SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Nee, daar word ik misselijk van.quote:
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.quote:
Hopelijk valt het mee. Ik bedoel, ze heeft in de ene arm überhaupt geen ader te pakken gekregenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef aeque het volgende: [..] En het is nog niet helemaal weg. Nu al 11 dagen geleden.
Maar misschien is het bij de arm iets anders.
in het plastic verpakkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk in Londen geweest en wilt nu de Britse lookZe wil voor de Schotse Eddingburgh look gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je zo'n stapel cash dat je er een beeldscherm van kon kopen
Kan dat?quote:
Waarom zou ik dat verzinnen?quote:
Dat zeg ik niet, ik had er alleen niet eerder van gehoord.quote:
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?
Ik maak statement a, je vraagt of statement a kan, dan trek je me toch in twijfel?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik had er alleen niet eerder van gehoord.
de kassamiepen van vandaag de dag kunnen dan idd niet afrekenen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.
Ja mevrouw, gaat u er maar onder liggenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was 37 voor kleuren en harsen. Ze hadden ook meer dingen, zoals lamineren ofzo, maar dat was een stuk duurder en klonk eng.
die ondernemende jongeman die dan de supermarkt geplunderd heeft zal vast wel cash aannemenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan dan toch niks kopen want dan ligt het elektriciteitsnet plat. Geen kassa die werkt.
Zo'n verkoper op de hoek.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Verkeerde account @Nattekatquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen moet toch een stapel cash hebben voor als trump en putin de banken plat leggen?
Protip: niet de vendor kapotschieten. Ze respawnen niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n verkoper op de hoek.
[ afbeelding ]
jeetje, wat heb ik jou ooit misdaan?quote:
Ja ok, deze was misschien wat te gemeenquote:
Niet?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
ja heuj iedereen mag gewoon doorpraten... het is niet alsof gianni en ltvdk nu rollebollend door het hele topic gaan ofzo...
MI
haren die uit elkaars hoofd worden getrokken
jij hebt mijn hoofd nog nooit gezienquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:59 schreef Nizno het volgende:
ja heuj iedereen mag gewoon doorpraten... het is niet alsof gianni en ltvdk nu rollebollend door het hele topic gaan ofzo...
MI
haren die uit elkaars hoofd worden getrokken
terug slaan met een hamerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Ik had mijn raam open en via Teams een overleg en net op dat moment vond iemand het nodig om te gaan hameren.![]()
nee klopt. helemaal glimmend kaal zeker?quote:
gewoon zijn microfoon mutenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Handig. Ik had mijn raam open en via Teams een overleg en net op dat moment vond iemand het nodig om te gaan hameren.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelijk op de slooplijst gezet nadat ja er bent geweest?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Oef, hotel van Londen is afgeschreven. Au.
Heb er flink huisgehouden, vooral in de badkamerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk op de slooplijst gezet nadat ja er bent geweest?
Ik las dit even anders en dacht dat het hele hotel afgeschreven was.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Kan je daar niet met een tentje wildkamperen in het park?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Even een leiding in de muur gefreesd voor een usb laadcontact naast het bed?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er flink huisgehouden, vooral in de badkamer
Graag ook even voor bij mij thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even een leiding in de muur gefreesd voor een usb laadcontact naast het bed?
Das een heel end frezen vanaf Londen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Graag ook even voor bij mij thuis
Vonden ze vast grappig om te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die fake tips hebben gedeeld bij het onderzoek naar de vermiste kinderen
Meteen 6 maanden opsluiten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Blijkbaar zijn er mensen die fake tips hebben gedeeld bij het onderzoek naar de vermiste kinderen
ja hoe is het met die kindjes eigenlijk? heb er niet meer veel over gelezen behalve sporen ergens in Groningen polder?quote:
Kan ik gelijk een soort van loopband installeren voor boekenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das een heel end frezen vanaf Londen.
Er kunnen best 12 mensen op 1 cel.quote:
Van die vacuüm buizenpost van Waterstones naar Wageningen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik gelijk een soort van loopband installeren voor boeken
Je doet net alsof het niet al meermaals gedaan is. Door vaders en moeders.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:42 schreef kree het volgende:
denken jullie zou een vader dat doen, ze om het leven brengen enzo?
That's what dreams are made ofquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van die vacuüm buizenpost van Waterstones naar Wageningen.
nouja ik kan het me sowieso nooit voorstellen. maar idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je doet net alsof het niet al meermaals gedaan is. Door vaders en moeders.
Ja hoe triest het ook is het is niet iets nieuws.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je doet net alsof het niet al meermaals gedaan is. Door vaders en moeders.
Ja dat is niet iets nieuws. Helaas.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:42 schreef kree het volgende:
denken jullie zou een vader dat doen, ze om het leven brengen enzo?
ik kreeg al kriebels toen ze begonnen over sporen nl,. want hoezo waarom kinderen daar?
ik kan er niet bij hoor als vader? dan moet je aardig van het padje zijn wel ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoe triest het ook is het is niet iets nieuws.
Bandensporen alsof er een auto in het water gereden is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik kan het me sowieso nooit voorstellen. maar idd.
maar het rare is. ze vonden sporen ergens in de fucking hel nowhere ofzo midden in een weiland? wat voor sporen en waarom zouden kinderen van net nog geen 10 gemiddeld daar zijn?
raar verhaal.
Joh.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan er niet bij hoor als vader? dan moet je aardig van het padje zijn wel ofzo?
Nee je moet er 's nachts uitquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je daar niet met een tentje wildkamperen in het park?
Volgens mij kijk of lees je nooit true crime dingen als ik dit zo lees.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:51 schreef kree het volgende:
vindt t maar raar verhaal, soort van ontvoering kan ik me nog voorstellen. wie weet gebroken gezin en kinderen bij ma en pa wil ze ook zoiets.
jawel maar ga nog even uit van het meest positieve. ik zou het erg vinden nl als die kindjes dood zijn. of gevonden daar in weiland in Groningen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij kijk of lees je nooit true crime dingen als ik dit zo lees.
De pijplijn van geen fuck weten van dingen rechtstreeks naar conspiracy theorieën.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:52 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar ga nog even uit van het meest positieve. ik zou het erg vinden nl als die kindjes dood zijn. of gevonden daar in weiland in Groningen.
bedoel ook echt, hoe de hell, met al die ANPR camera's. auto niet kunnen traceren?
no fucking way ik kom er op 10km al 3 tegen die dat doen.
en dan nog telefoon? neem aan die konden ze ook traceren?
ze weten wel meer politie, alleen vertellen ze ons niet
Ruben en Julian zijn gisteren twaalf jaar geleden gevonden. Ook per toeval door een voetganger.. want vader had ze goed verstopt. Uch zo ziek.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
Dat was toch ook met die 2 jonge jochies een paar jaar geleden?
Arme kindjes
mark mijn words maar, kinderen allang al dood gevonden. politie doet geen uitspraak, pa op de vlucht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De pijplijn van geen fuck weten van dingen rechtstreeks naar conspiracy theorieën.
doe dit maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
mark mijn words maar, kinderen allang al dood gevonden. politie doet geen uitspraak, pa op de vlucht.
Is dat alweer 12 jaar geleden?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ruben en Julian zijn gisteren twaalf jaar geleden gevonden. Ook per toeval door een voetganger.. want vader had ze goed verstopt. Uch zo ziek.
naja tis beetje hard weet ik, maar wel wat ik denk. laten we hopen van niet trouwens.houquote:
Waarom doe je dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
mark mijn words maar, kinderen allang al dood gevonden. politie doet geen uitspraak, pa op de vlucht.
Ja heel toevallig las ik er vorige week wat weer over of deze week.quote:
Ja dat was gister in deze KSCquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heel toevallig las ik er vorige week wat weer over of deze week.
Oh nee ik kwam er via ergens anders bij maar dat was volgens mij naar aanleiding van wat er nu gebeurt en toen zag ik een heel overzicht van dag tot dag.quote:
Wat precies weet de politie al meer? En met welke reden houden ze dat geheim?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg wat ik denk, en ook dat niet te hopen is?
dat weten we niet, want geven ze nooit vrij, dader info nl.quote:
Hier hebben we een mooi subforum voor waar je je eigen topic kunt openen: Brave New Worldquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
dat weten we niet, want geven ze nooit vrij, dader info nl.
oftewel die dader alleen weet?
Sporen in weiland>? weet niet woon niet in Groningen, maar als ik zo zag, is normaal daar gaan ze ff spelen paar kindjes in de middle of nowhere?
mwaah nee ik hou erover op, tis dat er nog vraag gesteld werd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben we een mooi subforum voor waar je je eigen topic kunt openen: Brave New World
Ik heb je net verteld welke sporen in een weiland zijn gevonden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
dat weten we niet, want geven ze nooit vrij, dader info nl.
oftewel die dader alleen weet?
Sporen in weiland>? weet niet woon niet in Groningen, maar als ik zo zag, is normaal daar gaan ze ff spelen paar kindjes in de middle of nowhere?
ook dat strookt dan met niks. auto sporen, waarom daar?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb je net verteld welke sporen in een weiland zijn gevonden.
die smaakt mij prima. alleen is lekker een mening en geen feit dus ik weet niet hoe het voor jou smaaktquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)oen-825-ml-675895CUP
Zou dit lekker zijn?
Ja hou maar op want dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:00 schreef kree het volgende:
[..]
naja tis beetje hard weet ik, maar wel wat ik denk. laten we hopen van niet trouwens.hou
en daarmee hou ik er ook over op. maar ff wat in mijn gedachte speelt.
Frappant wel dat Denk tegenstemt omdat PVV voor heeft gestemdquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Haags het volgende:
Gecondoleerd allen met de nieuwe pensioenswet
Beter dan dat we twee systemen naast elkaar gaan aanhouden.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Haags het volgende:
Gecondoleerd allen met de nieuwe pensioenswet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |