SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik zag gisteren op youtube iemand call of duty spelen in een rolstoel waarbij hij alles bestuurde met zijn gezicht. En ik weet zeker dat hij me zou ownen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
tijdvak van 10-14u, zul je zien dat de monteur om 13:59 komt zodat ze geen woosboeste telefoontje krijgenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, spekkiequote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
@:speklap3000 zou wrs voor tweede kiezen
Ik wilde even zeggen dat ik die wel als trui wil dragen, maar dat klinkt een beetje creepy
Voorlopig blijft de dagbesteding gewoon zoals het is.
In augustus nog eens een gesprek.
Ach begeleid werk is toch leuker hihi.Werewolf![]()
Goede vraag.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:10 schreef StevenHyde het volgende:
Wel een aanvullende vraag. Spek als in snoep. Of als vlees?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hey SallyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Helleu vanaf werkquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hellen vanuit de auto onderweg naar een vergadering in Apeldoorn En. Ben te laat moet er om 13 uur zijn en ben nog in Zutphenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je op de weg letten en niet fokken.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hellen vanuit de auto onderweg naar een vergadering in Apeldoorn En. Ben te laat moet er om 13 uur zijn en ben nog in Zutphen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Fijn zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oei ai. ben je voorzitter?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hellen vanuit de auto onderweg naar een vergadering in Apeldoorn En. Ben te laat moet er om 13 uur zijn en ben nog in ZutphenHow can I make this topic about me?![]()
tolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah, wat ga je kopen? ben je ook wat lekkers uit het restaurant?quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Schijnbaar is Dot een tolk.quote:
Noem je Lov nou een Zweeds balletje?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah, wat ga je kopen? ben je ook wat lekkers uit het restaurant?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja en secretaris. Maar ik hoef niet voor te zitten nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de latte macchiato
Dekbed, dekbedovertrek, lades voor mijn kast en misschien nog wel wat dingenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ah, wat ga je kopen? ben je ook wat lekkers uit het restaurant?
Een gebakje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zou je wel eten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dekbed, dekbedovertrek, lades voor mijn kast en misschien nog wel wat dingen
Een gebakje
ah ik zie het nu. 'ben' moet 'neem' zijn natuurlijk. stomme autocorrect
How can I make this topic about me?![]()
als de smaak van de saus de smaak van Lovely maar niet overtreftHow can I make this topic about me?![]()
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
als de smaak van de saus de smaak van Lovely maar niet overtreft
De saus is ook homemade door Lov.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:46 schreef gebrokenglas het volgende:
als de smaak van de saus de smaak van Lovely maar niet overtreft
Oeps..........................................quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hellen vanuit de auto onderweg naar een vergadering in Apeldoorn En. Ben te laat moet er om 13 uur zijn en ben nog in Zutphen
Ik ben er weer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maar je bent zo op pad?
dit ivm mijn punten...
Ben onderweg.. dus zo afwezigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maar je bent zo op pad?
dit ivm mijn punten...
moest jij niet ook weg?quote:
ik moet punten pakken, daar is deze middag ideaal voorHow can I make this topic about me?![]()
Ik hou hem wel in de gaten voor je.quote:
hoeft niet hoor. ga vooral verder met waar je mee bezig was en laat de puntjes maar voor mij.quote:
Moeten is een groot woord.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 12:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
moest jij niet ook weg?
ik moet punten pakken, daar is deze middag ideaal voor
Ik moet helaas toch ook afwezig.quote:
Nah dan kan gebrokenglas mooi puntjes pakkenquote:
Heb ik weer wat te doen,als ik thuis ben
Mits hij mij ingehaald heeft
Punten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het probleem met Ikea is dat ik er altijd verdwaal en overprikkeld ben.
Voortaan in ballenbad
Werewolf![]()
OnderhetrijdendoorbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat jij je rijden? Of rijd je zelf nog auto?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
klopt. even geen zelf bolk meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:13 schreef hemarookworst het volgende:
zo lukt het puntengraaien niet he GGHow can I make this topic about me?![]()
Zit Justin ergens zonder Interwebz ofzo?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ontvoerd door boze dts'ers die niet tegen zijn bolk kunnenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Zit Justin ergens zonder Interwebz ofzo?Uw ADH vitamine Worst
Of Justin is zelf bezig met een ontvoeringquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ontvoerd door boze dts'ers die niet tegen zijn bolk kunnenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is er al losgeld gevraagd?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
BijnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei Dot, nog steeds onderweg?![]()
dat is werkelijk niks voor jou, te laat komen.How can I make this topic about me?![]()
Wot?En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:32 schreef hemarookworst het volgende:
de digitale assistent van KPN heet ook Dot
Nou dot.En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf![]()
en kon Dot je verder helpen met die internet aansluiting?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:32 schreef hemarookworst het volgende:
de digitale assistent van KPN heet ook Dot
bolkjeI'm surrounded by morons!
Dot die zich laat rijdenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat jij je rijden? Of rijd je zelf nog auto?
Neee het is saai als ik dit had geeeten was ik niet gegaan. Gaat alleen over Apeldoornquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei Dot, nog steeds onderweg?![]()
dat is werkelijk niks voor jou, te laat komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee met nog ff bellenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
en kon Dot je verder helpen met die internet aansluiting?Uw ADH vitamine Worst
da's jammer. en je moet nog een paar uur vergaderen vanmiddag toch? laat thuis.....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neee het is saai als ik dit had geeeten was ik niet gegaan. Gaat alleen over ApeldoornHow can I make this topic about me?![]()
quote:
Tuurlijk - typisch iets voor jou hè.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik rij niet. Anders bolker ik nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat jij je rijden? Of rijd je zelf nog auto?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen ideequote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:06 schreef kree het volgende:
[..]
wie was de fokker die ze toen nog eens allemaal opzocht?Uw ADH vitamine Worst
Dit tot 15.30 dan een volgende tot 17 uurquote:Op dinsdag 20 mei 2025 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
da's jammer. en je moet nog een paar uur vergaderen vanmiddag toch? laat thuis.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er stond wat over op YouTube, iets van probleemwijken zoveel jaar erna.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4475 / +0 / +0 / 6851 / 7586
2. aeque / 781 / +32 / +39 / 1404 / 1901
3. devzero / 660 / +76 / +18 / 490 / 668
4. KillemWieft / 648 / +37 / +0 / 211 / 372
5. hemarookworst / 585 / +36 / +26 / 859 / 1243
6. Lovely / 563 / +54 / +43 / 1523 / 1919
7. gebrokenglas / 550 / +69 / +51 / 1299 / 1776
8. HappyCharly / 545 / +28 / +34 / 426 / 589
9. Harrie / 485 / +68 / +12 / 595 / 802
10. _UserName_ / 470 / +47 / +11 / 351 / 524
11. Dr.Mikey / 430 / +20 / +1 / 238 / 374
12. mario390 / 398 / +49 / +43 / 134 / 241
13. KoningWouter / 374 / +22 / +8 / 932 / 1173
14. Rob / 302 / +5 / +17 / 182 / 271
15. kree / 300 / +11 / +49 / 476 / 657
16. Sally / 271 / +0 / +16 / 116 / 186
17. Fogel / 265 / +14 / +11 / 313 / 462
18. StevenHyde / 257 / +9 / +11 / 692 / 877
19. sp3c / 238 / +46 / +7 / 231 / 317
20. marc0871 / 220 / +15 / +27 / 37 / 101SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oeh, @Sally bovenop me
![]()
SmileytijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna tijd om naar huis te gaan
Denk hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaliter is hij hier letterlijk iedere minuut van de dag en nu helemaal nietquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee al paar dagen nietquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Normaliter is hij hier letterlijk iedere minuut van de dag en nu helemaal niet![]()
![]()
Ik weet dat hij deze maand een week met vakantie ging. Wist niet welke weer. Vermoedelijk nu danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahhh!! Dat is duidelijk, thnx!!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet dat hij deze maand een week met vakantie ging. Wist niet welke weer. Vermoedelijk nu danMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eigenlijk niet aan mij om te vertellen maar als mensen zich ongerust maken is het ook stom om niets te zeggen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ongerust is wel een heel groot woord maar ja ik vroeg me wel af waar hij wasquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet aan mij om te vertellen maar als mensen zich ongerust maken is het ook stom om niets te zeggen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heb je goed. Is lief dat mensen zich erom bekommeren en lief dat jij ze gerust steltBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mij heeft hij niks verteld.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet dat hij deze maand een week met vakantie ging. Wist niet welke weer. Vermoedelijk nu danZo kan ik zijn taken niet waarnemen!
Daarom zit Dot hier natuurlijk weer opeens zo veel te bolken, op verzoek van Jussiequote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Mij heeft hij niks verteld.Zo kan ik zijn taken niet waarnemen!
Zijn laatste post was vrijdag 16 mei 2025 22:38:58quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Mij heeft hij niks verteld.Zo kan ik zijn taken niet waarnemen!
quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja, het begint op te vallen hèquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom zit Dot hier natuurlijk weer opeens zo veel te bolken, op verzoek van Jussie
Een erg cryptisch bericht. Wat zou hij daarmee bedoelenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn laatste post was vrijdag 16 mei 2025 22:38:58
[..]![]()
Ja, zag wel in de dagcijfers dat ze ook opeens weer nr 1 stond, is normaal nooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zag wel in de dagcijfers dat ze ook opeens weer nr 1 stond, is normaal nooit
Ik vind dit uitermate spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon lekker gaan slapen, en de volgende dag op vakantie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Een erg cryptisch bericht. Wat zou hij daarmee bedoelenHow can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas kijkt rond in het restaurant van de IKEA of hij Lovely ziet zitten....How can I make this topic about me?![]()
Lekker hoor..quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah Lovely. Hoe wat het gebakje bij de IKEA? Of ben je daar nog?
Ben net weer thuis
Heb gehaald wat ik wilde hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geslaagd verder? Allemaal nieuwe spulletjes?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat hij voldoende punten heeft om dit seizoen te winnen en dus ging slapen tot 1 juni denk ikquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Een erg cryptisch bericht. Wat zou hij daarmee bedoelen![]()
![]()
De verleiding om altijd wat extra in je mand te gooien is erg groot.quote:
Maar soms loop ik ook de IKEA uit zonder iets gekocht te hebben.How can I make this topic about me?![]()
Oh is dat het.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom zit Dot hier natuurlijk weer opeens zo veel te bolken, op verzoek van Jussie
Heb je voor mij nog die ene knuffel meegenomen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waren al meer vragen en ook ongeruste usersquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ongerust is wel een heel groot woord maar ja ik vroeg me wel af waar hij wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wist ook niet wanneer hoor. En Jussie kan het prima evenals alleen. Heeft hij niemand voor nodigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom zit Dot hier natuurlijk weer opeens zo veel te bolken, op verzoek van JussieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Shit vergetenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je voor mij nog die ene knuffel meegenomen?
Ik wist dat ik nog wat moest meenemen
Nu ga ik vanavond ontroostbaar naar bed.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Shit vergeten
Ik wist dat ik nog wat moest meenemen
Hij is zich geestelijk aan het voorbereiden voor jullie meet. Het schijnt dat hij als postbode het podium van de nacht op zal springen en bij het strippen keihard bolk gaat roepen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat hij voldoende punten heeft om dit seizoen te winnen en dus ging slapen tot 1 juni denk ik
Of misschien ging hij gewoon slapen en is hij nu een weekje op vakantie![]()
Slaap lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorryquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu ga ik vanavond ontroostbaar naar bed.![]()
Kom zelf maar knuffelen dan.quote:
Nog wat kunnen sprokkelen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oeiquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat jij ook zomaar een week weg zou blijven
Sprokkelen? Het viel wel tegen. Mensen bleven maar posten.quote:
Ik heb maar 54 punten
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sprokkelen? Het viel wel tegen. Mensen bleven maar posten.
Ik heb maar 54 punten
Ja ze komen me niet aanwaaien hoor! Veel voor moeten doen en latenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij hebt er ook al 34! Hoe doe je dat toch?
Sorry. Tweede keer ook al. Ik weet niet wat er met me is vandaag.quote:
Oeh.quote:
Hopelijk is het dan wel de schil van de gele kiwi... Hm.
Ik weet niet zeker of dit sarcastisch isquote:
Had zo'n dilemma boek gekocht, dacht dat is leuk voor een (eerste) date, natuurlijk nooit gebruikt, want bedacht later dat mannen me dan waarschijnlijk vooral raar vinden. Klopt natuurlijk ook wel, maar kan toch proberen een beetje normaal over te komen
Die eet ik vaak gewoon op ja, die van de groene kiwi vind ik te harigquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
Hopelijk is het dan wel de schil van de gele kiwi... Hm.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Waarom zo moeilijk maken.quote:
Zit daar verschil in?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
Hopelijk is het dan wel de schil van de gele kiwi... Hm.2e keer Moonmoon vandaagquote:
Nee was niet sarcastisch!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit sarcastisch is
Had zo'n dilemma boek gekocht, dacht dat is leuk voor een (eerste) date, natuurlijk nooit gebruikt, want bedacht later dat mannen me dan waarschijnlijk vooral raar vinden. Klopt natuurlijk ook wel, maar kan toch proberen een beetje normaal over te komen![]()
Aequequote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Zit daar verschil in?
[..]
2e keer Moonmoon vandaag![]()
![]()
E19 ter hoogte van Loenhout volledig afgesloten richting Antwerpen na kettingbotsing met vrachtwagens: "Lading wortelen verloren"
https://vrtnws.be/p.y3yo1GdBpWerewolf![]()
Gratis wortelenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
E19 ter hoogte van Loenhout volledig afgesloten richting Antwerpen na kettingbotsing met vrachtwagens: "Lading wortelen verloren"
https://vrtnws.be/p.y3yo1GdBp
POLLquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit sarcastisch is
Had zo'n dilemma boek gekocht, dacht dat is leuk voor een (eerste) date, natuurlijk nooit gebruikt, want bedacht later dat mannen me dan waarschijnlijk vooral raar vinden. Klopt natuurlijk ook wel, maar kan toch proberen een beetje normaal over te komen![]()
Nee he, dat scheelt enorm.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is niemand hier ooit sarcastisch![]()
Als je stemt, geven we dan ook meteen aan dat we Amy willen daten?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Of dat we dat boeken willen lezen? Wat een dilemmaquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:05 schreef aeque het volgende:
Als je stemt, geven we dan ook meteen aan dat we Amy willen daten?![]()
Gewoon beidenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Of dat we dat boeken willen lezen? Wat een dilemma
Yep.quote:
De ene is weer minder ruw en harig dan de ander. Maar de gele nog net ruw genoeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die eet ik vaak gewoon op ja, die van de groene kiwi vind ik te harigOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dus jullie vrouwen hebben liever een tong net als een gele kiwi?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Yep.
De ene is weer minder ruw en harig dan de ander. Maar de gele nog net ruw genoeg![]()
![]()
[..]
Geen uitspraken daarover in dit deel van het forumquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jullie vrouwen hebben liever een tong net als een gele kiwi?
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen uitspraken daarover in dit deel van het forum
Iedereen dacht pakken nu we pakken kunnen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sprokkelen? Het viel wel tegen. Mensen bleven maar posten.
Ik heb maar 54 puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
AQ bolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand zou dat kiezen, dus ik heb die ook maar niet er in gedaanwat ben jij toch altijd lief
Heequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Agreedquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Niemand zou dat kiezen, dus ik heb die ook maar niet er in gedaan
* drakin knipt in vingersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat was de maaltijd? Zweedse balletjes?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oeh, welke snackjes precies?quote:
niks helaas, huis is nog niet opgeruimdquote:
* drakin knipt weer in vingersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Is toch niet zo écht vers in zo'n pakje.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Dit proberen vanavond
[ afbeelding ]quote:
Heb een andere variant gegeten, die is best goed en beter dan diepvries ovenpatatquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Is toch niet zo écht vers in zo'n pakje.
[..]Uw ADH vitamine Worst
Het staat toch op dat pak dat ze "echt vers" zijn, en ook nog eens "extra knapperig". Dus dat moet wel waar zijn, toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]![]()
Dat is het zelden als je ze zó in de frituur (of oven of arifryer) kan gooien. Dat is al deels voorgebakkenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt verse aardappel moet je eerst voorbakken, en dan nog afbakken
Die zijn vast wel lekkerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Dit proberen vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Het staat toch op dat pak dat ze "echt vers" zijn, en ook nog eens "extra knapperig". Dus dat moet wel waar zijn, toch?Allemaal leugens! En de schuld van de Rabobank!1!!1
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is het zelden als je ze zó in de frituur (of oven of arifryer) kan gooien. Dat is al deels voorgebakken
Echt verse aardappel moet je eerst voorbakken, en dan nog afbakken
Oja dat stond in de pollquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:46 schreef drakin het volgende:
[..]
niks helaas, huis is nog niet opgeruimd
* drakin knipt weer in vingers
Volgens mij heb ik een aantal polls gemist.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar het werkt nietquote:
En vingers knippen toch echt met geluid. Werkt het bij jou wel?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niets moet natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is het zelden als je ze zó in de frituur (of oven of arifryer) kan gooien. Dat is al deels voorgebakken
Echt verse aardappel moet je eerst voorbakken, en dan nog afbakkenMaar het voorkomt wel dat de buitenkant mooi krokant is en de binnenkant nog rauw
![]()
Wel snel want mobiel lukt het niet naar een vorig topic te gaanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ze staan ook alleen maar in dit topicquote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel snel want mobiel lukt het niet naar een vorig topic te gaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: