quote:
Volgens mij dachten de vorige bewoners van dit huis ook zo.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm.. dus dat is een: als ik het niet zie, is het er niet gedachte?
Yes :pquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij dachten de vorige bewoners van dit huis ook zo.
Geniet er nog maar even van, na vandaag is het weer uit met de pret.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Lekker stukje hardgelopen
Wel pittig zonnetje al
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van, na vandaag is het weer uit met de pret.
Dat is gewoon bleek/chloor en laat het alleen maar wit lijken.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, misschien ook gewoon HG of anders 3G, maar ik denk niet dat dat per se beter is.
Ja echt jammerquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes :p
oh man die hebben dit huis zo vies achtergelaten. overal lag haar. haalde nog ondergoed uit de keukenkastjes vandaan![]()
Vond het zo tokkie
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm.. dus dat is een: als ik het niet zie, is het er niet gedachte?
ja tuurlijk. ik weet het hier ook natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]!
Zo erg was het hier niet, maar het plafond in de badkamer schimmelde als een ketter, dat moeten ze geweten hebben.
quote:
Regenquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)wel-heel-veel-schadequote:Op woensdag 21 mei 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meikever.
Zijn echt te dom om te poepen maar ze doen geen kwaad.
net op tijd voor de vakantiequote:Op woensdag 21 mei 2025 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ohquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)wel-heel-veel-schade
'de engerling', klinkt alsof ballie die naam heeft verzonnenquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meikever.
Zijn echt te dom om te poepen maar ze doen geen kwaad.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er een paar jaar geleden eentje op het balkon die een beetje handtastelijk werd en ik wist dus niet of ze konden bijten, dus ik stond als een idioot rond te rennen op m'n balkon want ik kreeg dat beest niet van m;n vest. heb toen maar dat hele vest uitgetrokken en in een plant gehangenMaar ze doen dus niks.
Ik dacht dat er juist steeds minder van waren? Ik zie ze zelf ook amper meer platgereden op de weg. Maar volgens mij leven die beesten in cycli dus heb je er het ene jaar sowieso meer last van dan andere jaren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)wel-heel-veel-schade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |