Gvd ach.quote:
Dit is alles behalve binnen voor hem hoorquote:
Minimaal 4e wel lijkt mequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is alles behalve binnen voor hem hoor
Ik heb ook nog de verkeerde klassementsmannen. Het is te hopen dat Yates maximaal 13e wordt ofzo.quote:
Eerder 8e of 9e nu zo te zienquote:
Die mag gaan werken voor Storer ja. Dat scheelt weer, hoef ik niet met stoelen te gooien.quote:
Op een dag dat meeste voor klassement gaan is dat nog primaquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:21 schreef Pino112 het volgende:
4, 5, 7, 8, 11.
Ja, jammer.
Edit; 13 en 15 ook nog!
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze deelnemer van onze subleague heeft het opgegeven:
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=6360
Actie @DiegoFuserquote:Subleague deadline
Het is niet toegestaan om na de rustdag aan het begin van de 2e week (19 mei 2025, 23:59 uur) nog deel te nemen aan een subleague of een subleague te verlaten.
Nu zorgen dat je niet op 8,5t tweede wordtquote:
Ja, ik heb ook maar 1 pfeerd. Quintana, Zana, Verona en Prodhomme zijn te populair.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:58 schreef hhh38 het volgende:
Vol voor de vlucht, maar ik ben niet origineel genoeg. 0 paarden.
Een wederopstanding van Ayuso of Arensman levert meer op.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook maar 1 pfeerd. Quintana, Zana, Verona en Prodhomme zijn te populair.
4/5 gesplit vandaag in de hoop dat we een beetje zo'n uitslag als gisteren krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |