Geeft toch weer een andere smaakbeleving aan je poffertjesquote:
* TheStigsDutchCousin maakt kruisbewegingquote:
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon echt verdrietig om dat nieuws van die twee kinderen. Ik hoop zo dat die kinderen al niet meer in leven waren toen ze het water in gingen maar ik ben bang van niet.
Bijzonder dat je gelijk naar je kruis grijpt bij het zien van Kloontje, maar iedereen zo zijn eigen kinkquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin maakt kruisbeweging
Mijn reden vandaag is poffertjesquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:48 schreef Karzai het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt een reden om uit bed te komen vandaag
Check deze luiwammes @Wereldgozerquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:48 schreef Karzai het volgende:
Ik denk er maar niet teveel over na, tis in en in triestquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:46 schreef Ama het volgende:
Ik ben gewoon echt verdrietig om dat nieuws van die twee kinderen. Ik hoop zo dat die kinderen al niet meer in leven waren toen ze het water in gingen maar ik ben bang van niet.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder dat je gelijk naar je kruis grijpt bij het zien van Kloontje, maar iedereen zo zijn eigen kink
Stinkende buurman gespot.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:44 schreef Karzai het volgende:
1 keer per week douchen voor het klimaat, als iedereen dat zou doen dan merk je ook niet dat je buurman stinkt
Douchen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:48 schreef Karzai het volgende:
Het weer is best okay karzaiquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:48 schreef Karzai het volgende:
Dit is wel heel toevalligquote:De zogenoemde "Engerling", Stor de Bostor die tevens in het park woonde, wilde graag een kloon van de vier sterke reuzen om zo meer macht te verkrijgen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kloontje_het_Reuzenkind
Ja het is bizar hoe ons universum van toevalligheden aan elkaar hangt.quote:
Ik was er vannacht al om 3 uur uit, en heb sindsdien nog wat hazeslaapjes gedaan.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het is bizar hoe ons universum van toevalligheden aan elkaar hangt.
Zo zit ik nu ineens bij kookwinkels te kijken naar poffertjespannen. Heel toevallig. Zo toevallig.
Heeeel toevalligquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo zit ik nu ineens bij kookwinkels te kijken naar poffertjespannen. Heel toevallig. Zo toevallig.
is frips. Heb er net maar even een T-shirt onder aan gedaan. Dat was op de FE niet nodig.quote:
Als je die dan bij bol.com besteld dan komt die uit Waalwijk, dat ligt naast Drunen, waar het Land van Ooit zatquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kloontje t reuzekindquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die dan bij bol.com besteld dan komt die uit Waalwijk, dat ligt naast Drunen, waar het Land van Ooit zat
Het land waar het Land van Ooit ooit zat?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die dan bij bol.com besteld dan komt die uit Waalwijk, dat ligt naast Drunen, waar het Land van Ooit zat
De meikever, heb toevallig net het bericht zitten lezenquote:
Jij ook alquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |