SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ik hem toch maar moet gaan halen om een oordeel te vellenquote:
Ja geen idee, misschien ergens gehoord?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:18 schreef essnhills het volgende:
Goeie TT
Ben benieuwd hoe je daar zo ineens bij komt
Nee, ik houd het bescheiden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet een XXXXXL variant waar je 128 poffertjes per keer kan bakken?
Gebrijpelijk en zeer verstandigquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem toch maar moet gaan halen om een oordeel te vellen
O jammer, dacht misschien van vakantiegeld wat leuks te kopen maar weet niet of het het geld waard isquote:
Altijd zo bescheiden die Zwabberquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik houd het bescheiden.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Of misschien puur toeval?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee, misschien ergens gehoord?
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?quote:
Die stomme bolle link doet het weer eens nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt aan jou denk ik, klikken werkt bij mij gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die stomme bolle link doet het weer eens niet
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die KitKat balletjes?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had iets nodig van Kruidvat maar ben het alweer vergeten
Poffertjespan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou gokken op iets met etenquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop