Wat is de locatie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is het een logisch scenario dat deze man bij die locatie reed zonder dat daar een vooropgezet zelfmoordplan achter zat? Ik zie op Google Maps een industrieterrein.
Dat blijkt dan uit het onderzoekquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat hij de kinderen al had gedood voor hijzelf met ze het water inreed. Dat ze allemaal een verdrinkingsdood hebben doorstaan, hoeft helemaal niet zo te zijn.
Ah, ik dacht dat het ergens langs de A7 was, deze locatie maakt opzet wel een stuk waarschijnlijkerquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Dat zou allemaal wel heel toevallig zijn nadat hij een brief had achtergelaten dat hij zichzelf en de kinderen wat aan gaat doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:53 schreef Burdie het volgende:
Iedereen roept nu dat het met opzet was, maar een boze dronkenlap achter het stuur kan ook per ongeluk het water in zijn gereden.
Desalniettemin, trieste afloop.
Of die vader ook in de auto zat is nog niet bekend staat er.quote:Jeffrey (10) en Emma (8) zijn overleden. De halfbroer van de door hun vader ontvoerde kinderen heeft op Facebook een bericht gedeeld. ‘Rest in peace. We houden van jullie’.
De moeder van de kinderen heeft haar directe omgeving geïnformeerd met een bericht. ‘Er is net bericht..niet goed..ze zijn gevonden’. Dat bericht stuurde ze rond 02.00 uur afgelopen woensdagnacht.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:59 schreef ACT-F het volgende:
Dat is een beste kraanwagen voor een personenauto. Kennelijk is de afstand vanaf de kade groot:
[ x ]
Ik begrijp echt niet waarom er op dergelijke berichten niet geacteerd kan worden? Haal die kinderen daar weg, uit voorzorg. Het is niet alsof dit de eerste kindermoordenaar is die zijn ex-vrouw eerst tot wanhoop drijft, dit nog wil meemaken en er dan uitstapt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand die een afscheidsbrief had achtergelaten? Die zijn ex had geappt met ‘er gaat iets gebeuren, je komt er wel overheen’?
en nu een verzopen narcistquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar kun je dit niet mee vergelijken, dit was een bezopen narcist.
Ik ga met jou maar niet in discussie.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom er op dergelijke berichten niet geacteerd kan worden? Haal die kinderen daar weg, uit voorzorg. Het is niet alsof dit de eerste kindermoordenaar is die zijn ex-vrouw eerst tot wanhoop drijft, dit nog wil meemaken en er dan uitstapt.
Ken zelf, van heel lang geleden, een slagerszoon die zijn 2 kinderen de nek doorgesneden had en toen zijn ex waarschuwde dat hij haar ook ging vermoorden en dan zichzelf. Het is bij de kinderen gebleven. De gek heeft zijn tijd uitgezeten, is weer getrouwd en kreeg ook daar weer 2 kinderen bij. De ex-vrouw is er nooit overheen gekomen.
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe triest dit ook is, het is wel fijn dat ze iig gevonden lijken te zijn. Lijkt me voor de nabestaanden beter dan jarenlang of voor altijd in het ongewisse blijven zitten.
Ik moet de hele tijd huilen bij dit idee.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij was
ja hoop dat ze al dood waren voordat de auto onder water wasquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoop voor de kleintjes dat het gauw voorbij was
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevondenquote:Jeffrey (10) en Emma (8), de twee kinderen die sinds zaterdag werden vermist, zijn overleden. Hun lichamen zijn gevonden in een auto die in het water lag bij de Renselweg in Winschoten. Ook het lichaam van hun vader is in de auto gevonden. "Aangeslagen, boos en intens verdrietig", reageren de nabestaanden. "Geen enkel woord komt in de buurt bij wat wij nu voelen. We kunnen het niet beseffen en willen het ook eigenlijk niet beseffen."
Ik ook, vreselijk dit, ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat iemand zoiets doet, dat je het zelf niet meer ziet zitten oké maar 2 kinderen meenemen in je plan vind ik erg ziekquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet de hele tijd huilen bij dit idee.
Zie bericht boven je.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ook, vreselijk dit, ik kan er echt niet met mijn hoofd bij dat iemand zoiets doet, dat je het zelf niet meer ziet zitten oké maar 2 kinderen meenemen in je plan vind ik erg ziek
Dan ga ik er hierbij vanuit dat de vader ook in de auto zat
Had je anders verwacht dan? Gezien de schade aan de auto is hij met een rotvaart het water ingereden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Ik lees nu dat vader ook in de auto zat.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevonden
Nee maar nu hebben we officieel bevestiging.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan? Gezien de schade aan de auto is hij met een rotvaart het water ingereden.
Niet lullig bedoeld, maar dat kon toch eigenlijk ook niet anders? Tenzij hij zichzelf onder water kon bevrijden, maar dat zou m.i. niet echt stroken met de verhalen die we over hem wisten.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
Ik lees nu dat vader ook in de auto zat.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)0-en-emma-8-gevonden
Ja natuurlijk gingen we er allemaal wel vanuit maar tot een paar minuten geleden wisten we het alleen zeker van de twee kinderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar dat kon toch eigenlijk ook niet anders? Tenzij hij zichzelf onder water kon bevrijden, maar dat zou m.i. niet echt stroken met de verhalen die we over hem wisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |