij vrees ik.
Maar yay vlierbloesemsiroop.
het is het onzin-uurtjequote:Op woensdag 21 mei 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets nieuws waar je je druk over kan maken maar nooit iets van zult merken.
Iemand die van bushokjes houdt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aannamequote:Op woensdag 21 mei 2025 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je wist niet eens dat het een blender was, hoe weet je dan de kwaliteit.
Neuh verbaasde me alleen over de omschrijving, zie geen verschil met Genderfluide eigenlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:16 schreef Karzai het volgende:
Zag wel vaker pauper voer langs komen van Crack, dus dan denk je dat automatisch
quote:
soms mis ik de tijd van je bent Of hetero, of homo(lesbisch) of bi. Je bent man of je bent vrouw.......quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh verbaasde me alleen over de omschrijving, zie geen verschil met Genderfluide eigenlijk.
Die tijd is er nog steeds. Als je niet wil hoef je niet iets anders te zijn dan dat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
soms mis ik de tijd van je bent Of hetero, of homo(lesbisch) of bi. Je bent man of je bent vrouw.......
Oh Nicequote:Op woensdag 21 mei 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry, was mezelf niet, had honger, ik ben zwak, EN WIL DIE NUTRIBULLET ZO GRAAAAAG
maar het had zo moeten zijn denk ik want ging door jou wel weer kijken bij de appie en nu heb ik hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fysiek is dat al niet waar, nooit geweest ook. Laat staan mentaal.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
soms mis ik de tijd van je bent Of hetero, of homo(lesbisch) of bi. Je bent man of je bent vrouw.......
Ben ik weer. 8839 inmiddels. Begint er op te lijken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
5325 stapjes pas. Even een avondrondje dus nog.
Denk misschien wat vaker aan waarom je eigenlijk zoveel te zeiken hebt op anderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:16 schreef Karzai het volgende:
Zag wel vaker pauper voer langs komen van Crack, dus dan denk je dat automatisch
Mja probeer het welquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk misschien wat vaker aan waarom je eigenlijk zoveel te zeiken hebt op anderen.
Ja precies. Niemand valt mij er lastig mee, ik val niemand anders er lastig mee. Klaarquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die tijd is er nog steeds. Als je niet wil hoef je niet iets anders te zijn dan dat.
Exact.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Niemand valt mij er lastig mee, ik val niemand anders er lastig mee. Klaar
oh gaan we nu op mij haten? Nice, gezellig, topquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:16 schreef Karzai het volgende:
dit gaat hem dus niet worden, jammerquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:17 schreef Karzai het volgende:
Was gewoon mijn eerste gedachte zal de volgende keer tien tellen nadenken
ja jij bent de lul vandaagquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh gaan we nu op mij haten? Nice, gezellig, top
thanks, hoop het ookquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh Nice![]()
Ik hoop echt dat je er blij mee bent en veel plezier van hebt.
Ik in elk geval wel, en zeker ook met de kleine versie voor onderweg.
ligt niet aan hemquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk misschien wat vaker aan waarom je eigenlijk zoveel te zeiken hebt op anderen.
Nee, ik denk dat ik met redelijke precisie kan aanwijzen wie er hier een lul is op het moment.quote:
zeg het koene ridderquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik met redelijke precisie kan aanwijzen wie er hier een lul is op het moment.
tijd om naar huis te gaan it isquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik met redelijke precisie kan aanwijzen wie er hier een lul is op het moment.
Never!quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh gaan we nu op mij haten? Nice, gezellig, top
Je snapt kennelijk nog steeds niet dat te horen krijgen dat je gedrag onacceptabel is, een gunst naar jou toe is. Want als je zo doorgaat wil niemand meer met je praten behalve de mensen die je kneuzengedrag uitmelken voor hun eigen vermaak.quote:
Is dat een reden om te beginnen met katten?quote:
oei, ik zie jou hier ook alleen maar zielig doen, maar okay tot laterquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je snapt kennelijk nog steeds niet dat te horen krijgen dat je gedrag onacceptabel is, een gunst naar jou toe is. Want als je zo doorgaat wil niemand meer met je praten behalve de mensen die je kneuzengedrag uitmelken voor hun eigen vermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |