Ik wil het wel doen. Gaat in FM ook wel primaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie wil hier trainer van worden?
Vraag ik mij af ja. Je moet mentaal wel erg sterk zijn. Immers, wat je ook doet je krijgt sowieso kritiek van de media en van de fans/ supporters. Het is "nooit echt Ajax voetbal" . Veel goede spelers gaan weg, andere die er blijven speelden afgelopen seizoen al af en toe boven hun kunnen of gewoon matig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sterspelers??quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Net als dit jaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt weer een overgangsjaar te worden…
broebyquote:
4231 gegenpress.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wil het wel doen. Gaat in FM ook wel prima
@Caland zit in tweespaltquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arend Martijn spreekt tot het volk.
[..]
Feyenoord wel natuurlijk, hoewel.. dat is de norm bij henquote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat dit jaar PSV en Feyenoord zo gaan onderpresteren.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:00 schreef Saekerhett het volgende:
Marcel Keizer nieuwe coach
https://www.voetbalzone.n(...)/bltd2de4c232fef751f
Ik mag toch hopen van niet.quote:Foutmelding
Deze pagina bestaat niet (meer).
Ach gut die mongooltjes zijn weer aan het spelen met Sjetgpt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:00 schreef Saekerhett het volgende:
Marcel Keizer nieuwe coach
https://www.voetbalzone.n(...)/bltd2de4c232fef751f
Bakayoko mag nog wel wat stappen zetten, die vind ik nog steeds zo enorm grillig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook wel Arend die classic zichzelf heel subtiel complimentjes aan het geven is (vooral over het scouten van Hadj Moussa).quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daar zullen wij weinig meer van merken, ik had hem liever nog een seizoen gehouden, ook voor de stabiliteit.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel Arend die classic zichzelf heel subtiel complimentjes aan het geven is (vooral over het scouten van Hadj Moussa).
Verder ook gewoon logische uitspraken. Farioli is een goede trainer. Wel echt veel te schijterig in zijn keuzes op bepaalde momenten, dat gaat hem nog wel achtervolgen.
Heeft dat de trainer te maken of met de spelersgroep?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het lijkt weer een overgangsjaar te worden…
Ik was van mening dat een vertrek jullie stiekem best goed was uitgekomen, maar dat was toen ik dacht dat jullie sowieso wel kampioen zouden worden en er een transfersom gegeven zou worden, dus daar kom ik nu wel op terug. Ook omdat het toch wel echt een grote zooi bij Ajax blijft zijn, met Farioli heb je in ieder geval de basis goed. Nu moet je maar zien wat er komt en vooral wat er blijft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zullen wij weinig meer van merken, ik had hem liever nog een seizoen gehouden, ook voor de stabiliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |