SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga maar eens wat avondeten in elkaar flatsen. Red curry met bief en broccoli, dat lijkt me nu wel wat.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik had een salade met warm gerookte zalm, cherry tomaatjes, mini komkommer en rode ui met honing mosterd dressing
quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:47 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens wat avondeten in elkaar flatsen. Red curry met bief en broccoli, dat lijkt me nu wel wat.Klinkt goedquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik had een salade met warm gerookte zalm, cherry tomaatjes, mini komkommer en rode ui met honing mosterd dressing![]()
![]()
oehquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
Ik had een salade met warm gerookte zalm, cherry tomaatjes, mini komkommer en rode ui met honing mosterd dressing
How can I make this topic about me?![]()
Nee drink geen koffie in de avond ( nja heel af en toe maar niet meteen na het eten )quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nu nog even een koffie na?
[ afbeelding ]
Echt aan de thee dus. 🫖quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee drink geen koffie in de avond ( nja heel af en toe maar niet meteen na het eten )How can I make this topic about me?![]()
Had ik je op het idee gebracht?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Poffertjes.
Da's echt waar hoor.![]()
Had je nog wat over van gisteren?quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Poffertjes.
Da's echt waar hoor."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja maar ook nu pas.. na het eten vaak een toetje of wat yoghurt of een ijsjequote:
Nee, ik had nog.quote:
Vorige week waren de poffertjes in de bonus bij Albert Heijn en ik heb de smaak te pakken.
Maar na vandaag is het weer even klaar.
How can I make this topic about me?![]()
Hier ook echt hoogstaand aan het koken voor mijn dochter en ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh ja... Diequote:Op woensdag 21 mei 2025 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik had nog.
Vorige week waren de poffertjes in de bonus bij Albert Heijn en ik heb de smaak te pakken.![]()
![]()
Ah soms is het wel even lekker om het te eten iddquote:Op woensdag 21 mei 2025 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik had nog.
Vorige week waren de poffertjes in de bonus bij Albert Heijn en ik heb de smaak te pakken.
Maar na vandaag is het weer even klaar.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:56 schreef StevenHyde het volgende:
Hier ook echt hoogstaand aan het koken voor mijn dochter en ikOeh krokante kip schnitzelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Hier ook echt hoogstaand aan het koken voor mijn dochter en ikHad je net zo goed een waterfietsje kunnen klappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit rode kool in het pannetjequote:Op woensdag 21 mei 2025 18:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Had je net zo goed een waterfietsje kunnen klappen.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hier ook echt hoogstaand aan het koken voor mijn dochter en ikKan ik ook wat van zeggen, maar dat lijkt er nog op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magnetron'koken' is zo jaren 90.![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Met appel of peer ? Is ook lekker wel uit een potjequote:
Met appelquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met appel of peer ? Is ook lekker wel uit een potje
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
SilenceDon't follow me. I am lost too
Dacht wel dat daar groentje in zaten.quote:
Nou ja, rood in dit gevalMet doperwten en bruine bonen het enige wat ik in pot of voorgesneden uit de koeling haal.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met appel of peer ? Is ook lekker wel uit een potje![]()
Naja de wasmachine is nog 2 uur bezig, net de knoopjes aan een blouse gezet, straks nog even woonkamer opruimen en keuken poetsen, de werkdingen en administratie komen morgen wel weer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 18:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeg naar bedje ?
En duurt dat lang de dingen die je moet doen?
Ik ook een beetje moe.. verder alles goedIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En weer overlast joepie de poepie.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Appelmoes ook uit pot of van die kuipjesquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dacht wel dat daar groentje in zaten.
Nou ja, rood in dit geval
[..]
Met doperwten en bruine bonen het enige wat ik in pot of voorgesneden uit de koeling haal.
Blik mais, tuinbonen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Binnenkort zijn nek breken.
En daarna relaxen op de bankquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja de wasmachine is nog 2 uur bezig, net de knoopjes aan een blouse gezet, straks nog even woonkamer opruimen en keuken poetsen, de werkdingen en administratie komen morgen wel weer.
Mja. Het meeste van die dingen moet ik momenteel helaas aan anderen latenquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja de wasmachine is nog 2 uur bezig, net de knoopjes aan een blouse gezet, straks nog even woonkamer opruimen en keuken poetsen, de werkdingen en administratie komen morgen wel weer.
LIF / CIDP. Kent u dat, beste mensen?![]()
Oh ja. Ook uit pot.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Appelmoes ook uit pot of van die kuipjes
Blik mais, tuinbonen
Ja, sommige dingen maak zelfs ik niet zelf.
Voor die paar centen kan ik het niet zelf maken.![]()
Ow ja, de wasmachine moet ik nog aanzetten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja de wasmachine is nog 2 uur bezig, net de knoopjes aan een blouse gezet, straks nog even woonkamer opruimen en keuken poetsen, de werkdingen en administratie komen morgen wel weer.How can I make this topic about me?![]()
Wat voor een overlast heb je?quote:
Zelf ook een tijd in een huur flat gewoond en allersoorten geluiden te horen gekregen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
@Dotteke wat zei ik je?
Politie ging vrijdagavond langs bij vader Jeffrey en Emma na melding moeder - https://nos.nl/l/2568199Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Al vaker neergezet dus zal het even kort houden op muziekoverlast, stankoverlast van zijn ranzige vreten, afzuiging die niet goed gemonteerd is en trilling/brom veroorzaakt en hij kan alleen maar praten op standje schreeuwen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat voor een overlast heb je?
Zelf ook een tijd in een huur flat gewoond en allersoorten geluiden te horen gekregen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar dat was al bekend.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:17 schreef aeque het volgende:
@:Dotteke wat zei ik je?
Politie ging vrijdagavond langs bij vader Jeffrey en Emma na melding moeder - https://nos.nl/l/2568199Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bellen bellen en blijven bellen mailen mailen en blijven mailenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De politie kan soms ook net niks met de situatie ter plaatse.
Als alles rustig lijkt en de kinderen zijn ook niet direct angstig, hebben ze soms net geen reden om over te gaan tot handelen.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft geen nut want nu is er een brief onderweg waar hij de kans op krijgt om op te reageren. Want daar is hij natuurlijk wel 'bang' voor waar de politie niks uithaalde.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bellen bellen en blijven bellen mailen mailen en blijven mailenDus had ik vanmorgen ook al gelijk. Was bekend en weer niks mee gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat is de ellende hè. Zei ik van de week ook tegen mijn dochter.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:22 schreef marc0871 het volgende:
De politie kan soms ook net niks met de situatie ter plaatse.
Als alles rustig lijkt en de kinderen zijn ook niet angstig, hebben ze soms net geen reden om over te gaan tot handelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees niet dat ze bekend waren bij jeugdzorg. Moeder maakte zich ongerust. Lees niet dat het vaker voor kwam of dat vader verder bekend was. Maar wel een vreemd verhaal. Moeder had gezeg en hij had de kinderen zo meegenomen. Dan gaat de politie aan de deur en die ziet geen reden om in te grijpen. Mmm vreemdquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft geen nut want nu is er een brief onderweg waar hij de kans op krijgt om op te reageren. Want daar is hij natuurlijk wel 'bang' voor waar de politie niks uithaalde.
[..]
Dus had ik vanmorgen ook al gelijk. Was bekend en weer niks mee gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dan heb ik toch liever dat ik die dingen wel moet doen, ook al heb ik er geen zin inquote:Op woensdag 21 mei 2025 19:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Het meeste van die dingen moet ik momenteel helaas aan anderen laten
LIF / CIDP. Kent u dat, beste mensen?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zolang we het hele verhaal hiet kennen en daar zijn 2 kanten aan, waar je er één nooit meer van zal horen (nou ja, die brief misschien), blijft het speculeren en wordt het steeds groter gemaakt.![]()
Da ge 't wettequote:Op woensdag 21 mei 2025 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik toch liever dat ik die dingen wel moet doen, ook al heb ik er geen zin in![]()
![]()
Hij had überhaupt al geen gezag, dat is niet zomaar. Bij twijfel vanuit moeders hadden ze mijn inziens daar weggehaald worden. We hebben het nu niet over uithuisplaatsing zoals bij de toeslagenaffaire, maar een moeder die terecht zich zorgen maakte en daarom de politie ingeschakeld heeft. Het is weer dat laffe 'ja maar' gedrag waar we in Nederland goed in zijn omdat we de gevoelens van een van de partijen niet willen kwetsen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees niet dat ze bekend waren bij jeugdzorg. Moeder maakte zich ongerust. Lees niet dat het vaker voor kwam of dat vader verder bekend was. Maar wel een vreemd verhaal. Moeder had gezeg en hij had de kinderen zo meegenomen. Dan gaat de politie aan de deur en die ziet geen reden om in te grijpen. Mmm vreemdOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah ja daar heb je het 2 kanten argument al.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:32 schreef marc0871 het volgende:
Zolang we het hele verhaal hiet kennen en daar zijn 2 kanten aan, waar je er één nooit meer van zal horen (nou ja, die brief misschien), blijft het speculeren en wordt het steeds groter gemaakt.
Da's vanuit het publiek, hè. Heeft niets met de politie te maken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja daar heb je het 2 kanten argument al.
Die hebben met regels en voorschriften van bovenaf te maken
Die willen soms wel, maar zijn aan handen en voeten gebonden.
Kan je het niet mee eens zijn, maar zonder orde kan je die ook niet handhaven.![]()
Ik vind het moeilijk oordelen we kennen het hele verhaal niet. Ik vind het ook raar. Maar vooral super triest allemaal.quote:Op woensdag 21 mei 2025 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij had überhaupt al geen gezag, dat is niet zomaar. Bij twijfel vanuit moeders hadden ze mijn inziens daar weggehaald worden. We hebben het nu niet over uithuisplaatsing zoals bij de toeslagenaffaire, maar een moeder die terecht zich zorgen maakte en daarom de politie ingeschakeld heeft. Het is weer dat laffe 'ja maar' gedrag waar we in Nederland goed in zijn omdat we de gevoelens van een van de partijen niet willen kwetsen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Helloquote:
Haloa
Zo benen omhoog. Net wezen volleyballen met mijn dochter. Dat was echt al heel lang geleden dat ik dat gedaan hadBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lekker man.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:06 schreef StevenHyde het volgende:
Zo benen omhoog. Net wezen volleyballen met mijn dochter. Dat was echt al heel lang geleden dat ik dat gedaan hadDon't follow me. I am lost too
Loempia was ook lekker
Elke kans is er één.Don't follow me. I am lost too
Echt?I'm surrounded by morons!
Eigenlijk kan je die plaats heel goed marketen in het buitenlandquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Echt wel.Don't follow me. I am lost too
Ook in het binnenland wel.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je die plaats heel goed marketen in het buitenland
Ook als je de plaats boven Best bent wel denk ikIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
M3h. Als Aeque de komende 10 dagen zo doorgaat als nu, heeft Jussie nog ruim 3 keer zo veel punten.quote:
Ik denk wel dat we hem alvast wel weer kunnen feliciteren.![]()
Misschien moeten we allemaal stil zijn om Aeque een kans te gevenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat kan je al op dag 1 doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
M3h. Als Aeque de komende 10 dagen zo doorgaat als nu, heeft Jussie nog ruim 3 keer zo veel punten.
Ik denk wel dat we hem alvast wel weer kunnen feliciteren.Don't follow me. I am lost too
Ben ik nog geweest, toen ze vanuit rijinstructeursopleiding Nieuwegein, daar de Verkeersacademie openden.quote:![]()
Ik kwam er altijd met de trein doorheen, van Utrecht naar Eindhoven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ben ik nog geweest, toen ze vanuit rijinstructeursopleiding Nieuwegein, daar de Verkeersacademie openden.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik zit een remake van harvestmoon 64 te spelen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nog plannen deze avond?Don't follow me. I am lost too
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet.Don't follow me. I am lost too
Op doordeweekse avonden heb ik meestal geen plannenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Beetje tv kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Op doordeweekse avonden heb ik meestal geen plannenDon't follow me. I am lost too
Volgende week woensdag is wel een fijne avond, want donderdag vrij danIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk die plantjes setquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwinsten van vandaag
![]()
In gedachte (vaak wel vunzige) ben ik altijd bij je.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
In gedachte (vaak wel vunzige) ben ik altijd bij je.
Druk dagje was dit..Don't follow me. I am lost too
Je gaat ze in elkaar zetten en dan weer verkopen? Of haal ze ook weer uit elkaar?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik verpats ze van het weekend gelijk doorHeb mooie prijsjes kunnen krijgen.
![]()
Nope, ik bouw ze helemaal niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je gaat ze in elkaar zetten en dan weer verkopen? Of haal ze ook weer uit elkaar?
Ben aan het kijken of ik een beetje kan handelen. Vind ik wel grappig. Mocht ik ze niet kwijtraken ga ik ze uiteraard gewoon zelf bouwen.![]()
![]()
Mooie sloffenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwinsten van vandaagUw ADH vitamine Worst
Fijne voortzetting..Don't follow me. I am lost too
Ah zo.. goedkoop inkopen en duur verkopenquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ik bouw ze helemaal niet.
Ben aan het kijken of ik een beetje kan handelen. Vind ik wel grappig. Mocht ik ze niet kwijtraken ga ik ze uiteraard gewoon zelf bouwen.
Leuk man. Ik heb ook wat bloemen setsquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwinsten van vandaagBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mja. De laatste keer dat ik Lego in mijn handen had, is toen ik een paar wasmiddeltonnen (In de aanbieding bij de Cash'n carry en als ze leeg waren, ging daar Lego, Playmobyl, autootjes, van alles in) bij de buren neerzette, toen ik het ouderlijk huis aan het leegruimen was.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn aanwinsten van vandaag
Daarvoor was er ook al 30 jaar weinig mee gedaan.
Maar leuk dat jij daar een hobby aan hebt![]()
![]()
Ja dat is het ideequote:Op woensdag 21 mei 2025 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo.. goedkoop inkopen en duur verkopen![]()
![]()
Proost ouwe!quote:
* Fogel schenkt ook maar wat inI'm surrounded by morons!
moet nog 50 worden gek dus niks ouwe nogquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost ouwe!
* Fogel schenkt ook maar wat in![]()
![]()
Eigen brouw?quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Proost ouwe!
* Fogel schenkt ook maar wat in![]()
ja ja ja ja ja ja allemaal primaquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Eigen brouw is altijd lekker.
Ook als het minder koud is.
Soms wordt dat zelfs gerefereerd.
doe mij maar gewoon een koude pater![]()
![]()
OK dan oudere jongere, of jongere oudere, wat jij wil...quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
moet nog 50 worden gek dus niks ouwe nogDeze keer niet.quote:Dit klopt, wel iets te koud voor een Imperial Stout.quote:
Het brouwsel heet "pave", wat paus betekend. Dus een hele dikke vette pater
![]()
Yoyoyo bolkerts!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ja ja ik snap hem alquote:Op woensdag 21 mei 2025 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK dan oudere jongere, of jongere oudere, wat jij wil...
[..]
Deze keer niet.
[..]
Dit klopt, wel iets te koud voor een Imperial Stout.
Het brouwsel heet "pave", wat paus betekend. Dus een hele dikke vette pater![]()
![]()
Proost?quote:I'm surrounded by morons!
De tuin weer een stukje verder klaar. De vlonders liggen, grasmat is binnen gekomen, morgen komt de loungeset en heb besloten nog een perkje erbij te gaan maken.. morgenavond hoop ik alles af te hebbenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ja, die zou ik op 12 tot 15º drinken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK dan oudere jongere, of jongere oudere, wat jij wil...
[..]
Deze keer niet.
[..]
Dit klopt, wel iets te koud voor een Imperial Stout.
Het brouwsel heet "pave", wat paus betekend. Dus een hele dikke vette pater
Komen de smaken goed tot hun recht.
Te koud en je kan net zo goed ijskoffie drinken![]()
Bibit hera, bibit herus,
bibit miles, bibit clerus,
bibit ille, bibit illa,
bibit servus cum ancilla,
bibit velox, bibit piger,
bibit albus, bibit niger,
bibit constans, bibit vagus,
bibit rudis, bibit magus.
Ik heb Chat GPT gevraagd of ze een samenvatting kon makenquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:02 schreef Fogel het volgende:
Bibit hera, bibit herus,
bibit miles, bibit clerus,
bibit ille, bibit illa,
bibit servus cum ancilla,
bibit velox, bibit piger,
bibit albus, bibit niger,
bibit constans, bibit vagus,
bibit rudis, bibit magus.
Drinken lamme kut of je moeder is een hoer was de samenvatting.![]()
Iets in die geest jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb Chat GPT gevraagd of ze een samenvatting kon maken
Drinken lamme kut of je moeder is een hoer was de samenvatting.
OnzinDon't follow me. I am lost too
Nieuwe ui zoeken..Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 866 / +66 / +58 / 1536 / 2081
3. devzero / 767 / +44 / +81 / 555 / 754
4. KillemWieft / 653 / +0 / +5 / 212 / 375
5. Lovely / 631 / +71 / +40 / 1705 / 2144
6. hemarookworst / 600 / +31 / +10 / 911 / 1315
7. gebrokenglas / 595 / +67 / +29 / 1408 / 1911
8. HappyCharly / 555 / +34 / +10 / 428 / 593
9. Harrie / 515 / +29 / +13 / 631 / 853
10. _UserName_ / 480 / +11 / +10 / 371 / 553
11. Dr.Mikey / 476 / +3 / +44 / 245 / 390
12. mario390 / 425 / +43 / +27 / 138 / 254
13. KoningWouter / 382 / +8 / +8 / 950 / 1194
14. Fogel / 324 / +26 / +44 / 340 / 525
15. Sally / 320 / +30 / +35 / 126 / 206
16. kree / 309 / +58 / +0 / 476 / 657
17. Rob / 302 / +17 / +0 / 182 / 271
18. sp3c / 278 / +7 / +40 / 233 / 324
19. StevenHyde / 274 / +16 / +12 / 766 / 965
20. MizzezAmy / 246 / +38 / +12 / 1002 / 1271SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
25e
![]()
https://www.looopings.nl/(...)ng-en-poepthema.htmlquote:In Duitsland is deze week een volledig nieuw attractiepark opengegaan. Pretparkketen Karls Erlebnis-Dorf opende een zevende locatie in de buurt van havenstad Bremerhaven, onderdeel van de Noord-Duitse deelstaat Nedersaksen: Karls Erlebnis-Dorf Loxstedt. Eén van de hoogtepunten is een themagebied dat in het teken staat van poep en plas.
Onder de noemer PipiKakaLand kunnen bezoekers verschillende attracties ontdekken die draaien om menselijke ontlasting. Een voorbeeld is de Klo-Rutsche: een megaglijbaan aangekleed met wc-rollen. Even verderop staat een enorme houten toiletpot met een glijbaan erin.
Ik moest gelijk aan @hemarookworst denken
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://www.looopings.nl/(...)ng-en-poepthema.html
Ik moest gelijk aan @:hemarookworst denken
Hij heeft zijn naam gemaakt hier lees je iets over poep denk je aan Hemarookworst
De trekkerbaan heeft toch meer mijn aandacht.
![]()
Zorba, hoppa!I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
ook leuk voor @mario390quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
https://www.looopings.nl/(...)ng-en-poepthema.html
Ik moest gelijk aan @:hemarookworst denken![]()
![]()
Bedtijd![]()
Slaap wel
Zijne aequeligheid voor jou he.quote:
![]()
Ik las wat andersquote:
En het begon als een bolktactiek, omdat het wel erg stil werd na mijn eerste heftige poepverhaalquote:Op woensdag 21 mei 2025 21:43 schreef Dotteke het volgende:
Hij heeft zijn naam gemaakt hier lees je iets over poep denk je aan Hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Slimquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En het begon als een bolktactiek, omdat het wel erg stil werd na mijn eerste heftige poepverhaal
voor koude paters ookquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
Voor kleine puntjes moet je toch elders wezen![]()
![]()
Ja want hier hebben we geen puntjes in verschillende matenUw ADH vitamine Worst
bij de nacht worden de punten pas geteld tochquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ja want hier hebben we geen puntjes in verschillende maten![]()
![]()
Ja want ik verwacht niet als ik hier om koude paters ga schooien dat ik er een krijgquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat zijn weer andere puntenquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
bij de nacht worden de punten pas geteld tochUw ADH vitamine Worst
jij hoeft er bij mij maar 1 te vragen man, dan krijg je er 2quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja want ik verwacht niet als ik hier om koude paters ga schooien dat ik er een krijg![]()
![]()
Maar die krijg je minder snel direct dan puntjesquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij hoeft er bij mij maar 1 te vragen man, dan krijg je er 2
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb gehoord dat de officiële overwinning van DTS deze maand op 1 juni tussen 2 en 4 uur moet worden vrijgegeven door de afvaardiging van de jury in de Nachtquote:![]()
![]()
Hier ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Lovelyquote:
aequegeiligheidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu doet iedereen meequote:Op woensdag 21 mei 2025 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En het begon als een bolktactiek, omdat het wel erg stil werd na mijn eerste heftige poepverhaal
Als ik jou zie altijd.quote:
Dikke flatsen in DTS o.l.v. HEMA Wquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien een bakker die vast zit in de koelingquote:
Komt Bolk van Mazquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig is de Bolk tactiek gejat van Mazikeen![]()
Dat scheelt. Je hebt mij nog nooit gezien 😊quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat heeft max met het plaatsen van een kansloze kut smiley als je niet meer weet wat je moet reageren te makenquote:![]()
![]()
@aeque nu zo in hart van Nederland dat gezien bekend was bij instantiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik bedoel natuurlijk een dag lang.....quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat heeft max met het plaatsen van een kansloze kut smiley als je niet meer weet wat je moet reageren te maken![]()
Ik bedoelde Maz. Had bericht al geestigquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat heeft max met het plaatsen van een kansloze kut smiley als je niet meer weet wat je moet reageren te makenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
best geestigquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde Maz. Had bericht al geestig![]()
![]()
Jemig het gezin was bekend met huishoudelijk geweldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of zijn verwarming is stuk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien een bakker die vast zit in de koelingquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt. Je hebt mij nog nooit gezien 😊
Echt ellende als ik hier mobiel zit 🤣🤣 moest geedit zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:46 schreef Dotteke het volgende:
@:aeque nu zo in hart van Nederland dat gezien bekend was bij instantiesquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:48 schreef Dotteke het volgende:
Jemig het gezin was bekend met huishoudelijk geweld
Yes you told mequote:
Zo er is al 90.000 euro opgehaald voor de begrafenis van de kinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik snapte je welquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt ellende als ik hier mobiel zit 🤣🤣 moest geedit zijn
en JA Max (Maz) bolkte hele dagen met alleen smiley's en dat patroon is tegenwoordig het nieuwe normaal.![]()
emo porn te triest voor woorden. alsof de kern af te kopen is zo voelt dat voor mijquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:51 schreef Dotteke het volgende:
Zo er is al 90.000 euro opgehaald voor de begrafenis van de kinderen![]()
Volgens mij deed @moemoe dat ook. Maar dan met plaatjes. Ja sommige zijn goed in de hele dag alleeen smiley te postenquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik snapte je wel
en JA Max (Maz) bolkte hele dagen met alleen smiley's en dat patroon is tegenwoordig het nieuwe normaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij deed @:moemoe dat ook. Maar dan met plaatjes. Ja sommige zijn goed in de hele dag alleeen smiley te posten![]()
Het zijn mensen die graag iets willen doen. Heel veel ouders hebben hun kinderen niet verzekerdquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
emo porn te triest voor woorden. alsof de kern af te kopen is zo voelt dat voor mij
Ik vind het moooi dat mensen dat doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat snap ik welquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn mensen die graag iets willen doen. Heel veel ouders hebben hun kinderen niet verzekerd
Ik vind het moooi dat mensen dat doen.
Ik vind het compleet kansloos dat het nodig is![]()
![]()
Meneer schoft was dan ook een alcoholist. Dat zit dan wel in het vaste repertoire.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:48 schreef Dotteke het volgende:
Jemig het gezin was bekend met huishoudelijk geweldOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, beter was het niet nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat snap ik wel
Ik vind het compleet kansloos dat het nodig isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat wist ik niet. Had nooit van die man gehoord.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Meneer schoft was dan ook een alcoholist. Dat zit dan wel in het vaste repertoire.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat naar aanleiding van jou bericht even op site van hvn te kijken, daar stond een interview met zijn stiefdochter die dat aanhaalde.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat wist ik niet. Had nooit van die man gehoord.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O vandaar. Zal straks even lezen. Nog meer ellende op tv. Ook nog mensen doodgestoken. Pppffff een waarschijnlijk door een kogel van de politiequote:Op woensdag 21 mei 2025 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zat naar aanleiding van jou bericht even op site van hvn te kijken, daar stond een interview met zijn stiefdochter die dat aanhaalde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan gewoon allemaal in Nederland. Je partner vermoord en je wordt aan de grens gepakt omdat je wilt vluchten naar het buitenland? Ach dat levert je tegenwoordig maar 8 jaar cel en tbs op.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vandaar. Zal straks even lezen. Nog meer ellende op tv. Ook nog mensen doodgestoken. Pppffff een waarschijnlijk door een kogel van de politie
Dat is nog veel. Ken ook gevallen van 3 jaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan gewoon allemaal in Nederland. Je partner vermoord en je wordt aan de grens gepakt omdat je wilt vluchten naar het buitenland? Ach dat levert je tegenwoordig maar 8 jaar cel en tbs op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik blijf erbij dat in dat soort gevallen oog om oog veel beter gaat werken. Scheelt de maatschappij weer wat geld en komen er binnen de kortste keren wat huizen vrij. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog veel. Ken ook gevallen van 3 jaar.
Of gewoon grote muur om Friesland en Groningen heen bouwen en alle mongolen binnen dat hek flikkeren. Zeer veel problemen opgelost!quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat in dat soort gevallen oog om oog veel beter gaat werken. Scheelt de maatschappij weer wat geld en komen er binnen de kortste keren wat huizen vrij. Ik zie alleen maar voordelen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon grote muur om Limburg heen bouwen en alle mongolen binnen dat hek flikkeren. Zeer veel problemen opgelost!
Of allemaal exporteren naar Amer..... Ownee, dan worden ze daar binnen 10 jaar presidentquote:
Gewoon soort Squid Game in het echt, hebben we ook entertainmentUw ADH vitamine Worst
Owja, nog snel voor het 22 mei is en dit topique dicht is.
BOLK!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon hunger games, maar als prijs mag de winnaar een paar kogels koppenquote:Op woensdag 21 mei 2025 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon soort Squid Game in het echt, hebben we ook entertainment
Dat dorp in Limburg is niet groot genoeg hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of allemaal exporteren naar Amer..... Ownee, dan worden ze daar binnen 10 jaar presidentOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: