Dit is wel echt hardcore ziek zijn man, wtfquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:48 schreef marc0871 het volgende:
Ik maak dan gerust maar 3 van de 36 uur bewust mee.
Da ge 't wette 🤒quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit is wel echt hardcore ziek zijn man, wtf
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt toch nergens dat ie zelf ziek is, hij schetst een scenario?
dikke bigquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:16 schreef SuperNeger het volgende:
Ligt aan de soort ziek. Alcohol/voedselvergiftiging en ik eet bijna niks. Griep ziek en dan hou ik juist van vet ongezond eten of zo.
Valt best mee maar inderdaad als ik ziek ben met griep ben ik soms echt aan het bunkeren. Weet nog wel dat ik toen in 2020 voor het eerst corona had en moest toen per se naar de mac of zo en later op de dag ook nog naar de KFC gegaan. Wist niet dat dat een bijwerking was van ziek zijn om een vreetkick te krijgenquote:
Witte rijst met boter, suiker en kaneel?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:45 schreef summer2bird het volgende:
Mijn go-to als ik erg last heb van mijn buik is meestal witte rijst met boter en suiker. Soms ook een beetje kaneel.
Een jeugd dingetje.
Tis een jeugd dingetje. Ik was als kind een zeer moeilijke eter. Raakte al snel overprikkeld bij veel soorten eten en moest dan ook vaak kokhalzen en overgeven bij ingewikkelde structuren enzo in het eten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Witte rijst met boter, suiker en kaneel?
Die laatste 3 ja, snap ik geheel maar die witte rijst niet.
Prachtig die nuanceverschillen.
Rijst, licht verteerbaar en perfect als je last van je buik hebt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:48 schreef marc0871 het volgende:
Niks.
Als ik echt ziek ben, lig ik te klappertanden van de koorts onder dubbel dek, terwijl ik de hitte van mijn lijf (39+ºC) voel terugkaatsen van de dekens. Dan wil ik alleen maar slapen.
Hooguit eruit voor de wc of om wat te drinken.
Ik maak dan gerust maar 3 van de 36 uur bewust mee.
Als ik dan weer trek begin te krijgen, weet ik dat het ergste voorbij is
Eens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 19:47 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dit.![]()
Ik weet dat het foute boel is als mijn haar, tanden en huid zeer doen. Dan volgt binnen een halve dag forse koorts met alles erop er eraan. Eten is dan wel het laatste waar ik aan denk.
Ouderwets voer wat ik vroeger bij mijn oma kreeg. Dikke riest met krent'n en rozien'n.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel idd. Lichtverteerbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rijst, licht verteerbaar en perfect als je last van je buik hebt.![]()
Als ik een keer rijst over heb, eet ik een bodempje rijst + stroop + klontje boter. At m'n vader vroeger in het leger, zodoende als kind al mee begonnen.Eventueel een klein scheutje koude melk erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |