@Ama had toch iets chics?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:58 schreef Aberkullie het volgende:
Heeft hier iemand zo’n automatische kattenbak? @:Kaneelstokje
Toeval?!quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meikever, heb toevallig net het bericht zitten lezen
Eftelingquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
En voor mensen die in sprookjes geloven. Waalwijk ligt ook dichtbij Kaatsheuvel. En daar heb je de Efteling
Het bestaatquote:
De HEMA heeft ze in Nijntjevorm.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Prijs van die poffertjespannen valt nog wel mee, voor 2 tientjes heb je gewoon zo'n gietijzeren plaat
Ik heb in geen tijden echte poffertjes meer gehad. Even geleden een keer een zak magnetronpoffertjes. Dit kan eigenlijk niet.quote:
Oeh ja, daar had ik ze een keer met karamel. Die waren heerlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:01 schreef StevenHyde het volgende:
En in de Efteling kun je poffertjes eten.
Ja ik heb zo'n ding ooit eens gekochtquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Prijs van die poffertjespannen valt nog wel mee, voor 2 tientjes heb je gewoon zo'n gietijzeren plaat
ik zou zeggen kopenquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Las net dat veel mensen er bang voor zijn en daarom na 21 uur niet meer buiten komenquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meikever.
Zijn echt te dom om te poepen maar ze doen geen kwaad.
Ze zouden die op de markt moeten verkopen. Gouden business.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb in geen tijden echte poffertjes meer gehad. Even geleden een keer een zak magnetronpoffertjes. Dit kan eigenlijk niet.
Ik kreeg gisteren mijn voucher voor de gratis verjaardagstompouce bij de Hema, moet ik er alleen nog wel eentje vinden die ze heeftquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las net dat veel mensen er bang voor zijn en daarom na 21 uur niet meer buiten komen
TAATATATAAATATATATATAAAAAAA....quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
En voor mensen die in sprookjes geloven. Waalwijk ligt ook dichtbij Kaatsheuvel. En daar heb je de Efteling
M'n zus was zaterdag jarig maar heeft die hele voucher niet gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren mijn voucher voor de gratis verjaardagstompouce bij de Hema, moet ik er alleen nog wel eentje vinden die ze heeft
Wanneer benje jarigquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren mijn voucher voor de gratis verjaardagstompouce bij de Hema, moet ik er alleen nog wel eentje vinden die ze heeft
Gebruik je die ook?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n ding ooit eens gekocht
Zeker! Binnen zijn wel geinige plekken waar je dan in een soort nis zit met gordijnen ervoor meen ik me te herinneren. Poffertjes daar idd erg lekker (en goed betaalbaar wel)quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja, daar had ik ze een keer met karamel. Die waren heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |