Captain hindsight ditquote:Op woensdag 21 mei 2025 05:53 schreef plesner het volgende:
De politie heeft in deze zaak behoorlijk gefaald, ik hoop dat die agenten die besloten hadden de kinderen bij die labiele vader te laten voor de rest van hun leven met een schuldgevoel rondlopen. Die hebben naar mijn mening ook bloed aan hun handen
Dit. En reken er maar op dat dit de agenten bijblijft... Die mensen zijn niet bij de politie gegaan om niet te handelen als het moet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:06 schreef Justinn het volgende:
[..]
Captain hindsight dit
Daar kan je toch niet vanuit gaan? Er is er maar 1 die schuld draagt en dat is Klaas.
Politieagenten hebben dagelijks te maken met labiele mensen die zeggen dat ze zichzelf of anderen wat aan gaan doen. De realiteit is dat niet ieder labiel mens daadwerkelijk overgaat tot dit soort daden en dat politieagenten geen glazen bol hebben. Maar achteraf is makkelijk praten.
Eh nee? Probeer maar eens uit een auto te komen die te water gaat terwijl je in de gordels zit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:09 schreef Paul het volgende:
Lijkt me moeilijke dood om jezelf te verdrinken (en andere erbij)
Ze hadden ook geen keus, ze mogen niet zomaar twee kinderen weghalen bij hun vader om een sms.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit. En reken er maar op dat dit de agenten bijblijft... Die mensen zijn niet bij de politie gegaan om niet te handelen als het moet.
Maar lijkt me een heftige dood om te verdrinkenquote:Op woensdag 21 mei 2025 08:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eh nee? Probeer maar eens uit een auto te komen die te water gaat terwijl je in de gordels zit.
Als je met een hoge snelheid rijd is kans groot dat je door klap al buiten bewustzijn bent.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:09 schreef Paul het volgende:
Lijkt me moeilijke dood om jezelf te verdrinken (en andere erbij)
Ik hoop dat de vader in de hel komt en daar dagelijks opnieuw heel langzaam verdrinkt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar lijkt me een heftige dood om te verdrinkengaat langzaam enzo
Ressentiment. Zelfde als een scholier die jarenlang gepest wordt in de VS de hele school overhoop schiet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 06:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze kerel had al het grootste deel van zijn leven achter de rug, maar de kinderen stonden nog helemaal aan het begin... Hoe kun je zoiets doen?
Nee, maar ze mogen wel naar aanleiding van wat ze aantreffen dingen in gang zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze hadden ook geen keus, ze mogen niet zomaar twee kinderen weghalen bij hun vader om een sms.
Die gedachte maakt het niet beter natuurlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Het kan natuurlijk net zo goed zijn dat hij de kinderen al had gedood voor hijzelf met ze het water inreed. Dat ze allemaal een verdrinkingsdood hebben doorstaan, hoeft helemaal niet zo te zijn.
De auto lag in het water bij een industrieterrein.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:37 schreef PzKpfw het volgende:
Wel vreemd dat niemand iets gezien lijkt te hebben. Het is nu niet zo dat een auto te water direct als een baksteen naar de bodem zakt.
Inderdaad, zaterdagmiddag na 16 uur….quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
De auto lag in het water bij een industrieterrein.
Als daar na werktijd niemand meer is, valt het vast niet op als daar iemand het water inrijdt.
Resentment?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ressentiment. Zelfde als een scholier die jarenlang gepest wordt in de VS de hele school overhoop schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |