wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.quote:
Dat klinkt heel verstandig.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.
Euhm Kree.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
wha ik ben wel voor full in of helemaal niet enzo. kweet niet wil wel naar Thailand of vietnam ofzo die richting.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eens over zitten denken om met zo'n reis mee te gaan.
Hoor er eigenlijk alleen maar positieve dingen over.
Maar het lijkt me een beetje eng (pussy dat ik ben) om zo maar ineens een hele week met een groep "vreemden" te zitten en ook geen mogelijkheid hebben om er tussen uit te knijpen
ik overweeg het. heb best mooie locaties gevonden. het is allemaal duur, maar oke ervoor over.quote:
Oh jezus, nog erger dan ik dacht.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
Je kan wel 14 jaar lang hetzelfde vragen. Maar op een gegeven moment moet je toch echt eens gaan.
[..]
haha jij kent me te lang, maargoed weet ook tis dat ik nu oke werk heb en inkomen he., 3 jaar terug was t bijstand.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
Je kan wel 14 jaar lang hetzelfde vragen. Maar op een gegeven moment moet je toch echt eens gaan.
[..]
ik had 21 augustus 2022 gevonden...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm Kree.
[..]
Niemand hier gaat het voor je regelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:28 schreef kree het volgende:
ik kon hier 3 jaar terug niet over denken joh. stond 800 euro rood en ging allemaal net.
Nou gaan met die banaan danquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef kree het volgende:
enne wil echt niet de drama queen hier zijn, maarja dar is wel een ding, ik hoefde nog net niet op straat te slapen.
En al met al net aan met begeleid wonen en de hele shit, maarja we zijn vanaf dat wel ff 5 jaar verder en nu zou ik het wel kunnen betalen zo'n. reis.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
Oeh ik heb nog wat tonijn in xe koelkast
Straks weer lekkere lunch dus
waar ja. vraag ik ook niet. hahaha maar snap mijn onzekerheid en angst wel eroverquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand hier gaat het voor je regelen.
We gaan ook niet de reis voor je vinden waarvan jij denkt, ja die locatie en die groep lijkt me geweldig.
Er is maar 1 manier om erachter te komen of dit wat voor je is. Boek en maak het mee.
Nu al zinininquote:
verse tonijn?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
Oeh ik heb nog wat tonijn in xe koelkast
Straks weer lekkere lunch dus
dit gelooft echt niemandquote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:31 schreef kree het volgende:
enne wil echt niet de drama queen hier zijn, maarja dar is wel een ding, ik hoefde nog net niet op straat te slapen.
En al met al net aan met begeleid wonen en de hele shit, maarja we zijn vanaf dat wel ff 5 jaar verder en nu zou ik het wel kunnen betalen zo'n. reis.
Nee, had gister een blikje open getrokken voor bij de lunchquote:
hmmms nou. als je het wil nalezen. heb nog vrij noukeurig bijgehouden in hele topic reeks,. vast iemand die je het linkje kan doen.quote:
raar wezen.... eten vergeten.... heel raar... wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, had gister een blikje open getrokken voor bij de lunch
En daarna vergeten dat ik de rest in se koelkast had gezet
Maar daar keek ik net en zag ik het staan
Ik heb al te veel ervaring met kree-topicsquote:
nouja iig zijn ze nooit saai, maar jij weet ook ik vertel wel waarheid. en is echt niet gelogen wat ik zeg nu.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al te veel ervaring met kree-topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |