Dat is ook een mooiequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik doe mee metplanningen. Om half 7 een hoestende peuter overgenomen van vrouw die de nachtdienst had met hem. Tot half 8 het ochtendprogramma gedaan inclusief voorbereiden op de schoonmaakster. Vrouw uit bed, fietsen naar werk. Vanaf 8.45 tot 10 af en aan overleggen, ondertussen mail. Van 10.30 tot 14.30 ononderbroken patiënten, dan een uurtje uitwerktijd (en lunchtijd
), 1,5 uur overleg, uurtje tijd voor uitwerken, van 18 tot 19 uur visitatie, naar huis, peuter naar bed en dan mag ik denk ik nog even geschiedenis overhoren
Dat laatste klinkt ook goed! Duurt altijd wel paar wk hequote:Op donderdag 22 mei 2025 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is ook een mooieplanning zeg.
Ik had gisteren zoiets. Ik was om 20.45 klaar met alles. En vanochtend voor het eerst sinds 2 maanden weer een vroege dienst. Dat gaat me gelukkig wel goed af, dat valt weer mee. Ik moet nog wat wennen dat dingen dus vaker wel dan niet lukken sinds de aanpassing in medicatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn geen verkeerde temperaturen, zeebries erbij.
Von NiB best pittig vandaag.
Hier een beetje huisrommelen, geen zin om een stukje te fiets.
Gisteren onderweg naar het restaurant zag ik dat op een bepaald punt in de stad nu stoplichten zijn, en nu heb ik weer een nieuw fietsrondje. Want daar oversteken als fietser was altijd doodeng, je moest achter je, én rechts én links (maar dan met 2 straten) kijken
Gebroken lijnzaad vermoed ik, anders komt het zo weer eruit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Yoghurt met proteine, lijnzaad, psylliumvezels, druiven en notenmix op. Liter water er achter aan...
Das toch twee uur te laat?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:52 schreef Blues het volgende:
Het ruikt hier naar stroopwafelcakeHoe vers kan je het hebben.... om 12 uur klaar met bakken en om 14 uur bij de thee
![]()
Recept? Vrouwlief wilde al een last minute ticket kopenquote:Op donderdag 22 mei 2025 11:52 schreef Blues het volgende:
Het ruikt hier naar stroopwafelcakeHoe vers kan je het hebben.... om 12 uur klaar met bakken en om 14 uur bij de thee
![]()
Bestaat daar een vaccinatie voor nu?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker dan. Geef ik zo’n 500 euro uit aan een gordelroos vaccinatie, hebben ze nu besloten dat het in het rijksvaccinatie programma komtZal het vast nu achteraf kunnen declareren.
Ja, 2 injecties met 2-6 maanden ertussen.quote:
Gedoe. Ik moet uit de buurt blijven van gordelroosmensen omdat ik nooit waterpokken heb gehad. Dan is zo'n vaccinatie wel fijn. Mensen kunnen zo lang last hebben ervan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, 2 injecties met 2-6 maanden ertussen.
Heb het een aantal jaar geleden gehad (en ook waterpokken gehad) enorm veel pijn gehad. En het kan ook weer terugkomen. Daar echt geen zin in dus dan maar zelf betalen. Heb heel veel gezocht of er een plan was om het in het programma op te nemen maar nee. En nu dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Gedoe. Ik moet uit de buurt blijven van gordelroosmensen omdat ik nooit waterpokken heb gehad. Dan is zo'n vaccinatie wel fijn. Mensen kunnen zo lang last hebben ervan.
Vriendin heeft het net gehad in haar gezicht, best last van gehadquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb het een aantal jaar geleden gehad (en ook waterpokken gehad) enorm veel pijn gehad. En het kan ook weer terugkomen. Daar echt geen zin in dus dan maar zelf betalen. Heb heel veel gezocht of er een plan was om het in het programma op te nemen maar nee. En nu dus blijkbaar wel.
Psies. Dat is een heleboel geld.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker dan. Geef ik zo’n 500 euro uit aan een gordelroos vaccinatie, hebben ze nu besloten dat het in het rijksvaccinatie programma komtZal het vast nu achteraf kunnen declareren.
Antwoorden (niet op al je vragen) https://www.rtl.nl/nieuws(...)tis-voor-60-plussersquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Psies. Dat is een heleboel geld.
Wie is “hullie hebben besloten”, een betrouwbare bron. Moet er over gestemd worden.
Per wanneer?
Vóór het een of andere reces?
# vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |