Leuk wel ja, ook omdat het je eigen herinneringen weer omhoog haalt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Die docu over '95. Had nog wel op wat meer materiaal van de eerdere wedstrijden gehoopt maar het stuk rondom de finale was prachtig. Veel bekende jonge koppies ook.
Foutje. Wel CL uiteraardquote:
Ja inderdaad. Weet het nog goed beetje schijten in de pamper.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk wel ja, ook omdat het je eigen herinneringen weer omhoog haalt.
quote:Op maandag 26 mei 2025 08:47 schreef Black-Death het volgende:
Hebben we al een nieuwe trainer? een persoon zo gek gevonden om in deze zeer precaire situatie te stappen?
Duurt nog wel eventjes denk ik.quote:
Gewoon Dickie vragen, die heeft wel zin in een nieuwe klus en ajax heeft hij nog niet gehad.quote:
Haal die manquote:Eriksen zoekt nieuwe club: 'Nu niets concreet'
Christian Eriksen nam gisteren na drie jaar afscheid van Manchester United. De transfervrije middenvelder zoekt nu naar een nieuwe club. "Ik weet niet of er veel te kiezen valt", zei de 33-jarige Deen, die een verleden bij Ajax heeft. "Na mijn vakantie gaan we kijken of er een goed voorstel komt. Het kan snel gaan in het voetbal, maar nu is er niets concreet." (Bron: TV3 Sport)
KROOOOOES ACTIE!!!!quote:
Ja jammer, maar was te verwachten. Is heel geschikt voor Duitsland denk ik, heeft daar een goed cv voor, en voor zijn eigen carrière ook een logischere stap.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Erik ten Hag
https://nos.nl/artikel/25(...)lub-bayer-leverkusen
Hendo voorop. Alleen die verdiend zo achterlijk veel (net als een paar anderen) dat je daarom gaat twijfelen (ik dan)quote:Op maandag 26 mei 2025 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die heb ik volgend jaar graag beiden in het team hoor
Ik sluit Pascal Jansen ook niet uitquote:Op maandag 26 mei 2025 14:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
JAAAAAA WELKOM TERUG MARCEL DE KEIZER !!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |