er staat toch niet bij dat ze ook meteen pasveer als eerste keeper willen? gewoon die Braziliaan die volgens mij gehuurd is voor vast aannemen en Pasveer erachter voor het geval er ongeluk gebeurt. en kijkend naar de toenemende hoeveelheid botsingen tussen spelers zou dat zomaar nog wel eens kunnen gebeuren komend seizoenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
https://ajax.supporters.n(...)gt-nee-tegen-Ajax%22
Ajax schijnt ook door te willen met Pasveer en Klaassen.
Van Klaassen vind ik dat prima, van Pasveer ongebrijpelijk.
Ik eigenlijk niet, nuttige speler maar je hebt nu net de diepgang naar links gegooid en dat ga je dan weer naar rechts gooien en Godts kan je dan ook wel verkopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Komst van Tadic zou ik alleen toejuichen met een contract voor 1 jaar. Daarna technische rol bij Ajax.
Tadic kan wel helpen in behouden van topsportmentaliteit in de kleedkamer.
Zeker niet als je Tadic echt haalt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar Berghuis verlengen had van mij ook niet gehoeven.
je heb al een tennisser in dienst....quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:25 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen we Pieter van den Hoogeband ook een functie geven omdat hij ook een topsportmentaliteit heeft
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
https://ajax.supporters.n(...)gt-nee-tegen-Ajax%22
Ajax schijnt ook door te willen met Pasveer en Klaassen.
Van Klaassen vind ik dat prima, van Pasveer ongebrijpelijk.
quote:"Wat ik via-via heb vernomen, is dat Ten Hag al "nee" heeft gezegd tegen Ajax. Kroes heeft gezegd: "Erik, wil jij een kopje koffie met mij komen drinken?" Het antwoord liet Ten Hag in het midden. Als hij erover nadacht terug naar Ajax te komen, had hij dat natuurlijk niet gezegd. Ga hier maar vanuit: Erik ten Hag gaat hier nu niet instappen"
Dit is toch lachwekkend dat iemand al weet of Ten Hag al benaderd is..quote:
Ik merk dat de club Ajax je nauw aan het hart gaat, ben je Ajacied ?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 17:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is toch lachwekkend dat iemand al weet of Ten Hag al benaderd is..
Of Ten Hag moet zelf gelekt hebben over de benadering, maar dat lijkt me heel sterk
Ik denk Ten Hag de nieuwe trainer gaat worden
OF ze gaan weer met 1 of andere clown komen waar kroes in het verleden ooit een gesprek mee heeft gehad...
Alleen Reiziger zou nog een logische optie kunnen zijn, maar dat doen ze niet. Want logica kennen ze niet in Amsterdam.
quote:
Ik bespeur Farioliaanse passie bij je als je over Ajax praat. Vol vuur verdedig je keuzes en ben je kritisch op beleid. Dat komt over als een rasechte Amsterdamse fan van de Grooste Club van Nederland.quote:
Ik denk dat Tadic in de spits (champions league variant destijds) best kan werken. Goed balvast aanspeelpunt. Minder goals dan onze huidige spits zal hij niet makenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, nuttige speler maar je hebt nu net de diepgang naar links gegooid en dat ga je dan weer naar rechts gooien en Godts kan je dan ook wel verkopen.
Bij dit soort scoreboard-journalistiek is het altijd maar de vraag of Ajax zo goed was, of de ploegen met een betere selectie gewoon ver onder de maat hebben gepresteerd. Of een combinatie van beide. Ajax heeft twee keer van Feyenoord en twee keer van PSV gewonnen en in elke wedstrijd was Ajax zeker niet de mindere.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die filosofie heeft je wel de 2e plaats bezorgd en dus CL. Lekker flierefluiten 'des Ajax' had je dit seizoen weer een 4e of 5e plek opgeleverd.
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:37 schreef Houniet het volgende:
Ik lees dat de vrouw van Tadic haar profielfoto op Insta heeft gewijzigd naar haar kinderen met een Ajax tenue aan.
Tenzij wel uiteraard wat dan ook genoeg gebeurt.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 22:45 schreef BEFEM het volgende:
Iemand die weet hoe het financieel zit met het opzeggen van Fariolis contract? Hij vertegenwoordigt x miljoen maar kan nu gratis naar een andere club. Spelers kunnen dat ook niet doen uiteraard.
Spelers die hun contract opzeggen en gratis weggaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 23:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tenzij wel uiteraard wat dan ook genoeg gebeurt.
leest vaak genoeg dat contracten in onderling overleg worden ontbonden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:39 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Spelers die hun contract opzeggen en gratis weggaan
Dat is vooral bij niet functioneren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
leest vaak genoeg dat contracten in onderling overleg worden ontbonden.
eens maat.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:33 schreef Tjacka het volgende:
@:klaasweetalles is meer bezig met Ajax dan @:bofjijff en ik ten samen.
DAT ZEGT WAT
Als Tadic gewisseld wordt of op de bank beland heb je echt weer een probleem. Dan heeft de trainer een probleem.quote:Op woensdag 21 mei 2025 07:53 schreef rival het volgende:
Tadic leek jaren geleden al een beetje klaar. Is dat nu echt waar we op moeten hopen?
quote:Voormalig profvoetballer en huidig trainer Mark van Bommel is vandaag gesignaleerd bij de Johan Cruijff ArenA. Bronnen dichtbij de club melden dat de directie van Ajax in gesprek is met Van Bommel over een mogelijke aanstelling als hoofdtrainer voor het komende seizoen.
De aanwezigheid van Van Bommel, die recentelijk indruk maakte als coach in de Belgische competitie, heeft direct geleid tot speculaties over zijn toekomstplannen. Volgens insiders vonden de gesprekken plaats achter gesloten deuren, maar het is duidelijk dat de club serieus overweegt om de oud-international naar Amsterdam te halen.
Ajax is op zoek naar nieuw leiderschap na een turbulent seizoen, waarin consistentie en sportieve resultaten uitbleven. Met zijn ervaring als speler op het hoogste niveau én als trainer, zou Van Bommel een logische en opvallende keuze zijn voor de club.
Zowel Ajax als Van Bommel hebben nog geen officiële reactie gegeven. Nadere details over het mogelijke aanstellingsproces worden op korte termijn verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |