waarom nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar ik wil nog niet.
Valt wel mee. Ik pak gewoon even de ebay foto's er bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet met die camera van je ook nogal wat moeite doen de onderkant te bekijken. Die AI is je gewoon aan het trollen.
Niks mee te makenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar ik wil nog niet.
Dat is cheaten!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik pak gewoon even de ebay foto's er bij.
Ok. Nog even mijn glas leegdrinken dan.quote:
Braafquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Nog even mijn glas leegdrinken dan.
de meeste mensen doen dat inderdaad elke dag weerquote:
Dit kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
de meeste mensen doen dat inderdaad elke dag weer
ohhhhquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben wel lekker aan het gamen.
kloptquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Hamka's zijn ook niet meer zoals vroeger
Slaap lekker!quote:
quote:
quote:
Nope.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het bij jullie allemaal al donker?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:45 schreef Crack_ het volgende:
De vlierbloesemsiroop is in de maak!!die bloesem is nu overal te vinden, lekker plukken
nopequote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het bij jullie allemaal al donker?
Ga je alvast trainen voor de muay thai?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Visa status is aangepast naar pending approval
morgen:quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Visa status is aangepast naar pending approval
Ja maar mijn huis is niet groot genoeg voor allemaal grote sets. En mijn bankrekening eventjes ook niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik snap dat men dat grappig vind
zelf hoef ik dat niet zo te hebben
https://www.pitfest.nl/line-up Ik kan een kaartje krijgen voor de zaterdag. Zal ik gaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren kwam hier de band Heilung voorbij. Net bij de koffie kwam die band (woonbegeleider is ook van het betere gitaarwerk) Heilung te sprake inclussief TT. Toch maar even checken....
Krijgen als in gratis??quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.pitfest.nl/line-up Ik kan een kaartje krijgen voor de zaterdag. Zal ik gaan?
Zes minuten fietsen haha. Even kijken of er nog leuke mensen gaan die ik ken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Krijgen als in gratis??
Dan zou ik zeker gaan ja
vrijdag weer salaris+ vakantiegeldquote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar mijn huis is niet groot genoeg voor allemaal grote sets. En mijn bankrekening eventjes ook niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?Dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Muilkorven dat beest.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Begint ook wel traditie te worden dat een kuthond hier ergens in de buurt continu gaat zitten blaffen richting het einde van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |