SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Valt me vaker op dat jouw opmerkingen verouderen als melk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Past niet echt in de tijdlijn. Dan moet ie ongezien zijn gekeerd om terug te rijden naar Winschoten.
quote:
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar hoorde op de radio vanmorgen dat de auto nu waarschijnlijk gevonden was?quote:
Ja. Kenteken matcht ook. Hele grote kans dat dit het isquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar hoorde op de radio vanmorgen dat de auto nu waarschijnlijk gevonden was?
nou.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Kenteken matcht ook. Hele grote kans dat dit het is
Ja, dat ie ze had meegenomen naar Duitsland ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
had toch nog een beetje hoop op een andere uitkomst.
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar hoorde op de radio vanmorgen dat de auto nu waarschijnlijk gevonden was?
Ik ook. Maar als er zo fors ingezet wordt… dan vergaat de hoop me ook wel gauwquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:41 schreef bitterbal het volgende:
had toch nog een beetje hoop op een andere uitkomst.
oh, op de radio waren ze nog zo lekker vaag: "een auto met een vergelijkbaar model"quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Kenteken matcht ook. Hele grote kans dat dit het is
ja zeker na dat ik las dat ze die brief haddenquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als er zo fors ingezet wordt… dan vergaat de hoop me ook wel gauw
Zal niet anders zijn denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
vind dat dit toch vrij vaak in NL gebeurd. Vader die de kinderen wat aan doet. Weet niet hoe het in andere landen zit
Hey Bitterbalquote:
yesquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bitterbalal weer een beetje gewend in Nederland?
Mooi zo. Hoeveel tijdsverschil zit er tussen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesJetlag wordt ook langzaam minder
Komt door de crackers met hagelslag.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yesJetlag wordt ook langzaam minder
Dotjequote:
Crackers of Crack_ers?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door de crackers met hagelslag.
quote:
valt best mee. 5 uur nu in zomertijdquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Hoeveel tijdsverschil zit er tussen?
Die van mij zijn voornamelijk ledlampjes en gifjes van rode panda'squote:Op woensdag 21 mei 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer lekker de hamstermolen in. Eerst even een stuwmeer aan emails doorprikken
Had je ook op de boot kunnen doenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer lekker de hamstermolen in. Eerst even een stuwmeer aan emails doorprikken
Ik hou hoop tot het bittere eindquote:Op woensdag 21 mei 2025 06:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Valt me vaker op dat jouw opmerkingen verouderen als melk.
Bijna pay dayquote:
Bittere bal?quote:
O dat valt wel mee, maar ja je kan er wel last van hebben natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
valt best mee. 5 uur nu in zomertijd
ja nog niet eerder zon last gehad. Hoef gelukkig niet zoveel te doen dus het is geen ramp :pquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt wel mee, maar ja je kan er wel last van hebben natuurlijk
ja in en in triestquote:
Ja, daarom vandaag ook inboeken, anders wordt er niks uitbetaald.quote:
Dan moet je wel flink gaan opruimen en poetsenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen volgende week woensdag al fotos komen maken van de woning.
Schiet eens opquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom vandaag ook inboeken, anders wordt er niks uitbetaald.
Ga je de bank dan wel opruimen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Ze kunnen volgende week woensdag al fotos komen maken van de woning.
Nee alles is nu goed. Ze gaf alleen als tip dat ik spul kan halen om de voegen in de badkamer weer wit te krijgen en in een hoek in de badkamer zit wat schimmel dus dat moet ik oververvenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je wel flink gaan opruimen en poetsen
Je hebt ook van die antischimmel spray. Bij mij was de muur op dat plekje weer gewoon wit daarna.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alles is nu goed. Ze gaf alleen als tip dat ik spul kan halen om de voegen in de badkamer weer wit te krijgen en in een hoek in de badkamer zit wat schimmel dus dat moet ik oververven
quote:
weet je toevallig het merk nog?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook van die antischimmel spray. Bij mij was de muur op dat plekje weer gewoon wit daarna.
Mits niet te hardnekkig helpt zo'n spray wel ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt ook van die antischimmel spray. Bij mij was de muur op dat plekje weer gewoon wit daarna.
Je hebt ook HG extra sterk dacht ik. Of dat is alleen voor kalkaanslagquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je toevallig het merk nog?
Ik heb die van HG al geprobeerd maar dat deed niet zoveel
Sowieso staat de uitbetalingsdatum op vrijdag.quote:
Geen idee, geloof dat ik die HG heb staan. Maar ze had het over speciale verf van alblastinequote:Op woensdag 21 mei 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt ook HG extra sterk dacht ik. Of dat is alleen voor kalkaanslag
So close and yet so farquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso staat de uitbetalingsdatum op vrijdag.
Volgens mij is het sowieso handig om eerst goed schoon te maken eer je er overheen gaat verven. Althans zo is het mij vroeger geleerd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee, geloof dat ik die HG heb staan. Maar ze had het over speciale verf van alblastine
En waarmee denk je dat ik het beste kan schoonmaken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso handig om eerst goed schoon te maken eer je er overheen gaat verven. Althans zo is het mij vroeger geleerd.
Hier staan wat tips:quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En waarmee denk je dat ik het beste kan schoonmaken?
Voegenwit werkt best prima ja, wel zorgen dat ne het netjes aanbrengt en de tegels gelijk schoonmaakt wat er op komt, penseel werkt het beste, is wel een kutwerkje. Dit spul moet je dan hebben https://www.hornbach.nl/p(...)e-wit-330-g/7453757/quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee alles is nu goed. Ze gaf alleen als tip dat ik spul kan halen om de voegen in de badkamer weer wit te krijgen en in een hoek in de badkamer zit wat schimmel dus dat moet ik oververven
ah dankjequote:Op woensdag 21 mei 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier staan wat tips:
https://www.sani4all.nl/t(...)mmel-in-de-badkamer/
ja heb haar nog een keer om de naam gevraagd. ze zei dat er iets speciaals voor wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voegenwit werkt best prima ja, wel zorgen dat ne het netjes aanbrengt en de tegels gelijk schoonmaakt wat er op komt, penseel werkt het beste, is wel een kutwerkje. Dit spul moet je dan hebben https://www.hornbach.nl/p(...)e-wit-330-g/7453757/
En over schimmel heen verven lijkt me wel een bijzonder slecht idee
Azijn schijnt wel erg goed te werken. Dus wellicht zou ik dat eens proberen.quote:
euhm.. dus dat is een: als ik het niet zie, is het er niet gedachte?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm, misschien ook gewoon HG of anders 3G, maar ik denk niet dat dat per se beter is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je toevallig het merk nog?
Ik heb die van HG al geprobeerd maar dat deed niet zoveel
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm.. dus dat is een: als ik het niet zie, is het er niet gedachte?
Ligt in Thailand de bank nog wel vol?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het waren ook spullen uit mijn koffer he
quote:
Volgens mij dachten de vorige bewoners van dit huis ook zo.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm.. dus dat is een: als ik het niet zie, is het er niet gedachte?
Yes :pquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij dachten de vorige bewoners van dit huis ook zo.
Geniet er nog maar even van, na vandaag is het weer uit met de pret.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker stukje hardgelopen
Wel pittig zonnetje al
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, na vandaag is het weer uit met de pret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |