Recept? Vrouwlief wilde al een last minute ticket kopenquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:52 schreef Blues het volgende:
Het ruikt hier naar stroopwafelcakeHoe vers kan je het hebben.... om 12 uur klaar met bakken en om 14 uur bij de thee
![]()
Bestaat daar een vaccinatie voor nu?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker dan. Geef ik zo’n 500 euro uit aan een gordelroos vaccinatie, hebben ze nu besloten dat het in het rijksvaccinatie programma komtZal het vast nu achteraf kunnen declareren.
Ja, 2 injecties met 2-6 maanden ertussen.quote:
Gedoe. Ik moet uit de buurt blijven van gordelroosmensen omdat ik nooit waterpokken heb gehad. Dan is zo'n vaccinatie wel fijn. Mensen kunnen zo lang last hebben ervan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, 2 injecties met 2-6 maanden ertussen.
Heb het een aantal jaar geleden gehad (en ook waterpokken gehad) enorm veel pijn gehad. En het kan ook weer terugkomen. Daar echt geen zin in dus dan maar zelf betalen. Heb heel veel gezocht of er een plan was om het in het programma op te nemen maar nee. En nu dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Gedoe. Ik moet uit de buurt blijven van gordelroosmensen omdat ik nooit waterpokken heb gehad. Dan is zo'n vaccinatie wel fijn. Mensen kunnen zo lang last hebben ervan.
Vriendin heeft het net gehad in haar gezicht, best last van gehadquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb het een aantal jaar geleden gehad (en ook waterpokken gehad) enorm veel pijn gehad. En het kan ook weer terugkomen. Daar echt geen zin in dus dan maar zelf betalen. Heb heel veel gezocht of er een plan was om het in het programma op te nemen maar nee. En nu dus blijkbaar wel.
Psies. Dat is een heleboel geld.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker dan. Geef ik zo’n 500 euro uit aan een gordelroos vaccinatie, hebben ze nu besloten dat het in het rijksvaccinatie programma komtZal het vast nu achteraf kunnen declareren.
Antwoorden (niet op al je vragen) https://www.rtl.nl/nieuws(...)tis-voor-60-plussersquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Psies. Dat is een heleboel geld.
Wie is “hullie hebben besloten”, een betrouwbare bron. Moet er over gestemd worden.
Per wanneer?
Vóór het een of andere reces?
# vragen
Meel (autocorrect wil mail typen) vd molen... 4 eieren, 210 roomboter.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Recept? Vrouwlief wilde al een last minute ticket kopen
Maar ik mis de stroopwafelquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Meel (autocorrect wil mail typen) vd molen... 4 eieren, 210 roomboter.
Wil t best opsturen? Zo'n pakje meel?
Sta je met Pinksteren nog in Nijmegen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Komende dagen staat er niets op het programma
Even relaxen voordat we volgende week 4 dagen achter elkaar op festivals staan.
Jazeker, zondag en maandagquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sta je met Pinksteren nog in Nijmegen?
Neuh, vanuit Argentinië niet te bestellen en opsturen is geen optie, komt niet aan. Maar de volgende klant komt in juni en die zal ik instructies geven dit eens mee te nemen voor mequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:57 schreef Kaatje1 het volgende:
@:flipsen is dit te bestellen? Koopmans Stroopwafel cake met stukjes karamel #AlbertHeijn
Ik heb het nog nooit gehad dus geen idee hoe het smaakt
Zelf maken? https://www.leukerecepten.nl/recepten/stroopwafelcake/quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Neuh, vanuit Argentinië niet te bestellen en opsturen is geen optie, komt niet aan. Maar de volgende klant komt in juni en die zal ik instructies geven dit eens mee te nemen voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |