SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
knipDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:56 schreef devzero het volgende:
Mensen die niet van knuffelen houden zijn natuurlijk ook gewoon welkomDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oh is fok weer stuk ?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel snel want mobiel lukt het niet naar een vorig topic te gaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die is al een tijdje dood inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebben![]()
![]()
Dat was fake news.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebbenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
zHet was een andere Ruud niet knuffel ruud bleek achterafquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb al gepoetst, wat wil je nog meer van me behalve mijn goddelijke lichaam en sprankelende innerlijk?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al gepoetst, wat wil je nog meer van me behalve mijn goddelijke lichaam en sprankelende innerlijk?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan mag je wel lui wezen jaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb al gepoetst, wat wil je nog meer van me behalve mijn goddelijke lichaam en sprankelende innerlijk?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Knuffelen met Ruud gaat niet meer of je moet rare hobbys hebben
https://www.omroepbrabant(...)at-je-niet-gek-maken![]()
Watquote:Dank je.quote:Zo lief deze vrouw.
Hij leeftquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zHet was een andere Ruud niet knuffel ruud bleek achteraf![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maily!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Hoezo niet?
https://www.omroepbrabant(...)at-je-niet-gek-maken
Gister was er ook al een discussie dat het niet om hem ging en later weer wel. Iets met achternaam.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Een naamgenoot is in 2022 overleden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:05 schreef drakin het volgende:
Gister was er ook al een discussie dat het niet om hem ging en later weer wel. Iets met achternaam.![]()
Waar ga ik lekker mee?quote:
Datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja zoiets bestaat bij sommige mensenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
HoiiEn jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf![]()
Helloquote:
quote:
Hey Mailyquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Knuffelen is niet mijn ding maar voor jullie maak ik een uitzondering.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ben ik wel jou nummer 1?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaaaaaaaaa datquote:
![]()
GG bolk
Dus dit was een verloren dag voor je, door vrij nutteloze vergaderingen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja ht eerste ging over veerkrachtige wijken, maar dan in Apeldoorn, daar heb i k geen reet aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus dit was een verloren dag, door vrij nutteloze vergaderingen.
Wel een mooi opgezet iets ,maar vraag mij af of er in de praktijk wat van terecht komt. Moest nog aan aeque denken door zijn problemen met zijn buren.
Het tweede gedeelte was over toewijzen van huurders van een nog te bouwen apartement
Wij willen dat graag voor 55+ en jongeren vanaf 21 tot 27 jaar en graag voor de inwoners van Warnsveld. Door middel van doorstroming moet dat haalbaar zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: