Schandalig. Kun je ze niet allemaal even een time out geven? Dan kan ik punten scoren.quote:
bolkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schandalig. Kun je ze niet allemaal even een time out geven? Dan kan ik punten scoren.
De stoutert.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laat mijn TT met rust, vlegels
Aardappelkroketjes?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat de volgende TT gaat worden zo.
LIgt er aan wie de TS is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Wij willen meer Ambar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Nee patat.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij willen meer Ambar?
Ambar is de leukste?
"Welkom Belgische FOK!kers" om gastvrij te blijven ten opzichte van de frietzeggersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik haat jouquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij willen meer Ambar?
Ambar is de leukste?
Je vond mijn tt laatst wel super leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij willen meer Ambar?
Ambar is de leukste?
Uiteraardquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vond mijn tt laatst wel super leuk natuurlijk.
Is goed schatteke patattekequote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vers gepatatuurde patattenpatat met patatsaus.
Bij ons in het dorp zei de snackbareigenaar altijd "Staat niet op de kaart, dus hebben we niet" als iemand om friet vroegquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond 2 uur geleden bij de frietzaak en iemand bestelde patat met mayo. Je raadt het al deze persoon kreeg een aardappel met mayo.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp zei de snackbareigenaar altijd "Staat niet op de kaart, dus hebben we niet" als iemand om friet vroeg.
Het kan ietwat overdreven zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zeg het ze Dotje!quote:
maar geen frietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Verstegen kruiden is neutraal in deze discussie en heeft kruiden voor patat & frites
*stuurt warmtequote:
Mag dit ook bij aardappelkroketjes?quote:
nee daarvoor hebben ze aardappelkruidenquote:
Hoe durven ze.quote:
Ohquote:
Jaquote:
wat is dit voor onzin?? wat is er mis met zout en zelf wat gezelligs met kruiden doen? Dit is alles wat er mis is met de huidige maatschappij!quote:
Erpel.quote:
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit de koelkastdeur wel goed dicht dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |