SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
knipDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:56 schreef devzero het volgende:
Mensen die niet van knuffelen houden zijn natuurlijk ook gewoon welkomDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oh is fok weer stuk ?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel snel want mobiel lukt het niet naar een vorig topic te gaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die is al een tijdje dood inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebben![]()
![]()
Dat was fake news.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebbenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
zHet was een andere Ruud niet knuffel ruud bleek achterafquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb al gepoetst, wat wil je nog meer van me behalve mijn goddelijke lichaam en sprankelende innerlijk?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al gepoetst, wat wil je nog meer van me behalve mijn goddelijke lichaam en sprankelende innerlijk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan mag je wel lui wezen jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al gepoetst, wat wil je nog meer van me behalve mijn goddelijke lichaam en sprankelende innerlijk?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebben
https://www.omroepbrabant(...)at-je-niet-gek-maken![]()
Watquote:Dank je.quote:Zo lief deze vrouw.
Hij leeftquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zHet was een andere Ruud niet knuffel ruud bleek achteraf![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maily!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Hoezo niet?
https://www.omroepbrabant(...)at-je-niet-gek-maken
Gister was er ook al een discussie dat het niet om hem ging en later weer wel. Iets met achternaam.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Een naamgenoot is in 2022 overleden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:05 schreef drakin het volgende:
Gister was er ook al een discussie dat het niet om hem ging en later weer wel. Iets met achternaam.![]()
Waar ga ik lekker mee?quote:
Datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja zoiets bestaat bij sommige mensenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
HoiiEn jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf![]()
Helloquote:
quote:
Hey Mailyquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Knuffelen is niet mijn ding maar voor jullie maak ik een uitzondering.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ben ik wel jou nummer 1?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaaaaaaaaa datquote:
![]()
GG bolk
Dus dit was een verloren dag voor je, door vrij nutteloze vergaderingen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja ht eerste ging over veerkrachtige wijken, maar dan in Apeldoorn, daar heb i k geen reet aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus dit was een verloren dag, door vrij nutteloze vergaderingen.
Wel een mooi opgezet iets ,maar vraag mij af of er in de praktijk wat van terecht komt. Moest nog aan aeque denken door zijn problemen met zijn buren.
Het tweede gedeelte was over toewijzen van huurders van een nog te bouwen apartement
Wij willen dat graag voor 55+ en jongeren vanaf 21 tot 27 jaar en graag voor de inwoners van Warnsveld. Door middel van doorstroming moet dat haalbaar zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die ene was toch beter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dochterlief geluk gehad, vlak bij haar werk haar auto stond precies er tegenover
https://www.destentor.nl/(...)derde-auto~a768c758/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, meer buren die met elkaar omgaan, elkaar helpen, overlast voorkomen door met mensen in gesprek te gaan.quote:
Mensen met een rugzakje begeleiden en ook na 17 uur zorgen dat iemand bereikbaar is mochten er problemen zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jongeren zijn hier nou exact de oorzaak van overlast op verschillende plekken van het complex. Ik zou moeten doorstromen maar kan dat om financiële reden niet. Dan zit je pas helemaal klem terwijl ik prima tussen de 55+ kan want toch geen gezin en geen overlast.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ht eerste ging over veerkrachtige wijken, maar dan in Apeldoorn, daar heb i k geen reet aan.
Wel een mooi opgezet iets ,maar vraag mij af of er in de praktijk wat van terecht komt. Moest nog aan aeque denken door zijn problemen met zijn buren.
Het tweede gedeelte was over toewijzen van huurders van een nog te bouwen apartement
Wij willen dat graag voor 55+ en jongeren vanaf 21 tot 27 jaar en graag voor de inwoners van Warnsveld. Door middel van doorstroming moet dat haalbaar zijnOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah, op die manier. Ik krijg er een zweverige gevoel bij, bij zulke termen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, meer buren die met elkaar omgaan, elkaar helpen, overlast voorkomen door met mensen in gesprek te gaan.
Mensen met een rugzakje begeleiden en ook na 17 uur zorgen dat iemand bereikbaar is mochten er problemen zijnHow can I make this topic about me?![]()
Statushouders, mensen uit de GGZ wereld, mensen met geestelijke problemen die in woonwijken komen wonen. De "normale' huurder mag hier niet de dupe van worden, dus moet er meer gedaan worden om de mensen te intregeren in wijken en dat ze aangesproken worden bij overlast Komt heel wat bij kijken en is ook veel breder dan ik nu hier noemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is een enorme aanpak. En het kan ook makkelijk fout gaan, en dan heb je overlastgevende mensen waar je niet 1-2-3 vanaf komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Statushouders, mensen uit de GGZ wereld, mensen met geestelijke problemen die in woonwijken komen wonen. De "normale' huurder mag hier niet de dupe van worden, dus moet er meer gedaan worden om de mensen te intregeren in wijken en dat ze aangesproken worden bij overlast Komt heel wat bij kijken en is ook veel breder dan ik nu hier noemHow can I make this topic about me?![]()
Dat doorstromen doe ze vaak als je in een grote woning zit waar een gezin in kan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jongeren zijn hier nou exact de oorzaak van overlast op verschillende plekken van het complex. Ik zou moeten doorstromen maar kan dat om financiële reden niet. Dan zit je pas helemaal klem terwijl ik prima tussen de 55+ kan want toch geen gezin en geen overlast.
Hebben ze bij jou cooperatie geen veerkrachtige wijken moet je eens informeren. Werken samen met de wijkagent een sociaal werken en mensen van de cooperatie, de gemeente en nog watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is echt heel lastig, ik moet zeggen het klonk allemaal mooi. Maar ik heb er mijn twijfels bij. Je kan buren niet verplichten om samen koffie te laten drinken zodat men elkaar leert kennen. We leven niet meer in de jaren 70 dat iedereen leuk met de buren omgingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is een enorme aanpak. En het kan ook makkelijk fout gaan, en dan heb je overlastgevende mensen waar je niet 1-2-3 vanaf komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze coöperatie en vooruitstrevend werken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doorstromen doe ze vaak als je in een grote woning zit waar een gezin in kan.
Hebben ze bij jou cooperatie geen veerkrachtige wijken moet je eens informeren. Werken samen met de wijkagent een sociaal werken en mensen van de cooperatie, de gemeente en nog watDat kennen ze niet.
Die eerste groep moet je gewoon een andere status gevenz werkt veel beter. Verder heb ik er geen hekel aan gekregen hoor, lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
Statushouders, mensen uit de GGZ wereld, mensen met geestelijke problemen die in woonwijken komen wonen. De "normale' huurder mag hier niet de dupe van worden, dus moet er meer gedaan worden om de mensen te intregeren in wijken en dat ze aangesproken worden bij overlast Komt heel wat bij kijken en is ook veel breder dan ik nu hier noem
![]()
Ja jammer dat ik daar niet in de huurdersorganisatie zit, anders had ik je wel geholpen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Deze coöperatie en vooruitstrevend werken.Dat kennen ze niet.
[..]
Die eerste groep moet je gewoon een andere status gevenz werkt veel beter. Verder heb ik er geen hekel aan gekregen hoor, lijkt maar zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
![]()
nog ff werkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Sta je nog steeds te poffen?quote:
quote:
![]()
quote:
Onze poffertjes bakker. Hem kennende zijn het kant en klaren die hij opwarmt in de ping 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onze poffertjes bakker. Hem kennende zijn het kant en klaren die hij opwarmt in de ping 🤣
Ik denk dat hij ook magnetron koffie drinkt stiekem.
quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onze poffertjes bakker. Hem kennende zijn het kant en klaren die hij opwarmt in de ping 🤣
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:06 schreef aeque het volgende:
Ik denk dat hij ook magnetron koffie drinkt stiekem.
quote:Don't follow me. I am lost too
Ja dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Poffertjes van Janquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
Welke Jan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn mond en 1 hand zijn druk bezig met naar binnen proppen. Daarom de smileys.
![]()
Hier zonet weer voor 1,5 week boodschappen gehaald en er een nier voor gedoneerd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
A dat is hetquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:07 schreef aeque het volgende:
![]()
Een nier gedoneerd?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Hier zonet weer voor 1,5 week boodschappen gehaald en er een nier voor gedoneerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:07 schreef aeque het volgende:
![]()
A dus toch de kant en klare.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
https://www.jan.eu/pannenkoeken-poffertjes-en-pancakes/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was het zo duur?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjesquote:
Ja en dan heb ik geeneens bastognekoeken gekocht. Kun je nagaan.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Paulquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik geeneens bastognekoeken gekocht. Kun je nagaan.
quote:
Die zijn bij AH wel in de aanbiedingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik geeneens bastognekoeken gekocht. Kun je nagaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
nou nog 1 keer
Ja voor mij ben je GG pingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja dat snap ik. Was ook meer slenteren bij IKEA zeker. Dat is vermoeiendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee toen had ik 6000 nog wat. Heb net een ommetje gemaaktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat haal je al snel, als je door de IKEA heen moet...![]()
3km"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoiquote:
Dit heb ik niet gehoord uit zelfbescherming. Probeer te minderen en ben nu 9 dagen clean.quote:
Maar ondertussen wel een cervelaatworst voor bijna 5 euro kopen die ik dan vanavond in een slecht moment weer in plakjes snij en bijna helemaal opeet
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hhoe is het met Paul?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jonguhquote:
Nu even op de bank zitten met de voetjes van de vloer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee toen had ik 6000 nog wat. Heb net een ommetje gemaakt
3km
Van de ene zonde naar de andere zonde 🤣quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gehoord uit zelfbescherming. Probeer te minderen en ben nu 9 dagen clean.
Maar ondertussen wel een cervelaatworst voor bijna 5 euro kopen die ik dan vanavond in een slecht moment weer in plakjes snij en bijna helemaal opeetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee was lekker rustig en sommige gedeeltes loop je ook zo doorquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Was ook meer slenteren bij IKEA zeker. Dat is vermoeiend"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nog seks gehad?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed hoor, heb wilma gezien afgelopen weekend hee
#dtvDon't follow me. I am lost too
O leuk alles goed met haar? Leuk dat jullie nog contact hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed hoor, heb wilma gezien afgelopen weekend heeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thats mequote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de ene zonde naar de andere zonde 🤣
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Om bij het restaurant halverwege even te pauzeren voor een heerlijk taartje.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee toen had ik 6000 nog wat. Heb net een ommetje gemaakt
3km
[..]
Nee was lekker rustig en sommige gedeeltes loop je ook zo door![]()
Ben je geslaagd?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee was lekker rustig en sommige gedeeltes loop je ook zo doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuin deel 1 klaar. tuinpad en terras verwijderd, nieuw tuinpad aangelegd. Morgen de vlondertegels plaatsen en hopelijk het gras leggen. Met nog wat meer geluk ook de loungeset in elkaar zetten en plaatsenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Met een kopje theequote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu even op de bank zitten met de voetjes van de vloer.
Bastognes zijn goedkoper ☺️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Yes, ook daar was het rustig gelukkigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om bij het restaurant halverwege even te pauzeren voor een heerlijk taartje.![]()
Alles goed hier?Don't follow me. I am lost too
Vlot gedaan. Dat had je ook voor de tijd kunnen doen. Dan had je nu de vlonders er in gehadquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:14 schreef _UserName_ het volgende:
Tuin deel 1 klaar. tuinpad en terras verwijderd, nieuw tuinpad aangelegd. Morgen de vlondertegels plaatsen en hopelijk het gras leggen. Met nog wat meer geluk ook de loungeset in elkaar zetten en plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En dat was?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier niet zo.quote:Don't follow me. I am lost too
Sowieso rustig op FOK.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Het is tegenwoordig enorm rustig.Don't follow me. I am lost too
![]()
Vlotte dame die Lovelyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker stappen.Don't follow me. I am lost too
![]()
Dekbed dekbedovertrek hoeslaken twee lades en een vaasjequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
2 lades?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dekbed dekbedovertrek hoeslaken twee lades en een vaasjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou de tuin 1 juni doen met mijn zwager en zag vandaag pas dat het zaterdag tot aan minimaal 2 juni regent. Als je alles van tevoren weet is het leven wel heel makkelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vlot gedaan. Dat had je ook voor de tijd kunnen doen. Dan had je nu de vlonders er in gehadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Prettige avond verder...Don't follow me. I am lost too
En heb de vlondertegels vandaag pas binnen gehad, ga niet voor onbepaalde tijd in een zandbak zitten natuurlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
A zo. Dan heb je het nu alleen gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou de tuin 1 juni doen met mijn zwager en zag vandaag pas dat het zaterdag tot aan minimaal 2 juni regent. Als je alles van tevoren weet is het leven wel heel makkelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ook leuk zijn 🤣quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
En heb de vlondertegels vandaag pas binnen gehad, ga niet voor onbepaalde tijd in een zandbak zitten natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De planten versie of de bier versie?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dekbed dekbedovertrek hoeslaken twee lades en een vaasje
Arme Jyskequote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:18 schreef _UserName_ het volgende:
En heb de vlondertegels vandaag pas binnen gehad, ga niet voor onbepaalde tijd in een zandbak zitten natuurlijk
Voor bloemen.. ik had nep bloemetje gezien maar leek niet zo in het vaasjequote:
Stress.quote:Don't follow me. I am lost too
Mag niet eens in de zandbak spelen 😳quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lego bloemen kopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor bloemen.. ik had nep bloemetje gezien maar leek niet zo in het vaasje
ja gaat goed hee, alleen is ze aan het daten met ze zegt een directeur van IT-bedrijf #rijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk alles goed met haar? Leuk dat jullie nog contact hebben
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is niet goed.. hopelijk is het snel weer wegquote:
Ah nice!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KW, Ik dacht net aan je. Lego bloemen, werd net genoemd.
Heb wat mooie setjes op de kop getikt. Echte LEGO![]()
![]()
Je roept 1 keer lego en hij is er als de kippen bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
KW, Ik dacht net aan je. Lego bloemen, werd net genoemd.
Wat is geen echte lego? Duplo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah nice!
Heb wat mooie setjes op de kop getikt. Echte LEGO![]()
Hoop ik ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet goed.. hopelijk is het snel weer wegDon't follow me. I am lost too
Ik open een knuffel slowchat en je bent gewoon de 2de poster in deze nieuwe reeksquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Je roept 1 keer lego en hij is er als de kippen bij.![]()
![]()
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Passen de blokjes dan net iets minder goed op elkaar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ali Express LEGO. Zo'n beetje alles wat ik heb op het moment![]()
*3equote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik open een knuffel slowchat en je bent gewoon de 2de poster in deze nieuwe reeks
Nope, enige verschil is dat er geen LEGO merkje op de nopjes staatquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Passen de blokjes dan net iets minder goed op elkaar?
Maar ik heb zo'n beetje alle leuke sets van Ali al gekocht. Dus nu ben ik aangewezen op echte LEGO.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.@Lovely denkt nu, uitdaging aangenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O wist niet dat je die los kon kopenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trek de portemonnee dan maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, enige verschil is dat er geen LEGO merkje op de nopjes staat
Maar ik heb zo'n beetje alle leuke sets van Ali al gekocht. Dus nu ben ik aangewezen op echte LEGO.
O. Hoe vind je dat?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:21 schreef Paul het volgende:
[..]
ja gaat goed hee, alleen is ze aan het daten met ze zegt een directeur van IT-bedrijf #rijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
@:Lovely denkt nu, uitdaging aangenomenBeetje blauw wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
Die "nep" lego is waarschijnlijk een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, enige verschil is dat er geen LEGO merkje op de nopjes staat
Maar ik heb zo'n beetje alle leuke sets van Ali al gekocht. Dus nu ben ik aangewezen op echte LEGO.![]()
Hey KWquote:
Alles kan.Don't follow me. I am lost too
Ben bezig met in- en verkoop.quote:
Ga morgen een setje ophalen voor 7,50 euro. Die kan ik kwijt voor 17,50. Zo probeer ik een beetje geld te maken om setjes te kopen. Plus dat ik voor tweedehands ga. Maar ja, blijft prijzig allemaal.![]()
1/5e van de prijs van LEGO. Verder is het een exacte kopie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Die "nep" lego is waarschijnlijk een stuk goedkoper![]()
[..]
@:Lovely denkt nu, uitdaging aangenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij, Drakin en ik. Ik tel er toch echt 3.quote:
HaHad je er vanmorgen een gegevenquote:
Oh verhipquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:28 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jij, Drakin en ik. Ik tel er toch echt 3.Ik had drakin overgeslagen
![]()
![]()
Is ook logisch. Maar daaarom kan je het welquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
tsja logisch dat ze niet vrijgezel blijft
Kudt vindenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
valt mee, wilde zelf ook toen uitmaken dusquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook logisch. Maar daaarom kan je het wel
Kust vindenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Misschien iets te hardquote:
Gaat het een beetje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oké gelukkig maar. En jij hebt nog niets op het oogquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:30 schreef Paul het volgende:
[..]
valt mee, wilde zelf ook toen uitmaken dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ik iets voor je doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet me te vinden hè. 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.Maar niet alles wil rekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel heel strak danquote:
Dat vaasje he.
[..]
@:Lovely denkt nu, uitdaging aangenomenJezus wat een dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag mij wel af of zoiets echt pastquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Was grootste die ik kon vinden (zonder een echt persoon eraan)
Siswet vindt hem waarschijnlijk te klein.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Was grootste die ik kon vinden (zonder een echt persoon eraan)Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wat moet aeque met zo'n dingquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is eerder of @:aeque daarna nog kan lopen
Ik vind er net een van bijna een meter en weegt 22 kilo.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is eerder of @:aeque daarna nog kan lopenZe is zo lekker naïef en onschuldig.quote:
.jij wil zo'n ding wel in je poeperdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ze is zo lekker naïef en onschuldig.![]()
Dat was wel de grap jaquote:
Of wij zijn gewoon iets te perversquote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ze is zo lekker naïef en onschuldig.Wat eigenlijk wel waar is
![]()
![]()
Dat was de reactie opquote:quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe durf jequote:
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoihoiquote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Ik? Totaal niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Of wij zijn gewoon iets te perversWat eigenlijk wel waar is
Jij zou niet durven hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Klopt, ik heb geen historische data betreft users die in bepaalde rondes niet meededen. Het zou te achterhalen kunnen zijn door de einde maand scores gepost door monitor te vergelijken met de scores die de tool genereert, als iemand dan niet voorkomt in de post van monitor maar wel in de tool dan heeft diegene niet meegedaan die ronde en dat kan dan weer per ronde worden opgeslagen in een tabel.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Een van de dingen die bondage niet bijhoudt is wanneer iemand wel of niet in de stats staat; dat is eigenlijk ook te veel werk en het gaat maar om een paar users, bv haags en aloa. Maar als je naar die link in de OP gaat en per maand kijkt wie de "winnaar" was, dan zie je dat haags meer dan een jaar op een rij telkens op 1 staat. Maar dat is niet zo in de officiële lijst van winnaars omdat hij een hele tijd niet meetelde.
Achteraf is het dus lastig om te bepalen wie welke maand gewonnen heeft. Dus ook al heb je alle topics opgeslagen op je computer, als je niet weet wie welke maand wel of niet meedeed, dan weet je eigenlijk niets. Want in december 2017 won Dr.Mikey, maar die DTS stats pagina laat haags zien als winnaar. Maar de maand ervoor had haags wel gewonnen, want toen telde hij nog mee
Een simpele tabel met daarin het ID van de ronde en de id's van de users die niet meededen is voldoende, dan kan er in de tool een optie komen welke aangezet kan worden om de scores te laten zien zoals ze in dit topic zijn gepost.
Meeste werk is een script schijven welke ieder eind van de maand de namen uit de post van Monitor haalt en de tabel vult. De tool aanpassen is zo gedaan. Misschien leuk voor als ik me een keer verveel.![]()
Nou inderdaad! Ben blij dat jij mij zo goed kent!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hey Bondage 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alohaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen historische data betreft users die in bepaalde rondes niet meededen. Het zou te achterhalen kunnen zijn door de einde maand scores gepost door monitor te vergelijken met de scores die de tool genereert, als iemand dan niet voorkomt in de post van monitor maar wel in de tool dan heeft diegene niet meegedaan die ronde en dat kan dan weer per ronde worden opgeslagen in een tabel. Een simpele tabel met daarin het ID van de ronde en de id's van de users die niet meededen is voldoende, dan kan er in de tool een optie komen welke aangezet kan worden om de scores te laten zien zoals ze in dit topic zijn gepost.
Meeste werk is een script schijven welke ieder eind van de maand de namen uit de post van Monitor haalt en de tabel vult. De tool aanpassen is zo gedaan. Misschien leuk voor als ik me een keer verveel.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Ben blij dat jij mij zo goed kent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hard to getSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Zeg dat wel.quote:Don't follow me. I am lost too
Best wel jaquote:
Purno de PurnoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Koud badje voor je voeten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij gaat altijd vroeg.quote:
The Summer is Magic
Ik wel.quote:
Niet te vroeg maar..Don't follow me. I am lost too
LuvstruckDon't follow me. I am lost too
Zag love van de week nog laat posten. Ook niet gewend van haarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
Een echte voetmassage op de drukpunten vind ik niet fijn. Gewoon iemand die wrijft welquote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn ja of een voet massageWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik slaap meestal ook pas na 22:30quote:Op dinsdag 20 mei 2025 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag love van de week nog laat posten. Ook niet gewend van haar
Alleen van de week iets later
Even naar de film gegaan, heb ik de hele zaal voor mezelf
@loveyoulongtime het gaat weer over voeten hoor
![]()
![]()
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: