Doping uitgewerkt?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:15 schreef hhh38 het volgende:
GriekGod.
Wat gebeurt daar ineens bij Sinner?
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja Hans, ik kijk ook. Staat ‘m goed te raken. Net als die Russische straks.
Lijkt mee te vallenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag regenachtig dagje op komst. Kunnen ze niet tegen de profs.
Wel weer tegen Zverev in de vierde ronde, stukje trauma. Dan moet De Jong hem er maar uit knikkeren in de volgende rondequote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Voor Griekspoor lijkt het eindelijk eens een keer mee te zitten, al heeft ie natuurlijk nooit zomaar gewonnen. 2e rond Diallo en een 3e ronde tegen Shevchenko of Quinn (Dimitrov ligt er ook al uit)
Griekspoor - Shevchenko zou qua juice-gehalte wel een geniale pot zijn met Potapova op de tribune
Draper is voor mijn gevoel ook wel met een behoorlijke flukereeks bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef Alpha0 het volgende:
Ik zie dat de Jong vorig jaar van Draper heeft gewonnen in de 1e ronde, WTF!!??!!
Wanneer danquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:46 schreef H.Vviv het volgende:
En dat gaat snel een opgave worden van Monfils
Klopt, vandaag de 2e ronde bij de onderste helft van het schemaquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:10 schreef TheVulture het volgende:
Geen Griekspoor vandaag? Of kijk ik verkeerd....
Yes, ik vind 'm fijn... je hebt toegang tot alle banen en alle potjesquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:03 schreef yvonne het volgende:
Heeft iemand de HBO sport ad on? Geeft dat cht meerwaarde?
Ah mooi dank je.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yes, ik vind 'm fijn... je hebt toegang tot alle banen en alle potjes
Vandaag niet zoveel, regen op de buitenbanenquote:Op woensdag 28 mei 2025 13:03 schreef yvonne het volgende:
Heeft iemand de HBO sport ad on? Geeft dat cht meerwaarde?
XL game of betje gezet?quote:
BHAHAHAA.quote:
En dan zijn er mensen die best of five willen afschaffen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vet graveltennis bij Fucsovics - Paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |