quote:
Op donderdag 22 mei 2025 07:29 schreef Cat-astrophe het volgende:Goedemorgen!
Ik moet nog eens bij mijn ouders op bezoek. Want ik heb een raar plekje op mijn onderrug wat ik nét niet goed kan zien en waar ik, ook na diverse pogingen

geen foto van kan maken. Aan de buren, collega’s en koordames die ik deze week nog zie kan ik veel vragen, maar om door hen nu een fotootje te laten maken (ter beoordeling door mij en evt huisarts) gaat me een beetje te furrrrr. /single life
Next!
Camera op telefoon op tafel zetten, 10s vertraging instellen en dan ervoor gaan staan? Wil bij mij nog wel eens werken (maar misschien heb je dit allang geprobeerd).
Irritant wel dit soort dingen ja
Net als je haargrens proberen te checken op teken in je eentje als je in het bos gewandeld hebt oid. Zelfs met 2e losse spiegel niet echt te doen want nooit dichtbij genoeg om echt goed te kunnen zien.
Daarnaast hallo, goedemorgen
Moe

maar niet echt tijd om moe te zijn. 7u op, bijna op uni, van 9.30-16.30 programma, dan waarschijnlijk nog borrel waar ik dan ook wel echt even heen moet, dan moet ik thuis nog laatste stuk artikel herschrijven en opsturen naar collega en een discussie van student feedback geven want beide moet voor morgen 9:30u, want dan heb ik met docent supervisie meeting voor het feedback geven op discussies, aansluiten intervisie met stagestudenten, dan heb ik 1.5u om thuis te komen voor mn volgende online afspraak en na die afspraak heb ik 0-60 minuten tot mn nichtje gebracht wordt voor logeren. Echt een fantastische planning waar ik erg naar uit kijk
Met een beetje mazzel kan ik zo in de 20 min die ik heb tot 9.30 programma start, al die discussie doen, dan is het alleen het artikel nog vanavond.
[ Bericht 14% gewijzigd door vlindertje89 op 22-05-2025 09:04:02 ]