En goedgekeurd?quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben er wel in geweest. Ik moest me daar ooit als 17-jarige melden voor keuring
Jaquote:
Dat is de beste manier om goed gekeurd te worden. Gezond en niet in het legerquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kreeg uitstel, en een jaar later werd de opkomstplicht afgeschaft. Dus het is er nooit van gekomen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kreeg uitstel, en een jaar later werd de opkomstplicht afgeschaft. Dus het is er nooit van gekomen.
Ik wilde dat eigenlijk wel. Lekker buitensporten bij de commando’squote:Op woensdag 21 mei 2025 15:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is de beste manier om goed gekeurd te worden. Gezond en niet in het leger
Bij mij ook.quote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit vind ik niksquote:
Wat een mazzelquote:Op woensdag 21 mei 2025 15:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoe kan dit nu? Is er nog bezwaar tegen die beslissing aan te tekenen?quote:
Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dit nu? Is er nog bezwaar tegen die beslissing aan te tekenen?
Een parkiet is minder leuk als ie plat isquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?
Bij jouw parkiet denk ik aan zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet vraagt waarom bezwaar maken als we hem ook in elkaar kunnen tikken?
Ik eerder aan zoietsquote:Op woensdag 21 mei 2025 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jouw parkiet denk ik aan zoiets
Bekijk deze YouTube-video
Wie is de mooiste sportvrouw van het jaar?quote:
Nou..wie?quote:Op woensdag 21 mei 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is de mooiste sportvrouw van het jaar?
Nee, dan krijg ik een waarschuwing om niet verder te klikken dus dat doe ik maar nietquote:
Kan echt primaquote:Op woensdag 21 mei 2025 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik een waarschuwing om niet verder te klikken dus dat doe ik maar niet
Yibbiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |