Het is niet eens zo diep lees ik, 2m ofzo. Maar troebel genoeg om weinig te zien, zeker onder een kijkhoek.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Afgelegen genoeg om binnen enkele seconden kopje onder te gaan. Jaren geleden is iemand hier ook bewust het kanaal ingereden vanaf de kade. Het heeft 2 weken geduurd voordat de auto gevonden was, terwijl schepen er pal naast aanmeerden. Je ziet het gewoon niet omdat het water troebel is.
Wat denk je zelf? Natuurlijk zit hij daarinquote:Op woensdag 21 mei 2025 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerst nog ff afwachten of die vieze klootzak ook in de auto zat.
Maar heftig, dat beeld vergeet je nooit meer. Ik heb ook veel respect voor de hulpdiensten die nu ter plaatse bezig zijn.quote:
Hoe plaats jij dat verhaal van die vrienden dan, die hem op zondag gesproken hebben aan de telefoon?quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Natuurlijk zit hij daarin
Weet ik veel, ik wel dat dit soort nare dingen gebeuren. Hoe en wat maakt me niet uit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe plaats jij dat verhaal van die vrienden dan, die hem op zondag gesproken hebben aan de telefoon?
Grote kans van wel, denk ik. Maar je kan tot nu toe niet uitgaan van 100%, hoewel ik op 99,9 % inzet dat die ¤#%@%% labiel-debiele-bezopen-vader in die auto zit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop (en reken) erop dat er professionele achtervang is. Twee kinderen te water is absoluut traumatisch.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar heftig, dat beeld vergeet je nooit meer. Ik heb ook veel respect voor de hulpdiensten die nu ter plaatse bezig zijn.
Dat laat me ook maar niet los.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe plaats jij dat verhaal van die vrienden dan, die hem op zondag gesproken hebben aan de telefoon?
Het was indrukwekkend ja dat de brandweer alles schoon moest spuiten voordat de uitvaartondernemer het kon overnemen. De familie die al ingelicht was stond erbij maar net uit het zicht. Nu er kinderen bij betrokken zijn lijkt het me extra zwaar.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Maar heftig, dat beeld vergeet je nooit meer. Ik heb ook veel respect voor de hulpdiensten die nu ter plaatse bezig zijn.
Nogmaals we weten helemaal nog niet wanneer die auto het water in is gegaan. Er zal vanzelf wel meer duidelijk worden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja irritant want het klopt nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 00:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals we weten helemaal nog niet wanneer die auto het water in is gegaan. Er zal vanzelf wel meer duidelijk worden.
Het zijn geen prettige beschrijvingen, maar dit laatste is nog te doen. We moeten ook niet weglopen voor de realiteit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:55 schreef r_one het volgende:
@:ACT-F ik herhaal m'n verzoek (maar nu de eerste zin)
Fucking vieze tering lafaard. Uitschot van de bovenste plank.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Betrof het een volwassene, oke. Maar nu 2 jonge kinderen, en nog zo vers, het is (iig voor mij) even 'too much'.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zijn geen prettige beschrijvingen, maar dit laatste is nog te doen. We moeten ook niet weglopen voor de realiteit.
Totaal verknipt was die man, hij had op zijn leeftijd al opa kunnen zijn. Zo goor om wraak te nemen op zijn ex op deze manier, die vent gaf geen moer om zijn kinderen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fucking vieze tering lafaard. Uitschot van de bovenste plank.
Persoonlijk heb ik heel veel ellende gekend met de moeder van mijn kinderen wat eigenlijk een totale oorlog is/was, maar hoe fucking diep ik ook in de shit zat, er kwam geen seconde in mij op om mijn kinderen mee te sleuren in mijn ellende. Kinderen zijn onschuldig. En die zijn hier op wereld gezet door jou. Wil je uit de ellende komen? man the fuck up en zorg gvd voor je kinderen.
Ik kan hier echt pissig om worden, bah.
Sorryquote:Op woensdag 21 mei 2025 01:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Betrof het een volwassene, oke. Maar nu 2 jonge kinderen, en nog zo vers, het is (iig voor mij) even 'too much'.
Soms knapt er iets in iemands hoofd, heel triest.quote:Op woensdag 21 mei 2025 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fucking vieze tering lafaard. Uitschot van de bovenste plank.
Persoonlijk heb ik heel veel ellende gekend met de moeder van mijn kinderen wat eigenlijk een totale oorlog is/was, maar hoe fucking diep ik ook in de shit zat, er kwam geen seconde in mij op om mijn kinderen mee te sleuren in mijn ellende. Kinderen zijn onschuldig. En die zijn hier op wereld gezet door jou. Wil je uit de ellende komen? man the fuck up en zorg gvd voor je kinderen.
Ik kan hier echt pissig om worden, bah.
Of te veel en nam ze mee.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Totaal verknipt was die man, hij had op zijn leeftijd al opa kunnen zijn. Zo goor om wraak te nemen op zijn ex op deze manier, die vent gaf geen moer om zijn kinderen.
Dat snap ik en ook alle begrip voor de impact op jou, maar ik wil even niet 'zien' de beeldende beschrijving hoe 2 kinderen "op het droge worden gebracht".quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
SorryMaar het betrof toen inderdaad een oudere man die in verwarde toestand vertrok.
Daarom stuurde hij die walgelijke berichten op vrijdag na zijn ex, liet die ze de hele zaterdag achter bij Mirka. Echt pure liefde die man,quote:
Dat kan ik niet en jij ook niet. Dit gebeurt vaker, en dat snappen we niet.quote:Op woensdag 21 mei 2025 01:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op, zeg, je probeert je in een psychopaat te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |