Schandalig. Kun je ze niet allemaal even een time out geven? Dan kan ik punten scoren.quote:
bolkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schandalig. Kun je ze niet allemaal even een time out geven? Dan kan ik punten scoren.
De stoutert.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laat mijn TT met rust, vlegels
Aardappelkroketjes?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat de volgende TT gaat worden zo.
LIgt er aan wie de TS is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Wij willen meer Ambar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Nee patat.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij willen meer Ambar?
Ambar is de leukste?
"Welkom Belgische FOK!kers" om gastvrij te blijven ten opzichte van de frietzeggersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik haat jouquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij willen meer Ambar?
Ambar is de leukste?
Je vond mijn tt laatst wel super leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij willen meer Ambar?
Ambar is de leukste?
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vond mijn tt laatst wel super leuk natuurlijk.
Is goed schatteke patattekequote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vers gepatatuurde patattenpatat met patatsaus.
Bij ons in het dorp zei de snackbareigenaar altijd "Staat niet op de kaart, dus hebben we niet" als iemand om friet vroegquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond 2 uur geleden bij de frietzaak en iemand bestelde patat met mayo. Je raadt het al deze persoon kreeg een aardappel met mayo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |